Wie bedoelde Milena?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus steekt er wat veren bij Milena in. Hij schat haar kansen hoog in. Sommigen van wie hij in eerste instantie dacht dat ie hoog zouden komen vind ie heel erg veranderd. Hij heeft het over 'E' en Milena steekt haar wijsvinger in de lucht en vraag of ie die bedoelt. 'Ja ook' zegt ie.
[ afbeelding ]
Milena had dat van allebei niet gedacht (hoge kansen dus). In het begin heeft ieder d'r eigen mening en is sociaal en 'wow', zegt ze, maar naar mate de tijd vordert leer je de mensen beter kennen en dan zie je ze veranderen. Mattheus beaamt dat, hun eigen ik komt dan naar buiten zegt ie.
Jordy 'valt binnen' waarmee het gesprek ook stopt
png]afbeelding[/url] ]
Geen idee, zo'n vinger kan een L zijn, Linda? Lennie? Maar ik zou het echt niet weten.quote:
Ik dacht wijzen richting God.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, zo'n vinger kan een L zijn, Linda? Lennie? Maar ik zou het echt niet weten.
Of ze het leeg eet?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:28 schreef engine het volgende:
Ik houd het bordje van Jolien even in de gaten.
quote:
Ze zei idd vanmiddag dat ze het vrijwel nooit op kanquote:
Anderen zeggen ook soms dat ze heel weinig eet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zei idd vanmiddag dat ze het vrijwel nooit op kan
quote:
Maar wat is weinig. Ik neem echt aan dat er genoeg medisch onderlegde mensen de bewoners in de gaten houden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Anderen zeggen ook soms dat ze heel weinig eet.
[..]volgens mij gewoon een standaard bord.
Zei Niels ook al vandaag.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef Dark het volgende:
Ze willen allemaal vroeg naar bed, ze zijn kapotmoe.
Oh dat denk ik ook wel. Neem aan dat ze toch wel 3x per dag iets eet. Ik denk dat het vooral weinig is tegenover wat andere bewoners gewend zijn om te eten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar wat is weinig. Ik neem echt aan dat er genoeg medisch onderlegde mensen de bewoners in de gaten houden.
We krijgen zo een alarm toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef Dark het volgende:
Ze willen allemaal vroeg naar bed, ze zijn kapotmoe.
Ja dat denk ik ook ja. En van dat eerste menu lustte ze weinig dacht ik.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel. Neem aan dat ze toch wel 3x per dag iets eet. Ik denk dat het vooral weinig is tegenover wat andere bewoners gewend zijn om te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |