abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:45:35 #151
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216308875
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:44 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Wat ik begreep verdwijnen die nepacccounts als ze een tijdje niet gebruikt zijn
Klopt, of je kan ze wissen :Y
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216308877
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:43 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Denk niet dat je de enige bent, anders keek niemand :P
Nouja, als ik al het “geklaag” lees op de socials lijkt het wel alsof ik één van de enige ben die blij ben met het spelverloop van dit seizoen.
pi_216308881
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:42 schreef Keane007 het volgende:
Ben ik dan de enige die dit seizoen nu al de beste van de nieuwe reeks vindt? Want deze editie heeft toch vrijwel alle elementen waar wij als kijker om vroegen?

Deelnemers spelen dit jaar ieder voor zich. Maar leven wel als groep samen, wat dus voor extra spanningen zorgt. Dit in combinatie met alle spellen/opdrachten zowel in groepsverband als individueel die BB bedenkt met de toevoeging van de buttons zorgt voor een constante plottwist wat kijken boeiend houd.

Wat je ook merkt is dat het met deze formule mentaal veel zwaarder is geworden. BB heeft de deelnemers ook goed gecast want wat een verschillende persoonlijkheden zijn er dit seizoen.

Het sociale experiment is net begonnen he! Beloofd wat voor de komende weken. Ik ben in ieder geval een erg enthousiaste livestream/uitzending kijker.
Ja, eens, ik heb het ook al een paar keer gezegd, ook de formule dat het geld verdeeld wordt van de bewoner die naar huis gegaan is, vind ik heel sterk!!! want dit kan op het eind het verschil maken op wie je stemt. Ook het veranderen van de live show, vind ik toppie, geen langdradige verhalen, niet 3 x reclame, gewoon doen wat je moet doen en exit! Ik vind er net als jij zegt, hele sterke formules inzitten.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:46:08 #154
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_216308882
quote:
17s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:43 schreef ledn81 het volgende:
het viel een beetje weg in geklets, maar Axel heeft de meeste bewoners al gesproken en denkt niet dat hij de groep nog bij elkaar gaat roepen en het zo maar even laat. Die 2 kleuters zoeken het maar uit ^p^ [ x ]
Nice :D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:46:37 #155
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216308885
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:45 schreef Keane007 het volgende:

[..]
Nouja, als ik al het “geklaag” lees op de socials lijkt het wel alsof ik één van de enige ben die blij ben met het spelverloop van dit seizoen.
Ja die klagers heb je inderdaad altijd :D lijkt wel alsof ze dat expres doen. :Y
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216308887
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:39 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Zo beginnen veel mensen, zodat ze dan bij andere mensen op hun tijdlijn komen. Als ze dan 'echte' volgers krijgen dan verwijderen ze die nep accounts weer.
Wat ik begreep verdwijnen die nepacccounts als ze een tijdje niet gebruikt zijn
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:44 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Sneu.
Zou kunnen ik weet niets af van tiktok of fb en instagram
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:47:39 #157
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_216308890
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:45 schreef Keane007 het volgende:

[..]
Met het spelverloop is niets mis
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216308898
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:43 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Denk niet dat je de enige bent, anders keek niemand :P
Die plot twists enzo zijn wel leuk maar ik vind niet dat ze af moeten zien door uithongering, verveling en gebrek aan nachtrust. Ik vind dat ze wel wat respect mogen krijgen.
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:49:42 #159
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216308907
quote:
Ben ik dan de enige die dit seizoen nu al de beste van de nieuwe reeks vindt? Want deze editie heeft toch vrijwel alle elementen waar wij als kijker om vroegen?

Deelnemers spelen dit jaar ieder voor zich. Maar leven wel als groep samen, wat dus voor extra spanningen zorgt. Dit in combinatie met alle spellen/opdrachten zowel in groepsverband als individueel die BB bedenkt met de toevoeging van de buttons zorgt voor een constante plottwist wat kijken boeiend houd.

Wat je ook merkt is dat het met deze formule mentaal veel zwaarder is geworden. BB heeft de deelnemers ook goed gecast want wat een verschillende persoonlijkheden zijn er dit seizoen.

Het sociale experiment is net begonnen he! Beloofd wat voor de komende weken. Ik ben in ieder geval een erg enthousiaste livestream/uitzending kijker.
Komt niet erg uit de verf. de stramers worden dagelijks te kakken gezet met NixComma NulGelul en de TV uitzendingen zijn óf even saai als de streams..óf volgepropt met chaotische heen en weer geren tijdens de games en dan ook nog in meerdere levels tegelijk met totaal geen overzicht wat er gaande is.. enige rustpunt zijn de DBK-geprekken die wat opheldering moeten geven.. :{
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:50:26 #160
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_216308911
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:48 schreef Snensie het volgende:

[..]
Die plot twists enzo zijn wel leuk maar ik vind niet dat ze af moeten zien door uithongering, verveling en gebrek aan nachtrust. Ik vind dat ze wel wat respect mogen krijgen.
Dat weinig en niet gevarieerd kunnen eten vind ik ook niet echt okay , en verveling . er is weinig te doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216308913
quote:

De opgehypte papegaai mag wel wat meer doen, bewoners mogen hun eigen kleren. Die troosteloze lelijke kleuren van het huis is misschien met opzet gedaan om de bewoners zich nog meer down te laten voelen, maar als kijker is dat ook minder, vooral tijdens de vele saaie momenten, dan kijk je ook nog eens naar de depressieve aankleding van het huis. Tot nu toe vind ik ook dat er nog niet een bewoner echt bovenuit springt. Maar misschien komt dat nog.
All those angels with their wings glued on.
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:51:36 #162
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_216308915
Sl op 1
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216308916
Ik vind de nieuw bedachte onderdelen een aanwinst, ook het individueel spelen maakt het leuker, spannender en minder voorspelbaar.

Alleen die armoe vind ik, net als vorig jaar, niks aan. Ik heb erg genoten van het petanque, de hottub, en de sauna in bv rebootseizoen 1.
pi_216308945
Milena krijgt een massage van Jolien.
All those angels with their wings glued on.
pi_216308947
Jolien nu de rug van milena masseren. Gister de hele tijd haad voeten masseren
pi_216308948
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind de nieuw bedachte onderdelen een aanwinst, ook het individueel spelen maakt het leuker, spannender en minder voorspelbaar.

Alleen die armoe vind ik, net als vorig jaar, niks aan. Ik heb erg genoten van het petanque, de hottub, en de sauna in bv rebootseizoen 1.
Tja... armoede is goedkoop televisie maken en veel mensen vinden het leuk leedvermaak (ik maak me er ook schuldig aan).
Ze zouden gewoon challenges moeten doen om gewoon goed eten te verdienen en de basis normaal hebben (brood, simpel beleg, pap, thee, koffie en basic avondeten). Willen ze luxe als vlees, duurdere groentes en luxer beleg dan dat verdienen

Dit jaar gaan ze wel erg ver. Ik zou ze wel een bed gunnen en eettafel met stoelen. Dit is fysiek gewoon ongezond...

maar goed... het geeft wel vermaak. Is goedkoop om uit te zenden. Dus win-win
pi_216308964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:48 schreef Snensie het volgende:

[..]
Ze krijgen voldoende voeding binnen ten opzichte van de beweging dat ze hebben. Ja het eten is eentonig… maar dat is een psychisch spelletje dat BB speelt. Verveling hoeft niet… wees creatief en vermaak elkaar. Kan zo 10 spellen bedenken met wat ze daar hebben liggen. Er is dit jaar wel minder (lijkt het) 1 hechte groep. En qua nachtrust. Ja op z’n minst een luchtbed was wel menselijk geweest.
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:59:44 #168
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_216308974
Jeff weer over Axel aan het stoken :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 15 januari 2025 @ 16:00:05 #169
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216308977
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tja... armoede is goedkoop televisie maken en veel mensen vinden het leuk leedvermaak (ik maak me er ook schuldig aan).
Ze zouden gewoon challenges moeten doen om gewoon goed eten te verdienen en de basis normaal hebben (brood, simpel beleg, pap, thee, koffie en basic avondeten). Willen ze luxe als vlees, duurdere groentes en luxer beleg dan dat verdienen

Dit jaar gaan ze wel erg ver. Ik zou ze wel een bed gunnen en eettafel met stoelen. Dit is fysiek gewoon ongezond...

Ik vind het geweldig dat BB de grenzen opzoekt, ik wil dan ook binnen deze gecreëerde armoede dan ook zien dat een of meerdere bewoners hun koffers pakken, of minstens die Exti-Chantage gaan toepassen.. tot nu toe mislukt zowat álles wat betreft "De Armoede" ;)
pi_216308985
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Plus BB kan niet in 1 week alles aan hun en ons prijs geven he… ze zitten er een paar maanden dus laat ze maar mooi per week nieuwe voorzieningen vrij spelen of kopen.
pi_216308992
Axel zit vandaag inderdaad echt beter in zijn vel! Heb hem nog geen dag zo veel zien praten 😂👍🏼
pi_216309003
Ik weet ineens op wie ik de stem van axel vind lijken. Die Ruud met dat lange haar van Utopia. Die met Billy was.
  woensdag 15 januari 2025 @ 16:05:06 #173
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_216309016
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ik weet ineens op wie ik de stem van axel vind lijken. Die Ruud met dat lange haar van Utopia. Die met Billy was.
Idd :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216309038
Zou Jeff een grote concurrent in Axel zien omdat hij zo veel om hem bezig is?
  woensdag 15 januari 2025 @ 16:09:06 #175
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_216309044
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 16:08 schreef -river- het volgende:
Zou Jeff een grote concurrent in Axel zien omdat hij zo veel om hem bezig is?
Vaak is dat uit angst :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')