SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
Het Kremlin snapt natuurlijk niet dat zoiets niet van boven georchestreerd kan zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij. de Afd (uiteraard, want die zijn al net zo slim als hun collega Vatniks in de GOP) heeft in de Bundestag vragen gesteld over de NAFO.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ x ]
https://www.bundestag.de/presse/hib/kurzmeldungen-1038480
https://dserver.bundestag.de/btd/20/144/2014452.pdf
[ afbeelding ]
Keek even op twitter timeline van de Afd en die wordt uiteraard helemaal kapot gememed gebonkt op het moment.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het Kremlin snapt natuurlijk niet dat iets niet van boven georchestreerd kan zijn.
Bij de Russen is al het initiatief en zelforganiserend vermogen er al generaties lang uitgeslagen.
Benieuwd hoe de NAFO in de geschiedenisboeken komtquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Keek even io twitter timeline van de Afd en die wordt uiteraard helemaal kapot gememed gebonkt op het moment.
Het doet me denken aan idioten in de Republikeinse partij die vragen hebben gesteld over 'funding' van de NAFO door de CIA. (Want het doorsnee NAFO-lid heeft Langly, Virginia als locatie)quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het Kremlin snapt natuurlijk niet dat zoiets niet van boven georchestreerd kan zijn.
Bij de Russen is al het initiatief en zelforganiserend vermogen er al generaties lang uitgeslagen.
De AfD stelt deze prangende vragen namens het Kremlin.
quote:‼️🇺🇦 Zelensky: Another massive Russian strike. Among the targets are gas infrastructure and energy facilities. More than 40 missiles were used in this strike, including ballistic missiles. At least 30 were destroyed. There were also more than 70 Russian attack drones overnight.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lfrcsyhxds2f
quote:🤩 This is what the fire in Engels looks like at the moment
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lfrcl3sf2s2f
quote:🔥 Russia: Lukoil's oil refinery in Volgograd region on fire — "unit #18 and two heat exchangers."
No reports of Ukrainian drones.
🚭 The sign on the fence reads NO SMOKING.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfrbvylwss2i
Cool dingetje. Lekker breed inzetbaar. Nu nog een optie om hem tegen onderzeeërs in te kunnen zetten en het is helemaal een Bond-gadget. Ik vind die laatste alinea wel erg interessant. Ook voor Oekraïne.quote:🇬🇧🤝🇺🇦 UK to Increase Martlet Lightweight Multirole Missile Production and Deliver 650 Missiles to Ukraine, - Army Recognition
The UK has committed £162 million to ramp up the production of the LMM and supply 650 of these advanced missile systems to Ukraine.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lfrflujsrk2g
quote:Martlet or the Lightweight Multirole Missile (LMM) is a lightweight air-to-surface, air-to-air, surface-to-air, and surface-to-surface missile developed by Thales Air Defence for the United Kingdom. It is named after a mythical bird from English heraldry that never roosts, the Martlet.[2]
The LMM was developed from the Starburst surface-to-air missile to meet the UK's "Future Air-to-Surface Guided Weapon (Light)" requirement to equip the Royal Navy's AW159 Wildcat helicopters and supplement the heavier Sea Venom missile by the engagement of smaller and manoeuvrable naval craft.[3][4]
A glide variant of the LMM known as FreeFall LMM (FFLMM) or Fury is designed as a lighter munition to equip drones and is currently slated to equip the British Army's Dispensing Rocket Payload for the GMLRS-ER and Precision Strike Missile (PrSM).[5]
Hihi, het zit de collaborateurs en landverraders blijkbaar hoog.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij. de Afd (uiteraard, want die zijn al net zo slim als hun collega Vatniks in de GOP) heeft in de Bundestag vragen gesteld over de NAFO.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ x ]
https://www.bundestag.de/presse/hib/kurzmeldungen-1038480
https://dserver.bundestag.de/btd/20/144/2014452.pdf
[ afbeelding ]
Dit is wel een stukje coping. AFD tweede grootste partij.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Keek even op twitter timeline van de Afd en die wordt uiteraard helemaal kapot gememed gebonkt op het moment.
Een tweede partij die totaal debiele vragen stelt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is wel een stukje coping. AFD tweede grootste partij.
Maakt toch niet uit? je deed alsof ze weg werden gememed. maar veel mensen zijn het met AFD eens.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een tweede partij die totaal debiele vragen stelt.
Verstandig.quote:French special forces conducted secret training late last year to prepare for a possible deployment to Ukraine, — Intelligence Online.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfrlcjh54c24
Niet gek.quote:
Waarom je daar special forces zou inzetten ontgaat me wel. Commando's inzetten voor bewaking lijkt me niet handig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet gek.
Vermoedelijk zullen er ook Franse troepen naar Oekraïne gaan voor het bewaken van de demarcatie zone.
quote:Middle East Eye reports that Iran, in its treaty with Russia, has refused to recognize Crimea and other occupied territories as Russian.
https://www.middleeasteye(...)c-partnership-treaty
Ik denk dat dat vooral een chaos gaat zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet gek.
Vermoedelijk zullen er ook Franse troepen naar Oekraïne gaan voor het bewaken van de demarcatie zone.
Een grotere chaos dan oorlog?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral een chaos gaat zijn.
Nee, maar op een andere manier. Beetje zoals Kosovo bij Pristina airport. Alleen dan groter en constant geouwehoer. Wordt wel gezellig straks daar. Maar... ik denk dat dat ook het doel is van Rusland om Oekraïne instabiel te houden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een grotere chaos dan oorlog?
Dan zouden we het verhaal goed moeten analyseren om het geheel te overzien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom je daar special forces zou inzetten ontgaat me wel. Commando's inzetten voor bewaking lijkt me niet handig.
Ja, de vredelievende rus imperialisten aanvallen terwijl ze op conquest zijn, moet je niet willen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
En misschien zou ik dan wel voor het eerst gaan protesteren in mijn leven in Den Haag tegen zo'n stom plan.
Denk dat er uit de hele samenleving mensen zullen opstaan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:32 schreef ExTec het volgende:
Wel gezellig, kun je schouder aan schouder gaan staan met alle wappies en FvD proleten.
Mss woon jij in een ander land dan ik, maar de demonstratiebereidheid is in het land waar ik woon niet erg groot.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
Denk dat er uit de hele samenleving mensen zullen opstaan.
Neujh.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mss woon jij in een ander land dan ik, maar de demonstratiebereidheid is in het land waar ik woon is niet erg groot.
Natte droom nummer zoveel van de vredesbrigade.
Ik kan je vertellen dat we in europa meestal beroepslegers hebben, met daarin mensen die daar gewoon voor hebben getekend.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de animo om te vechten in Europa lager is dan de temperatuur in Siberië.
De kans is precies 0 dat die worden ingezet om Rusland aan te vallen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat we in europa meestal beroepslegers hebben, met daarin mensen die daar gewoon voor hebben getekend.
Die kans acht ik ook niet zo groot, maar het was ook niet ik die "de drang" voelde om zich "uit te spreken" tegen eventuele "onrechtvaardigheden" die de "vredelievende oorlogszuchtige imperialisten" zou kunnen overkomen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De kans is precies 0 dat die worden ingezet om Rusland aan te vallen.
Dus je maakt je druk over een hypothetische situatie die volgens jou 0 kans heeft om te gebeuren. Inclusief dreigement om te gaan protesteren in Den Haag met "mensen uit de hele samenleving".quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Terwijl het over Fransen gaat.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:22 schreef oheng het volgende:
[..]
Dus je maakt je druk over een hypothetische situatie die volgens jou 0 kans heeft om te gebeuren. Inclusief dreigement om te gaan protesteren in Den Haag met "mensen uit de hele samenleving".
Right.
Dat is toch wel het leuke aan deze oorlog inderdaad, al dat kekke speelgoed in actie zien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Cool dingetje. Lekker breed inzetbaar. Nu nog een optie om hem tegen onderzeeërs in te kunnen zetten en het is helemaal een Bond-gadget. Ik vind die laatste alinea wel erg interessant. Ook voor Oekraïne.
[..]
Hoeft ook niet, Rusland heeft zich al behoorlijk stuk gebeten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We kunnen ons beter toeleggen op het maken van drone en robotica met ai die zelfstandig een vijand herkennen en onschadelijk maken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat we in europa meestal beroepslegers hebben, met daarin mensen die daar gewoon voor hebben getekend.
Er zit een verschil tussen Rusland aanvallen en Oekraïne & Europa verdedigen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, want hij gaat protesteren. Alles voor z'n maatjequote:Op woensdag 15 januari 2025 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen Rusland aanvallen en Oekraïne & Europa verdedigen.
Er is dan ook geen enkele reden of kans dat Rusland word aangevallen door een Europees of NAVO leger.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een fantasie. Zelfs de crashlocatie van MH17 'veiligstellen' was een brug te ver.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is dan ook geen enkele reden of kans dat Rusland word aangevallen door een Europees of NAVO leger.
Russen verjagen uit Oekraïne daarentegen.................
Klopt, hier in het westen is een mensenleven veel meer waard dan in andere delen van de wereld.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Een fantasie. Zelfs de crashlocatie van MH17 'veiligstellen' was een brug te ver.
Op het moment dat er lijkzakken terugkomen naar Europa is het gedaan aan het thuisfront.
Stukken zoals de Krim zijn al Russisch en vallen ook onder de Russische nucleaire paraplu evenals (dacht ik) de gebieden in de DonBas. Daar als Europees legertje heengaan is een no go. Dan escaleert het alleen maar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is dan ook geen enkele reden of kans dat Rusland word aangevallen door een Europees of NAVO leger.
Russen verjagen uit Oekraïne daarentegen.................
Alleen jij en biden geloven nog in de nukes-rode lijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stukken zoals de Krim zijn al Russisch en vallen ook onder de Russische nucleaire paraplu evenals (dacht ik) de gebieden in de DonBas. Daar als Europees legertje heengaan is een no go. Dan escaleert het alleen maar.
Zelfs Biden is dus al een gekkie. Misschien even de spiegel erbij pakken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Alleen jij en biden geloven nog in de nukes-rode lijn.
Maar oekraine is toch op zelfverklaard rus grondgebied bezig?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelfs Biden is dus al een gekkie. Misschien even de spiegel erbij pakken.
Hoorde het laatst de Wijk ook nog zeggen bij BNR. De nucleaire optie is niet van tafel. De nieuwe generatie politici moeten zich dat goed realiseren.
Die nukes komen niet omdat veel brics landen het niet willen, en de menselijke schade is niet te overzien. Dat willen zelfs de Russen niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar oekraine is toch op zelfverklaard rus grondgebied bezig?
Waar blijven die nukes nou?
Dus toch geen nukes?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die nukes komen niet omdat veel brics landen het niet willen, en de menselijke schade is niet te overzien. Dat willen zelfs de Russen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |