Dan ben je echt zielig bezig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:34 schreef rinardo het volgende:
Jordy verteld dat zn volgers op tiktok gekocht zijn, 1000 volgers voor 5 euro
Is dat echt dat hij dat heeft gezegd?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:34 schreef rinardo het volgende:
ja stream 2 netquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat echt dat hij dat heeft gezegd?
GMTAquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:38 schreef spapaars het volgende:
Samenvatting van vandaag.
[ afbeelding ]
Zo beginnen veel mensen, zodat ze dan bij andere mensen op hun tijdlijn komen. Als ze dan 'echte' volgers krijgen dan verwijderen ze die nep accounts weer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:34 schreef rinardo het volgende:
In andere edities schreeuwde Big Brother al door de speakers als ze 10 sec hun ogen dicht hadden. Nu is hij veel milder.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:38 schreef spapaars het volgende:
Samenvatting van vandaag.
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen beetje opmerkelijk want dacht dat hij juist daar niet zoveel mee had. Had 100 volgers op insta dacht ik (jordys woorden, niet gecheckt).quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo beginnen veel mensen, zodat ze dan bij andere mensen op hun tijdlijn komen. Als ze dan 'echte' volgers krijgen dan verwijderen ze die nep accounts weer.
Dat moet dan iets van 5000 zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:40 schreef Folies het volgende:
Hoeveel zou Kenau eraan uitgegeven hebben?
Het is low budget dus minder personeel om op ze te letten…quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
In andere edities schreeuwde Big Brother al door de speakers als ze 10 sec hun ogen dicht hadden. Nu is hij veel milder.
Denk niet dat je de enige bent, anders keek niemandquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:42 schreef Keane007 het volgende:
Ben ik dan de enige die dit seizoen nu al de beste van de nieuwe reeks vindt? Want deze editie heeft toch vrijwel alle elementen waar wij als kijker om vroegen?
Deelnemers spelen dit jaar ieder voor zich. Maar leven wel als groep samen, wat dus voor extra spanningen zorgt. Dit in combinatie met alle spellen/opdrachten zowel in groepsverband als individueel die BB bedenkt met de toevoeging van de buttons zorgt voor een constante plottwist wat kijken boeiend houd.
Wat je ook merkt is dat het met deze formule mentaal veel zwaarder is geworden. BB heeft de deelnemers ook goed gecast want wat een verschillende persoonlijkheden zijn er dit seizoen.
Het sociale experiment is net begonnen he! Beloofd wat voor de komende weken. Ik ben in ieder geval een erg enthousiaste livestream/uitzending kijker.
Ja zijn nepaccounts en vooral om gesprekken te voeren en spelletjes te spelen vertelde hijquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat echt dat hij dat heeft gezegd?
Nee zijn tiktokaccount was vooral om gesprekken te voeren en spelletjes te spelen tijdens dat hij live was.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zijn nepaccounts en vooral om gesprekken te voeren en spelletjes te spelen vertelde hij
Vind het op zich wel leuk, maar ben het niet met je eens dat er veel verschillende persoonlijkheden in zitten..quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:42 schreef Keane007 het volgende:
Ben ik dan de enige die dit seizoen nu al de beste van de nieuwe reeks vindt? Want deze editie heeft toch vrijwel alle elementen waar wij als kijker om vroegen?
Deelnemers spelen dit jaar ieder voor zich. Maar leven wel als groep samen, wat dus voor extra spanningen zorgt. Dit in combinatie met alle spellen/opdrachten zowel in groepsverband als individueel die BB bedenkt met de toevoeging van de buttons zorgt voor een constante plottwist wat kijken boeiend houd.
Wat je ook merkt is dat het met deze formule mentaal veel zwaarder is geworden. BB heeft de deelnemers ook goed gecast want wat een verschillende persoonlijkheden zijn er dit seizoen.
Het sociale experiment is net begonnen he! Beloofd wat voor de komende weken. Ik ben in ieder geval een erg enthousiaste livestream/uitzending kijker.
Wat ik begreep verdwijnen die nepacccounts als ze een tijdje niet gebruikt zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo beginnen veel mensen, zodat ze dan bij andere mensen op hun tijdlijn komen. Als ze dan 'echte' volgers krijgen dan verwijderen ze die nep accounts weer.
Sneu.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zijn nepaccounts en vooral om gesprekken te voeren en spelletjes te spelen vertelde hij
Denk dat hij met "Ik ben al twee jaar met BB bezig" niet alleen het lijnen bedoelt maar alles eromheen ook.....quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het alleen beetje opmerkelijk want dacht dat hij juist daar niet zoveel mee had. Had 100 volgers op insta dacht ik (jordys woorden, niet gecheckt).
Verder vind ik er weinig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |