quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:15 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy krijgt wat positieve puntjes van mij.
Dan weet ie tenminste ook hoe het voelt als ie is "omgebouwd"quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: dan heb je nu een uur een kutgevoel maar pak je kleding!
Heb ik toch gedaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan hoef je niet gelijk de stream lock aan te zetten
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:28 schreef basicsaint het volgende:
Matt is eigenlijk de ideale schoonzoon. Steeds nieuwsgieriger naar z'n donkere kantjes.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:58 schreef Sestra666 het volgende:
Ik versta er geen zak van dat belgische Niels gebrabbel
Misschien mogen ze dat wel niet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze zijn fan van BB maar komt er nou geen 1 op het idee dan om water te koken en zo te douchen zoals voorgaande jaren!?
Misschien omdat er nu te veel Belgen bij elkaar zitten dan vergeet je je verstaanbaar te maken voor de Nederlanders.quote:
Met Jolien 1 Belg van de trio, dus dat is gunstig voor haar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef Clasientje het volgende:
Elsa en Jolien blijven. Linda gaat eruit.
Ik vermoed dat ze het niet weten hahaha anders hadden wij dat toch ook wel geweten denk je niet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien mogen ze dat wel niet?
Oh. Allemaal gemist...quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:51 schreef cheanny het volgende:
Dames zijn terug. Hebben allemaal vragen van kijkers mogen beantwoorden.
Jammer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef Clasientje het volgende:
Elsa en Jolien blijven. Linda gaat eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |