Beetje dom lijkt mequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaan ze nu echt dat kleine beetje olie dat ze hebben gebruiken voor gebakken banaan?
Laat ze maar eens dokken voor een oven, hebben ze geen olie meer nodig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaan ze nu echt dat kleine beetje olie dat ze hebben gebruiken voor gebakken banaan?
Ja jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
De beslissing die Niels gaat nemen is niets persoonlijk , en als hij daarvoor genomineerd wordt neemt hij dat ook niet persoonlijk.
Die bananen zijn helemaal niet te bakken tenzij ze bananenjam willen makenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat moet ik nog maar zien.. hij is nu al zo zuur dus laat staan met een nominatie pin.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
De beslissing die Niels gaat nemen is niets persoonlijk , en als hij daarvoor genomineerd wordt neemt hij dat ook niet persoonlijk.
Niels is altijd goed met verontschuldigen, bang voor een wraakactie.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
Ik begrijp het ook niet. Als je gewone bananen bakt worden ze alleen maar zacht en vol met olie.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die bananen zijn helemaal niet te bakken tenzij ze bananenjam willen maken
Ik ook.. zelfs als ik bananen in mijn havermout wil moeten ze stevig blijven het is snot in no-timequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Als je gewone bananen bakt worden ze alleen maar zacht en vol met olie.
Zelfs bakbananen gedoopt in een beetje meel kan nog mislukken. Bij mij tenminste. Ik kan het niet.
Dus ik zit met verbazing te kijken wat ze doen en hoe.
Vanavond is nomineren denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:19 schreef Rhosyn het volgende:
Hoezo is het spel teneinde voor deze week? Niels zegt dat maar er moet toch nog iemand genomineerd worden?
Ja, het is het 'back to basic' format in een nieuw jasje. Maar dan had ik het toch in 2 kampen onderverdeeld, arm/rijk. Voor volgend jaar maar eens proberen dan weer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:21 schreef spapaars het volgende:
Ik snap dat karige eten toch niet.
Moeten de kijkers medelijden met ze hebben?
Het is expeditie Robinson in een behaaglijk verwarmd huis.
BB zal zijn "geheimzinnige kisje" een moet laten openen.. niets meer van gehoordquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:19 schreef Rhosyn het volgende:
Hoezo is het spel teneinde voor deze week? Niels zegt dat maar er moet toch nog iemand genomineerd worden?
Dat kistje is open , wat daar gaat uit gaat komen horen we later vandaag en waarschijnlijker morgen van Niels.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB zal zijn "geheimzinnige kisje" een moet laten openen.. niets meer van gehoord
Nounounou.. rekken is een dagtaak geworden in BB hoe maak ik met niets ietsquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kistje is open , wat daar gaat uit gaat komen horen we later vandaag en waarschijnlijker morgen van Niels.
BB3quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, het is het 'back to basic' format in een nieuw jasje. Maar dan had ik het toch in 2 kampen onderverdeeld, arm/rijk. Voor volgend jaar maar eens proberen dan weer.
Ik begrijp het ook niet en zou het juist veel leuker vinden om te kijken dat ze elke dag ander eten konden kiezen en daar dan lekker mee konden koken of bakken. Zouden veel leukere streams zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:21 schreef spapaars het volgende:
Ik snap dat karige eten toch niet.
Moeten de kijkers medelijden met ze hebben?
Het is expeditie Robinson in een behaaglijk verwarmd huis.
Welk pestgedrag? Hij heeft zichzelf buiten de groep geplaatst wil niet veel over zichzelf vertellen en is laten we eerlijk zijn gewoon een westlandse boer die nu eenmaal niet zoveel meer meemaakt dan het dorpsfeest in het volgende westlandse doro. Wat je geeft ontvang je terug. Hij wordt zeker niet gepest. Pesten is tegenwoordig al net als het woord crisis onderhevig aan een enorme inflatie.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:05 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Een gepaste reactie op iemand die het spel 'hard' speelt is nomineren. Niet buiten sluiten, negeren en pestgedrag. Dan maak je het persoonlijk en dat is wat een aantal daar doen.
Het seizoen van 2006 was voor mij het beste seizoen en toen hadden ze ook geen luxe eten en moesten het vaak met alleen pindakaas en uien doen maar ze waren toen wel de hele dag bezig met van alles. Er waren in dat jaar ook veel lange opdrachten waarin ze in de nacht ook echt actief waren. Dat wasknijper zooitje was toch geweldig ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
BB3
Met spraakmakende karaktervolle bewoners , zoals een Kelly.
Nu een slappe hap vergeleken met toen.
Hoor toch een zwaar Rotterdams accent bij hem, dus denk dat het een kakkerlak is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:30 schreef marky het volgende:
[..]
Welk pestgedrag? Hij heeft zichzelf buiten de groep geplaatst wil niet veel over zichzelf vertellen en is laten we eerlijk zijn gewoon een westlandse boer die nu eenmaal niet zoveel meer meemaakt dan het dorpsfeest in het volgende westlandse doro. Wat je geeft ontvang je terug. Hij wordt zeker niet gepest. Pesten is tegenwoordig al net als het woord crisis onderhevig aan een enorme inflatie.
Ik vind die armoede ook niet leuk. Ik heb liever dat ze de hele dag spullen hebben om zich te vermaken en dat er zo nu en dan inderdaad een feestje is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:31 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het hele concept niet zo geweldig. Die prijzen die ze moeten betalen zijn belachelijk en ze hebben geen andere keus. Zowiezo is er veel te weinig eten.Er blijft op deze manier ook geen prijzengeld meer over. Lekker goedkoop programma zo ten koste van de deelnemers. Ik vond het altijd juist leuk als ze een feestje hadden en allemaal mooi opgedoft waren op zaterdagavond. Ook dan gebeuren er leuke dingen en iedereen heeft wat om naar uit te kijken. Ze zouden allemaal op moeten stappen uit protest.
Het hoeft ook geen luxe eten te zijn maar wat meer en ook wat meer variatiequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind die armoede ook niet leuk. Ik heb liever dat ze de hele dag spullen hebben om zich te vermaken en dat er zo nu en dan inderdaad een feestje is.
Voor de rest vind ik het concept zeker wel verbeterd tegenover de voorgaande jaren. Qua spelletjes etc. Week 1 was wel saai maar als BB dan met iets komt, vind ik het wel leuk
Hij komt uit Naaldwijkquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoor toch een zwaar Rotterdams accent bij hem, dus denk dat het een kakkerlak is.
Gewoon ''normaal'' dan? Middenweg vind ik ook prima. Maar er mag wel wat meer te doen zijn in het huis dan nu.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen luxe eten te zijn maar wat meer en ook wat meer variatie
Over vooroordelen gesproken..Of ken je Axel persoonlijk?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:30 schreef marky het volgende:
[..]
Welk pestgedrag? Hij heeft zichzelf buiten de groep geplaatst wil niet veel over zichzelf vertellen en is laten we eerlijk zijn gewoon een westlandse boer die nu eenmaal niet zoveel meer meemaakt dan het dorpsfeest in het volgende westlandse doro. Wat je geeft ontvang je terug. Hij wordt zeker niet gepest. Pesten is tegenwoordig al net als het woord crisis onderhevig aan een enorme inflatie.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verklaard een hoop; kakkerlak dus.
Eensquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:31 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het hele concept niet zo geweldig. Die prijzen die ze moeten betalen zijn belachelijk en ze hebben geen andere keus. Zowiezo is er veel te weinig eten.Er blijft op deze manier ook geen prijzengeld meer over. Lekker goedkoop programma zo ten koste van de deelnemers. Ik vond het altijd juist leuk als ze een feestje hadden en allemaal mooi opgedoft waren op zaterdagavond. Ook dan gebeuren er leuke dingen en iedereen heeft wat om naar uit te kijken. Ze zouden allemaal op moeten stappen uit protest.
Ook niet met dat geld, extra soort pin's/tokens, bloedgeld etc. ?quote:
Ik zie ze de hele dag alleen hangen en tussen door even eten en dan weer hangenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind die armoede ook niet leuk. Ik heb liever dat ze de hele dag spullen hebben om zich te vermaken en dat er zo nu en dan inderdaad een feestje is.
Voor de rest vind ik het concept zeker wel verbeterd tegenover de voorgaande jaren. Qua spelletjes etc. Week 1 was wel saai maar als BB dan met iets komt, vind ik het wel leuk
dat wel ,maar dat armoedige thema nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook niet met dat geld, extra soort pin's/tokens, bloedgeld etc. ?
En ze kopen alleen het noodzakelijke, die gaan echt niet betalen voor een feest, of luxe.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het seizoen van 2006 was voor mij het beste seizoen en toen hadden ze ook geen luxe eten en moesten het vaak met alleen pindakaas en uien doen maar ze waren toen wel de hele dag bezig met van alles. Er waren in dat jaar ook veel lange opdrachten waarin ze in de nacht ook echt actief waren. Dat wasknijper zooitje was toch geweldig ook
Ah oké, nou dat heb ik dus exact hetzelfde.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat wel ,maar dat armoedige thema niet
Ja, daarom. Geef ze een bal, petanqueset, papier, dingen, spel, sportzooi, whatever... maar iets om te doen.. Desnoods om zelf dingen te maken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze de hele dag alleen hangen en tussen door even eten en dan weer hangen
Nou, dat heeft de laatste jaren en nu ook, niet echt geweldige tv opgeleverd volgens mij hoorquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:46 schreef Lrod01 het volgende:
Ik deel die mening niet. Laat ze maar lekker vechten en bitchen met elkaar over het karige eten en hoe het budget wordt verdeeld. Levert mooiere tv op.
Over het eten nog geen onvertogen woord gevallen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:46 schreef Lrod01 het volgende:
Ik deel die mening niet. Laat ze maar lekker vechten en bitchen met elkaar over het karige eten en hoe het budget wordt verdeeld. Levert mooiere tv op.
er waren mensen die het wilden doen vandaagquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
De wc's worden niet meer gedaan door Elsa en?
Ja, zoals bij EJVJL toenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Over het eten nog geen onvertogen woord gevallen.
Omdat ze allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
Wil je hommeles moet je ongelijkheid creëren.
Heeft iemand al een keer om een spel kaarten gevraagd?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, daarom. Geef ze een bal, petanqueset, papier, dingen, spel, sportzooi, whatever... maar iets om te doen.. Desnoods om zelf dingen te maken.
Geen ideequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft iemand al een keer om een spel kaarten gevraagd?
Of iets anders wat voor een activiteit gebruikt kan worden?
Het ziet er wel lekker uitquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar het klinkt goor.
Nee, is echt lekker hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar het klinkt goor.
Het lijkt er niet echt op, maar op deze foto wel inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ziet er uit als een normale burger?
[ afbeelding ]
of is het soort van frikandelvlees?
Laten ze zelf een dam/schaakbord maken, of een spel kaarten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft iemand al een keer om een spel kaarten gevraagd?
Of iets anders wat voor een activiteit gebruikt kan worden?
Ik ook en het is walgelijk..quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb net ff gegoogeld ik zie het anders
kakkerlak voor een rotterdammer......quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoor toch een zwaar Rotterdams accent bij hem, dus denk dat het een kakkerlak is.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, is echt lekker hoor.
[..]
Het lijkt er niet echt op, maar op deze foto wel inderdaadIk vind het gewoon een ''normale'' burger.
Nee laat maarquote:Bicky Burger is de merknaam van een vleesschijf gemaakt van geperst en gekruid separatorkippenvlees en paardenvlees.
Ze deden paar dagen terug boter kaas en eieren met wattenschijfjes en oorstaafjes.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten ze zelf een dam/schaakbord maken, of een spel kaarten.
Deden ze in die loods (ejvjl) ook.
Maar Jeffrey zei, ik luisterde er niet naar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:01 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff: hij doet wel z'n best vandaag
Jolien: ja nu ook, zo in het gesprek mee
quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:03 schreef Folies het volgende:
[..]
Maar Jeffrey zei, ik luisterde er niet naar.
Ze doen maar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze deden paar dagen terug boter kaas en eieren met wattenschijfjes en oorstaafjes.
Maar of ze zijn het beu of het mag niet meer.
Yes, alhoewel ik nu ook weer niet echt vlees zou noemen... Gewoon gemale dooie beestenafval met bloem, chemicaliën en een massa zout.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ziet er uit als een normale burger?
[ afbeelding ]
of is het soort van frikandelvlees?
Dat vind ik fijn voor hem.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:16 schreef Puzzie het volgende:
Axel heeft beter geslapen en zit lekkerder in zijn vel.
Big Brother na het programma: Op de bodem van de vijver lag een ticket rechtstreeks naar de finale, helaas heeft niemand dit weten te vinden.quote:
Kloptquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:59 schreef Verida het volgende:
[..]
kakkerlak voor een rotterdammer......
quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Big Brother na het programma: Op de bodem van de vijver lag een ticket rechtstreeks naar de finale, helaas heeft niemand dit weten te vinden.
Dan ben je echt zielig bezig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:34 schreef rinardo het volgende:
Jordy verteld dat zn volgers op tiktok gekocht zijn, 1000 volgers voor 5 euro
Is dat echt dat hij dat heeft gezegd?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:34 schreef rinardo het volgende:
ja stream 2 netquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat echt dat hij dat heeft gezegd?
GMTAquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:38 schreef spapaars het volgende:
Samenvatting van vandaag.
[ afbeelding ]
Zo beginnen veel mensen, zodat ze dan bij andere mensen op hun tijdlijn komen. Als ze dan 'echte' volgers krijgen dan verwijderen ze die nep accounts weer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:34 schreef rinardo het volgende:
In andere edities schreeuwde Big Brother al door de speakers als ze 10 sec hun ogen dicht hadden. Nu is hij veel milder.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:38 schreef spapaars het volgende:
Samenvatting van vandaag.
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen beetje opmerkelijk want dacht dat hij juist daar niet zoveel mee had. Had 100 volgers op insta dacht ik (jordys woorden, niet gecheckt).quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo beginnen veel mensen, zodat ze dan bij andere mensen op hun tijdlijn komen. Als ze dan 'echte' volgers krijgen dan verwijderen ze die nep accounts weer.
Dat moet dan iets van 5000 zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:40 schreef Folies het volgende:
Hoeveel zou Kenau eraan uitgegeven hebben?
Het is low budget dus minder personeel om op ze te letten…quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
In andere edities schreeuwde Big Brother al door de speakers als ze 10 sec hun ogen dicht hadden. Nu is hij veel milder.
Denk niet dat je de enige bent, anders keek niemandquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:42 schreef Keane007 het volgende:
Ben ik dan de enige die dit seizoen nu al de beste van de nieuwe reeks vindt? Want deze editie heeft toch vrijwel alle elementen waar wij als kijker om vroegen?
Deelnemers spelen dit jaar ieder voor zich. Maar leven wel als groep samen, wat dus voor extra spanningen zorgt. Dit in combinatie met alle spellen/opdrachten zowel in groepsverband als individueel die BB bedenkt met de toevoeging van de buttons zorgt voor een constante plottwist wat kijken boeiend houd.
Wat je ook merkt is dat het met deze formule mentaal veel zwaarder is geworden. BB heeft de deelnemers ook goed gecast want wat een verschillende persoonlijkheden zijn er dit seizoen.
Het sociale experiment is net begonnen he! Beloofd wat voor de komende weken. Ik ben in ieder geval een erg enthousiaste livestream/uitzending kijker.
Ja zijn nepaccounts en vooral om gesprekken te voeren en spelletjes te spelen vertelde hijquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat echt dat hij dat heeft gezegd?
Nee zijn tiktokaccount was vooral om gesprekken te voeren en spelletjes te spelen tijdens dat hij live was.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zijn nepaccounts en vooral om gesprekken te voeren en spelletjes te spelen vertelde hij
Vind het op zich wel leuk, maar ben het niet met je eens dat er veel verschillende persoonlijkheden in zitten..quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:42 schreef Keane007 het volgende:
Ben ik dan de enige die dit seizoen nu al de beste van de nieuwe reeks vindt? Want deze editie heeft toch vrijwel alle elementen waar wij als kijker om vroegen?
Deelnemers spelen dit jaar ieder voor zich. Maar leven wel als groep samen, wat dus voor extra spanningen zorgt. Dit in combinatie met alle spellen/opdrachten zowel in groepsverband als individueel die BB bedenkt met de toevoeging van de buttons zorgt voor een constante plottwist wat kijken boeiend houd.
Wat je ook merkt is dat het met deze formule mentaal veel zwaarder is geworden. BB heeft de deelnemers ook goed gecast want wat een verschillende persoonlijkheden zijn er dit seizoen.
Het sociale experiment is net begonnen he! Beloofd wat voor de komende weken. Ik ben in ieder geval een erg enthousiaste livestream/uitzending kijker.
Wat ik begreep verdwijnen die nepacccounts als ze een tijdje niet gebruikt zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo beginnen veel mensen, zodat ze dan bij andere mensen op hun tijdlijn komen. Als ze dan 'echte' volgers krijgen dan verwijderen ze die nep accounts weer.
Sneu.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zijn nepaccounts en vooral om gesprekken te voeren en spelletjes te spelen vertelde hij
Denk dat hij met "Ik ben al twee jaar met BB bezig" niet alleen het lijnen bedoelt maar alles eromheen ook.....quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het alleen beetje opmerkelijk want dacht dat hij juist daar niet zoveel mee had. Had 100 volgers op insta dacht ik (jordys woorden, niet gecheckt).
Verder vind ik er weinig van.
Klopt, of je kan ze wissenquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat ik begreep verdwijnen die nepacccounts als ze een tijdje niet gebruikt zijn
Nouja, als ik al het “geklaag” lees op de socials lijkt het wel alsof ik één van de enige ben die blij ben met het spelverloop van dit seizoen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk niet dat je de enige bent, anders keek niemand
Ja, eens, ik heb het ook al een paar keer gezegd, ook de formule dat het geld verdeeld wordt van de bewoner die naar huis gegaan is, vind ik heel sterk!!! want dit kan op het eind het verschil maken op wie je stemt. Ook het veranderen van de live show, vind ik toppie, geen langdradige verhalen, niet 3 x reclame, gewoon doen wat je moet doen en exit! Ik vind er net als jij zegt, hele sterke formules inzitten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:42 schreef Keane007 het volgende:
Nicequote:Op woensdag 15 januari 2025 15:43 schreef ledn81 het volgende:
het viel een beetje weg in geklets, maar Axel heeft de meeste bewoners al gesproken en denkt niet dat hij de groep nog bij elkaar gaat roepen en het zo maar even laat. Die 2 kleuters zoeken het maar uit[ x ]
Ja die klagers heb je inderdaad altijdquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:45 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Nouja, als ik al het “geklaag” lees op de socials lijkt het wel alsof ik één van de enige ben die blij ben met het spelverloop van dit seizoen.
Wat ik begreep verdwijnen die nepacccounts als ze een tijdje niet gebruikt zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou kunnen ik weet niets af van tiktok of fb en instagramquote:
Met het spelverloop is niets misquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:45 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Nouja, als ik al het “geklaag” lees op de socials lijkt het wel alsof ik één van de enige ben die blij ben met het spelverloop van dit seizoen.
Die plot twists enzo zijn wel leuk maar ik vind niet dat ze af moeten zien door uithongering, verveling en gebrek aan nachtrust. Ik vind dat ze wel wat respect mogen krijgen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk niet dat je de enige bent, anders keek niemand
Komt niet erg uit de verf. de stramers worden dagelijks te kakken gezet met NixComma NulGelul en de TV uitzendingen zijn óf even saai als de streams..óf volgepropt met chaotische heen en weer geren tijdens de games en dan ook nog in meerdere levels tegelijk met totaal geen overzicht wat er gaande is.. enige rustpunt zijn de DBK-geprekken die wat opheldering moeten geven..quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:42 schreef Keane007 het volgende:
Dat weinig en niet gevarieerd kunnen eten vind ik ook niet echt okay , en verveling . er is weinig te doenquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die plot twists enzo zijn wel leuk maar ik vind niet dat ze af moeten zien door uithongering, verveling en gebrek aan nachtrust. Ik vind dat ze wel wat respect mogen krijgen.
De opgehypte papegaai mag wel wat meer doen, bewoners mogen hun eigen kleren. Die troosteloze lelijke kleuren van het huis is misschien met opzet gedaan om de bewoners zich nog meer down te laten voelen, maar als kijker is dat ook minder, vooral tijdens de vele saaie momenten, dan kijk je ook nog eens naar de depressieve aankleding van het huis. Tot nu toe vind ik ook dat er nog niet een bewoner echt bovenuit springt. Maar misschien komt dat nog.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:42 schreef Keane007 het volgende:
Tja... armoede is goedkoop televisie maken en veel mensen vinden het leuk leedvermaak (ik maak me er ook schuldig aan).quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind de nieuw bedachte onderdelen een aanwinst, ook het individueel spelen maakt het leuker, spannender en minder voorspelbaar.
Alleen die armoe vind ik, net als vorig jaar, niks aan. Ik heb erg genoten van het petanque, de hottub, en de sauna in bv rebootseizoen 1.
Ze krijgen voldoende voeding binnen ten opzichte van de beweging dat ze hebben. Ja het eten is eentonig… maar dat is een psychisch spelletje dat BB speelt. Verveling hoeft niet… wees creatief en vermaak elkaar. Kan zo 10 spellen bedenken met wat ze daar hebben liggen. Er is dit jaar wel minder (lijkt het) 1 hechte groep. En qua nachtrust. Ja op z’n minst een luchtbed was wel menselijk geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die plot twists enzo zijn wel leuk maar ik vind niet dat ze af moeten zien door uithongering, verveling en gebrek aan nachtrust. Ik vind dat ze wel wat respect mogen krijgen.
Ik vind het geweldig dat BB de grenzen opzoekt, ik wil dan ook binnen deze gecreëerde armoede dan ook zien dat een of meerdere bewoners hun koffers pakken, of minstens die Exti-Chantage gaan toepassen.. tot nu toe mislukt zowat álles wat betreft "De Armoede"quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... armoede is goedkoop televisie maken en veel mensen vinden het leuk leedvermaak (ik maak me er ook schuldig aan).
Ze zouden gewoon challenges moeten doen om gewoon goed eten te verdienen en de basis normaal hebben (brood, simpel beleg, pap, thee, koffie en basic avondeten). Willen ze luxe als vlees, duurdere groentes en luxer beleg dan dat verdienen
Dit jaar gaan ze wel erg ver. Ik zou ze wel een bed gunnen en eettafel met stoelen. Dit is fysiek gewoon ongezond...
maar goed... het geeft wel vermaak. Is goedkoop om uit te zenden. Dus win-win
Plus BB kan niet in 1 week alles aan hun en ons prijs geven he… ze zitten er een paar maanden dus laat ze maar mooi per week nieuwe voorzieningen vrij spelen of kopen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... armoede is goedkoop televisie maken en veel mensen vinden het leuk leedvermaak (ik maak me er ook schuldig aan).
Ze zouden gewoon challenges moeten doen om gewoon goed eten te verdienen en de basis normaal hebben (brood, simpel beleg, pap, thee, koffie en basic avondeten). Willen ze luxe als vlees, duurdere groentes en luxer beleg dan dat verdienen
Dit jaar gaan ze wel erg ver. Ik zou ze wel een bed gunnen en eettafel met stoelen. Dit is fysiek gewoon ongezond...
maar goed... het geeft wel vermaak. Is goedkoop om uit te zenden. Dus win-win
Iddquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ik weet ineens op wie ik de stem van axel vind lijken. Die Ruud met dat lange haar van Utopia. Die met Billy was.
Vaak is dat uit angstquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:08 schreef -river- het volgende:
Zou Jeff een grote concurrent in Axel zien omdat hij zo veel om hem bezig is?
SPOILER: edit: google zegt van niet, maar bijnaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
editquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:25 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus tegen Jolien: "U achternaam betekent in het Portugees 'scheet' "
Dat we het even weten
quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:25 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus tegen Jolien: "U achternaam betekent in het Portugees 'scheet' "
Dat we het even wetenSPOILER: edit: google zegt van niet, maar bijnaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
watquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Jordy heeft iets wat hij op z'n dop duwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oja?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze maken weer sluikreclame voor easytoys.
Valt wel op dat Jordy altijd bij deze gesprekken aanwezig is.
Hij wil een Jordy pretpakket uitbrengenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
Wat een kneuzengesprekken hebben die lui
Ik vind dat zo niveau kleuterschool ...met een paar egootjes die het niveau nog verder verlagenquote:
Het is opmerkelijk dat Big Brother er niks van zegt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo niveau kleuterschool ...met een paar egootjes die het niveau nog verder verlagen
Het wordt steeds erger nu , ze gaan over in straattaalquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk dat Big Brother er niks van zegt.
Of er even iets ingooit...... tijd voor actiequote:Op woensdag 15 januari 2025 16:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik kan er niet eens naar luisteren.quote:
Ja echt he, dat was echtquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
Mocht iemand zich niet meer thuis voelen in Mijn Huis dan mag diegene nu zijn koffer pakken..
Waar blijven die tijden..
Ja dat was ook leuk toenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
Mocht iemand zich niet meer thuis voelen in Mijn Huis dan mag diegene nu zijn koffer pakken..
Waar blijven die tijden..
Gesprekken over triootjes zijn prima, maar niet over Zwarte Piet pratenquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ook fijn voor zijn kinderen als die kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:55 schreef Puzzie het volgende:
Niels wil wel een keer met twee vrouwen
Dat hij dan weer mag nomineren klinkt scheef.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:58 schreef Ebinas het volgende:
Linda denkt dat Niels iemand heeft moeten nomineren en dat die vandaag of morgen mee komt als surprise op het bord
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hij dan weer mag nomineren klinkt scheef.
Dat wel. Maar ja, iedereen had het kistje kunnen hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hij dat al eerder mocht, samen met Jeffrey.
Kanquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ja, iedereen had het kistje kunnen hebben.
Kenau? wie is de Kenau?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:55 schreef Ebinas het volgende:
Linda denkt dat Kenau meer voor het andere groepje kiest dan die van hun.
En Axel die van hun
Dan heeft hij vast op Elsa gestemd , maar wie weet gaat het om iets heel andersquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:58 schreef Ebinas het volgende:
Linda denkt dat Niels iemand heeft moeten nomineren en dat die vandaag of morgen mee komt als surprise op het bord
Ik vond het wel leukquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Keanu, ik lees het echt iedere keer fout, doe het niet eens expres
Nele/Sharice was gisteren in de uitzending goed bezig. Viel me niks tegen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Oh, Nele bestaat ook nog, die was ik bijna vergeten.
Ze hoefde bijna geen moer te doen, een paar dingetjes uit haar hoofd leren over haar fake ID en een bullschit verhaal verzinnen over de kokers te geld maken.. als dorps actrice piece of cake...quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nele/Sharice was gisteren in de uitzending goed bezig. Viel me niks tegen.
Ik kijk geen uitzendingenquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nele/Sharice was gisteren in de uitzending goed bezig. Viel me niks tegen.
Haar manier van doen vond ik in ieder geval niet verkeerd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hoefde bijna geen moer te doen, een paar dingetjes uit haar hoofd leren over haar fake ID en een bullschit verhaal verzinnen over de kokers te geld maken.. als dorps actrice piece of cake...
Ze hebben geld, maar zijn geen grote uitgevers.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat ze een spel doen, waarmee ze geld kunnen verdienen om wat extra's te shoppen, zoals kruiden of meel om brood te maken.
Ze hebben ook geen mogelijkheid om wat met dat geld te doen, alleen die tokens kopen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben geld, maar zijn geen grote uitgevers.
Wat als er een winkel zou zijn ?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben geld, maar zijn geen grote uitgevers.
Ze hebben niet veel olie meer, dus is niet slimquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:32 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen ook gewoon een keer de aardappels koken.
Nu alweer in blokjes het vet in.
Dit is ook bijna zonder.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar gekookte aardappelen zonder jus is wel erg droog om te eten
Wie bedoelde Milena?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus steekt er wat veren bij Milena in. Hij schat haar kansen hoog in. Sommigen van wie hij in eerste instantie dacht dat ie hoog zouden komen vind ie heel erg veranderd. Hij heeft het over 'E' en Milena steekt haar wijsvinger in de lucht en vraag of ie die bedoelt. 'Ja ook' zegt ie.
[ afbeelding ]
Milena had dat van allebei niet gedacht (hoge kansen dus). In het begin heeft ieder d'r eigen mening en is sociaal en 'wow', zegt ze, maar naar mate de tijd vordert leer je de mensen beter kennen en dan zie je ze veranderen. Mattheus beaamt dat, hun eigen ik komt dan naar buiten zegt ie.
Jordy 'valt binnen' waarmee het gesprek ook stopt
png]afbeelding[/url] ]
Geen idee, zo'n vinger kan een L zijn, Linda? Lennie? Maar ik zou het echt niet weten.quote:
Ik dacht wijzen richting God.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, zo'n vinger kan een L zijn, Linda? Lennie? Maar ik zou het echt niet weten.
Of ze het leeg eet?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:28 schreef engine het volgende:
Ik houd het bordje van Jolien even in de gaten.
quote:
Ze zei idd vanmiddag dat ze het vrijwel nooit op kanquote:
Anderen zeggen ook soms dat ze heel weinig eet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zei idd vanmiddag dat ze het vrijwel nooit op kan
quote:
Maar wat is weinig. Ik neem echt aan dat er genoeg medisch onderlegde mensen de bewoners in de gaten houden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Anderen zeggen ook soms dat ze heel weinig eet.
[..]volgens mij gewoon een standaard bord.
Zei Niels ook al vandaag.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef Dark het volgende:
Ze willen allemaal vroeg naar bed, ze zijn kapotmoe.
Oh dat denk ik ook wel. Neem aan dat ze toch wel 3x per dag iets eet. Ik denk dat het vooral weinig is tegenover wat andere bewoners gewend zijn om te eten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar wat is weinig. Ik neem echt aan dat er genoeg medisch onderlegde mensen de bewoners in de gaten houden.
We krijgen zo een alarm toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef Dark het volgende:
Ze willen allemaal vroeg naar bed, ze zijn kapotmoe.
Ja dat denk ik ook ja. En van dat eerste menu lustte ze weinig dacht ik.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel. Neem aan dat ze toch wel 3x per dag iets eet. Ik denk dat het vooral weinig is tegenover wat andere bewoners gewend zijn om te eten.
Om te douchen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |