Ja, de vredelievende rus imperialisten aanvallen terwijl ze op conquest zijn, moet je niet willen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
En misschien zou ik dan wel voor het eerst gaan protesteren in mijn leven in Den Haag tegen zo'n stom plan.
Denk dat er uit de hele samenleving mensen zullen opstaan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:32 schreef ExTec het volgende:
Wel gezellig, kun je schouder aan schouder gaan staan met alle wappies en FvD proleten.
Mss woon jij in een ander land dan ik, maar de demonstratiebereidheid is in het land waar ik woon niet erg groot.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
Denk dat er uit de hele samenleving mensen zullen opstaan.
Neujh.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mss woon jij in een ander land dan ik, maar de demonstratiebereidheid is in het land waar ik woon is niet erg groot.
Natte droom nummer zoveel van de vredesbrigade.
Ik kan je vertellen dat we in europa meestal beroepslegers hebben, met daarin mensen die daar gewoon voor hebben getekend.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de animo om te vechten in Europa lager is dan de temperatuur in Siberië.
De kans is precies 0 dat die worden ingezet om Rusland aan te vallen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat we in europa meestal beroepslegers hebben, met daarin mensen die daar gewoon voor hebben getekend.
Die kans acht ik ook niet zo groot, maar het was ook niet ik die "de drang" voelde om zich "uit te spreken" tegen eventuele "onrechtvaardigheden" die de "vredelievende oorlogszuchtige imperialisten" zou kunnen overkomen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De kans is precies 0 dat die worden ingezet om Rusland aan te vallen.
Dus je maakt je druk over een hypothetische situatie die volgens jou 0 kans heeft om te gebeuren. Inclusief dreigement om te gaan protesteren in Den Haag met "mensen uit de hele samenleving".quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Terwijl het over Fransen gaat.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:22 schreef oheng het volgende:
[..]
Dus je maakt je druk over een hypothetische situatie die volgens jou 0 kans heeft om te gebeuren. Inclusief dreigement om te gaan protesteren in Den Haag met "mensen uit de hele samenleving".
Right.
Dat is toch wel het leuke aan deze oorlog inderdaad, al dat kekke speelgoed in actie zien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Cool dingetje. Lekker breed inzetbaar. Nu nog een optie om hem tegen onderzeeërs in te kunnen zetten en het is helemaal een Bond-gadget. Ik vind die laatste alinea wel erg interessant. Ook voor Oekraïne.
[..]
Hoeft ook niet, Rusland heeft zich al behoorlijk stuk gebeten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We kunnen ons beter toeleggen op het maken van drone en robotica met ai die zelfstandig een vijand herkennen en onschadelijk maken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat we in europa meestal beroepslegers hebben, met daarin mensen die daar gewoon voor hebben getekend.
Er zit een verschil tussen Rusland aanvallen en Oekraïne & Europa verdedigen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, want hij gaat protesteren. Alles voor z'n maatjequote:Op woensdag 15 januari 2025 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen Rusland aanvallen en Oekraïne & Europa verdedigen.
Er is dan ook geen enkele reden of kans dat Rusland word aangevallen door een Europees of NAVO leger.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een fantasie. Zelfs de crashlocatie van MH17 'veiligstellen' was een brug te ver.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is dan ook geen enkele reden of kans dat Rusland word aangevallen door een Europees of NAVO leger.
Russen verjagen uit Oekraïne daarentegen.................
Klopt, hier in het westen is een mensenleven veel meer waard dan in andere delen van de wereld.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Een fantasie. Zelfs de crashlocatie van MH17 'veiligstellen' was een brug te ver.
Op het moment dat er lijkzakken terugkomen naar Europa is het gedaan aan het thuisfront.
Stukken zoals de Krim zijn al Russisch en vallen ook onder de Russische nucleaire paraplu evenals (dacht ik) de gebieden in de DonBas. Daar als Europees legertje heengaan is een no go. Dan escaleert het alleen maar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is dan ook geen enkele reden of kans dat Rusland word aangevallen door een Europees of NAVO leger.
Russen verjagen uit Oekraïne daarentegen.................
Alleen jij en biden geloven nog in de nukes-rode lijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stukken zoals de Krim zijn al Russisch en vallen ook onder de Russische nucleaire paraplu evenals (dacht ik) de gebieden in de DonBas. Daar als Europees legertje heengaan is een no go. Dan escaleert het alleen maar.
Zelfs Biden is dus al een gekkie. Misschien even de spiegel erbij pakken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Alleen jij en biden geloven nog in de nukes-rode lijn.
Maar oekraine is toch op zelfverklaard rus grondgebied bezig?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelfs Biden is dus al een gekkie. Misschien even de spiegel erbij pakken.
Hoorde het laatst de Wijk ook nog zeggen bij BNR. De nucleaire optie is niet van tafel. De nieuwe generatie politici moeten zich dat goed realiseren.
Die nukes komen niet omdat veel brics landen het niet willen, en de menselijke schade is niet te overzien. Dat willen zelfs de Russen niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar oekraine is toch op zelfverklaard rus grondgebied bezig?
Waar blijven die nukes nou?
Dus toch geen nukes?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die nukes komen niet omdat veel brics landen het niet willen, en de menselijke schade is niet te overzien. Dat willen zelfs de Russen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |