Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom mag iemand een Hitlergroet in zijn UI hebben?
Nou, de user die ik quote wellicht.quote:
Is aangepast.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, de user die ik quote wellicht.
Maar het is niet per se iets voor NWS dus in FB een topic geopend.
Jij ookquote:
Wat is aangepast?quote:
Dit soort persoonlijk gezeik lijkt wel standaard te verschijnen bij bepaalde users als die iets posten. Gelukkig is er al heel wat verwijderd uit dit topic. Wel treurig om te moeten constateren dat na het verwijderen van alle ad hominems er niet zo heel veel meer normaals over blijft.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
@:Mikeytt verdedig jezelf hier nou eens tegen toetsenbordheld. Ik ben oprecht benieuwd wat voor zinnigs je hier nog op te zeggen hebt, met je (s)linkse haatzaaierij.
Lief dat je je vriendjes verdedigt hoor. Maar met al dat geschreeuw over racisme, fascisme en weet ik wat nog meer mag er best eens wat harder gemodereerd worden op valse of eenzijdige berichtgeving. Lieden als Mikeytt en Starhopper hebben er inmiddels een aardige naam in opgebouwd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:13 schreef recursief het volgende:
Medeuser betichten van haatzaaierij.
[..]
Dit soort persoonlijk gezeik lijkt wel standaard te verschijnen bij bepaalde users als die iets posten. Gelukkig is er al heel wat verwijderd uit dit topic. Wel treurig om te moeten constateren dat na het verwijderen van alle ad hominems er niet zo heel veel meer normaals over blijft.
Elke user mag hier zijn mening verkondigen binnen onze policy, iedereen is welkom dus ga geen users belachelijk maken dat ze ergens anders over denken dat dat je zelf doet. Je bent vrij om zelf topics te openen en daar moeite in te steken. Maar stop met het schofferen van users.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lief dat je je vriendjes verdedigt hoor. Maar met al dat geschreeuw over racisme, fascisme en weet ik wat nog meer mag er best eens wat harder gemodereerd worden op valse of eenzijdige berichtgeving. Lieden als Mikeytt en Starhopper hebben er inmiddels een aardige naam in opgebouwd.
En wat vind jij normaal dan? Een nieuwsbericht dusdanig subjectief posten dat het lijkt dat alle kwaad in de wereld weer uit 1 hoek komt?
Verwijderdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:13 schreef recursief het volgende:
Medeuser betichten van haatzaaierij.
[..]
Dit soort persoonlijk gezeik lijkt wel standaard te verschijnen bij bepaalde users als die iets posten. Gelukkig is er al heel wat verwijderd uit dit topic. Wel treurig om te moeten constateren dat na het verwijderen van alle ad hominems er niet zo heel veel meer normaals over blijft.
Dat zeg je nu. Staat gewoon 2 dagen ban op die je hier mee hebt ontwekenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Is een grapje. Humoristisch en zo.
Ik heb de niet trollen ook heel erg vaak verzocht er geen zooitje van te maken. We blijven niet aan de gang.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Precies het doel van die trolletjes, zorgen dat een normaal topic dat de oorlog in Oekraine bespreekt onmogelijk wordt gemaakt.
Misschien zo'n 'mod break' post in het topic plaatsen op zo'n moment. Kost de minste moeite denk ik met toch wel direct effect lijkt me.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb de niet trollen ook heel erg vaak verzocht er geen zooitje van te maken. We blijven niet aan de gang.
Ik heb het niet met modbreaks gedaan geef ik meteen toe, maar ik heb meerdere malen opgeroepen het in toom te houden. Ook naar elkaar toe. Dat werd simpelweg genegeerd. Soms de eerste post er na al..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien zo'n 'mod break' post in het topic plaatsen op zo'n moment. Kost de minste moeite denk ik met toch wel direct effect lijkt me.
Iets met blauw zijn en strepen hebben, Commando.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het niet met modbreaks gedaan geef ik meteen toe, maar ik heb meerdere malen opgeroepen het in toom te houden. Ook naar elkaar toe. Dat werd simpelweg genegeerd. Soms de eerste post er na al..
Moet je het setieus uitgelegd krijgen, sp3c?quote:
What he says.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kan deze weer open?
Het is nu een beetje de hele klas straffen omdat het niet lukt om de veroorzakers te weren.
Er zijn met het aantreden van Trump veel ontwikkelingen gaande dus een heel vreemd moment om dit te sluiten.
NWS / Oorlog in Oekraïne #1078 De dealmaker
Marechaussee???quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iets met blauw zijn en strepen hebben, Commando.
Altijdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet je het setieus uitgelegd krijgen, sp3c?
Nee die blijft voor het weekend dichtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kan deze weer open?
Het is nu een beetje de hele klas straffen omdat het niet lukt om de veroorzakers te weren.
Er zijn met het aantreden van Trump veel ontwikkelingen gaande dus een heel vreemd moment om dit te sluiten.
NWS / Oorlog in Oekraïne #1078 De dealmaker
Dat vind ik stom. Nu geef je de trollen hun zin. Doe eens iets aan die Russische trollen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee die blijft voor het weekend dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |