Prima, dus we kunnen rustig elke orc uit oekraine trappen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ze dat alleen doen als de Russische staat in gevaar komt, of het Russische leiderschap.
Oh fuck offquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stukken zoals de Krim zijn al Russisch en vallen ook onder de Russische nucleaire paraplu evenals (dacht ik) de gebieden in de DonBas. Daar als Europees legertje heengaan is een no go. Dan escaleert het alleen maar.
Dat westerse mensenlevens meer waard zijn is duidelijk ja. Dat was het punt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, hier in het westen is een mensenleven veel meer waard dan in andere delen van de wereld.
Dus als Oekraïne een stuk Rusland (Kursk) inpikt komen er geen nukes want BRICS wil dat niet, maar als Oekraïne haar eigen regio's terug pakt (ja, Krim en Donbas zijn zeer zeker Oekraïnse regio's) dan komen er wel nukes?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die nukes komen niet omdat veel brics landen het niet willen, en de menselijke schade is niet te overzien. Dat willen zelfs de Russen niet.
Daarom begrijp ik niet dat je zo afgeeft op het westen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:40 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat westerse mensenlevens meer waard zijn is duidelijk ja. Dat was het punt.
Gok dat ze hoe dan ook niet levend terugkeren naar Noord-Korea... Die gasten hebben teveel geroken aan net iets meer vrijheid dan ze gewend waren..quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:47 schreef polderturk het volgende:
Zielig voor die Noord-Koreanen.
Ze leven in armoede in een dictatuur en worden dan gedwongen te vechten. Sommigen dachten dat ze op training gingen.
[ x ]
Waarschijnlijk komt hun familie nog in de problemen ook als ze zich overgeven.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:47 schreef polderturk het volgende:
Zielig voor die Noord-Koreanen.
Ze leven in armoede in een dictatuur en worden dan gedwongen te vechten. Sommigen dachten dat ze op training gingen.
[ x ]
Hihi, collaborateurs van allerlei pluimage op één plek tegelijkertijd samen zonder Merkel Lego er omheen. Dat biedt kansen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:32 schreef ExTec het volgende:
Wel gezellig, kun je schouder aan schouder gaan staan met alle wappies en FvD proleten.
Dat scheelde letterlijk maar een haartje.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Een fantasie. Zelfs de crashlocatie van MH17 'veiligstellen' was een brug te ver.
Op het moment dat er lijkzakken terugkomen naar Europa is het gedaan aan het thuisfront.
Doet eens even johquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hihi, collaborateurs van allerlei pluimage op één plek tegelijkertijd samen zonder Merkel Lego er omheen. Dat biedt kansen.
Dat geloof ik direct maar het gebeurde dus niet. En ik denk dat de reden ook duidelijk is,quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat scheelde letterlijk maar een haartje.
Veel te grote kans op escalatie.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:35 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct maar het gebeurde dus niet. En ik denk dat de reden ook duidelijk is,
m.a.w. lijkzakken voor het thuisfrontquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Veel te grote kans op escalatie.
Ook wel een iets andere zaak dan het verdedigen van Oekraïne en daarmee indirect ook Europa.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
m.a.w. lijkzakken voor het thuisfront
Ik denk dus dat die boodschap niet geslikt wordt. Niet voor deze politici, dit Europa en zeker niet voor Oekraine.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:47 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ook wel een iets andere zaak dan het verdedigen van Oekraïne en daarmee indirect ook Europa.
Neuh, klopt niet. Alleen in Afghanistan zijn al 25 Nederlanders gesneuveld. En we hebben ons niet teruggetrokken hierdoor en er is al helemaal niet een publieke opstand gekomen. En dan hebben we het over een achterstallige woestijn waar we niets te zoeken hadden. Itt. Rusland die je op een zeker punt wel als direct gevaar kan beschouwen (wat niet het geval was ten tijde van MH17).quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, hier in het westen is een mensenleven veel meer waard dan in andere delen van de wereld.
Hoeveel Russische doden inmiddels?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh, klopt niet. Alleen in Afghanistan zijn al 25 Nederlanders gesneuveld. En we hebben ons niet teruggetrokken hierdoor en er is al helemaal niet een publieke opstand gekomen.En dan hebben we het over een achterstallige woestijn waar we niets te zoeken hadden. Itt. Rusland die je op een zeker punt wel als direct gevaar kan beschouwen (wat niet het geval was ten tijde van MH17).quote:Al 25.
Dat zegt genoeg.
Een mensenleven is hier meer waard dan in Rusland.
En voor dat vielen er in yugo ook doden. Ook geen opstand, oid.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:03 schreef bleiblei het volgende:
Neuh, klopt niet. Alleen in Afghanistan zijn al 25 Nederlanders gesneuveld. En we hebben ons niet teruggetrokken hierdoor en er is al helemaal niet een publieke opstand gekomen.
Dat Russen numbed down zombies zijn die alles accepteren hoef je mij niet te vertellen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:06 schreef Wantie het volgende:
[...]
Hoeveel Russische doden inmiddels?
En wat merk je daarvan in Rusland?
Wat een vrijheid zeg! In een treinwagon naar Rusland om aldaar op een of ander besneeuwd veld te worden neergemaaid.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:51 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Gok dat ze hoe dan ook niet levend terugkeren naar Noord-Korea... Die gasten hebben teveel geroken aan net iets meer vrijheid dan ze gewend waren..
Ja maar jij zit er over het algemeen voor 90% naast op bijna alle gevallen. Ik maak mij daar dus niet druk om.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:01 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik denk dus dat die boodschap niet geslikt wordt. Niet voor deze politici, dit Europa en zeker niet voor Oekraine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |