dat wel ,maar dat armoedige thema nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook niet met dat geld, extra soort pin's/tokens, bloedgeld etc. ?
En ze kopen alleen het noodzakelijke, die gaan echt niet betalen voor een feest, of luxe.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het seizoen van 2006 was voor mij het beste seizoen en toen hadden ze ook geen luxe eten en moesten het vaak met alleen pindakaas en uien doen maar ze waren toen wel de hele dag bezig met van alles. Er waren in dat jaar ook veel lange opdrachten waarin ze in de nacht ook echt actief waren. Dat wasknijper zooitje was toch geweldig ook
Ah oké, nou dat heb ik dus exact hetzelfde.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat wel ,maar dat armoedige thema niet
Ja, daarom. Geef ze een bal, petanqueset, papier, dingen, spel, sportzooi, whatever... maar iets om te doen.. Desnoods om zelf dingen te maken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze de hele dag alleen hangen en tussen door even eten en dan weer hangen
Nou, dat heeft de laatste jaren en nu ook, niet echt geweldige tv opgeleverd volgens mij hoorquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:46 schreef Lrod01 het volgende:
Ik deel die mening niet. Laat ze maar lekker vechten en bitchen met elkaar over het karige eten en hoe het budget wordt verdeeld. Levert mooiere tv op.
Over het eten nog geen onvertogen woord gevallen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:46 schreef Lrod01 het volgende:
Ik deel die mening niet. Laat ze maar lekker vechten en bitchen met elkaar over het karige eten en hoe het budget wordt verdeeld. Levert mooiere tv op.
er waren mensen die het wilden doen vandaagquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
De wc's worden niet meer gedaan door Elsa en?
Ja, zoals bij EJVJL toenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Over het eten nog geen onvertogen woord gevallen.
Omdat ze allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
Wil je hommeles moet je ongelijkheid creëren.
Heeft iemand al een keer om een spel kaarten gevraagd?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, daarom. Geef ze een bal, petanqueset, papier, dingen, spel, sportzooi, whatever... maar iets om te doen.. Desnoods om zelf dingen te maken.
Geen ideequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft iemand al een keer om een spel kaarten gevraagd?
Of iets anders wat voor een activiteit gebruikt kan worden?
Het ziet er wel lekker uitquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar het klinkt goor.
Nee, is echt lekker hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar het klinkt goor.
Het lijkt er niet echt op, maar op deze foto wel inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ziet er uit als een normale burger?
[ afbeelding ]
of is het soort van frikandelvlees?
Laten ze zelf een dam/schaakbord maken, of een spel kaarten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft iemand al een keer om een spel kaarten gevraagd?
Of iets anders wat voor een activiteit gebruikt kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |