De manier van stemmen had ik ook liever anders gezien.. Voor mij had het mogen zijn: "Wie wil je het huis uit?"quote:Op maandag 13 januari 2025 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
Boze Jordy is even leuk, maar weer de hele week die pruillip en hij kan fluiten naar m'n stem, wie er ook naast 'm op die schopstoel zit.
Hij zei eerder dat hij zichzelf zo niet kent. Spel kan rare dingen met je doen denk ik, vooral in combinatie met slaaptekort en gebrek aan fatsoenlijk eten.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft een woede probleempje denk ik
Milena: "Mag wel, ik ga mijn 3D bril opzetten en watch, watch the movie"quote:Op maandag 13 januari 2025 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey denkt dat er een bom gaat ontploffen na de bekendmaking wie de snelste is
Wie wel? Maar BB is nou eenmaal geen eerlijk spel, het is ieder voor zich en God voor ons allenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:38 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy kan niet goed tegen oneerlijk gedrag
Kouseband!quote:Op maandag 13 januari 2025 13:34 schreef Koos1958 het volgende:
Eigelijk dat zachte praten van Jeffrey. Komt zo stiekem over terwijl het misschien over Sperziebonen gaat
Ja, moet hij BB maar ff op aanspreken dan..quote:Op maandag 13 januari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy op Alberto Stegeman toon: 'Er wordt gewoon geld gepakt!"
Denk om de oneerlijkheid van eat ze gezegd hebbenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
Janken omdat je een pin krijgt opgespeld
Toch elke dag op dit moment.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:42 schreef ledn81 het volgende:
verse batterijen.. kom maar op met de drama
Jordy mag nog wel ff blijven.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft een woede probleempje denk ik
Hij was vorige keer voor zijn nominatie toch ook al zo uit zijn doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei eerder dat hij zichzelf zo niet kent. Spel kan rare dingen met je doen denk ik, vooral in combinatie met slaaptekort en gebrek aan fatsoenlijk eten.
Hij gaat ook nergens heen, er gaat een Belg.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy mag nog wel ff blijven.
Het is een zeur , maar ik hoor dit liever als dat nep lief doen.
Even daarna ging het wel goed.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij was vorige keer voor zijn nominatie toch ook al zo uit zijn doen.
Ze ('Nele' en Axel) hebben gezegd dat ze van Mattie 400 hebben gepakt en de rest over de anderen hebben verdeeld.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:40 schreef Luna68 het volgende:
Hoe zit het nou met die verdeling van het geld van het eten, weet iemand dat?
En dat is ook niet slim want dan kan hij alsnog genomineerd worden.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gaat een bom droppen als hij zijn pin af mag doen
Ja, hij moet toch iets zeggen want hij kan zijn boosheid niet kwijt.....quote:Op maandag 13 januari 2025 13:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk om de oneerlijkheid van eat ze gezegd hebben
Het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen dat het om en om moet zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij gaat ook nergens heen, er gaat een Belg.
Altijd zo geweest, en nu weer.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen dat het om en om moet zijn.
Ja volgens mij ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:46 schreef Koos1958 het volgende:
Zitten meer bellen dan Nederlanders in toch.
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:46 schreef Koos1958 het volgende:
Zitten meer bellen dan Nederlanders in toch.
7 BEquote:Op maandag 13 januari 2025 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat ik telde 6 om 6 nu maar er zitten er toch 13
Dit ja. Ze denken Axel volgende week wel even naar huis te sturen.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze lijken niet te snappen dat het publiek iemand die reuring en schurend is leuk vindt.
Hopelijk blijft hij nog evenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dit ja. Ze denken Axel volgende week wel even naar huis te sturen.
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Jordy meteen via de achterdeur naar buiten ouwe miepert
Met al het geld van alle deelnemers.🤡quote:Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Jordy meteen via de achterdeur naar buiten ouwe miepert
Vorig jaar nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Behalve bepalenquote:
Maakt het uit waar ze hangen ?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar mogen ze gewoon hangen in de slaapkamers overdag...
Ik kan haar ook echt niet volgenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een moeilijk gesprek met elsa. Ik snap haar nooitdus kan goed.
Nog steeds geen hekel aan. Hij maakt alle fouten die je niet moet maken in BB maarja de emotie zit hoog.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy mag nog wel ff blijven.
Het is een zeur , maar ik hoor dit liever als dat nep lief doen.
Inderdaad, zolang ze zich maar niet verstoppen op plekken waar een camera niet goed bij kan zijn.quote:
Ik vind het altijd een moeilijk gesprek met elsa. Ik snap haar nooitquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vorig jaar nietDe volgorde maakt niet uit. Als er maar 1 Belg en 1 Nederlander in de finale staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, in de slaapzakken praatte ze net wel erg zachtjes...quote:Op maandag 13 januari 2025 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad, zolang ze zich maar niet verstoppen op plekken waar een camera niet goed bij kan zijn.
Preciesquote:Op maandag 13 januari 2025 13:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een moeilijk gesprek met elsa. Ik snap haar nooitdus kan goed.
[..]
De volgorde maakt niet uit. Als er maar 1 Belg en 1 Nederlander in de finale staat.
Afgelopen nacht onhoorbaar gefluister.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, in de slaapzakken praatte ze net wel erg zachtjes...
maar verder maakt het idd niet uit.
Deelname aan BB is vooral je uren vervelen geloof ik
Ze zijn wel lievvv naar elkaar toe
Ja... zendercheck roepen ...quote:Op maandag 13 januari 2025 14:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afgelopen nacht onhoorbaar gefluister.
In eerdere edities werd dan ingegrepen door de febo
Lenny was toch met Jordy.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:01 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey en Lenny nog steeds genomineerd
Ja thuis gebruikt die oogcreme voor zijn wallen zei die maar die heeft die nu nietquote:Op maandag 13 januari 2025 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
Wat heeft jordy een kringen onder zijn ogen zeg
Niet die oogstickers voor hem dusquote:Op maandag 13 januari 2025 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
Wat heeft jordy een kringen onder zijn ogen zeg
Niels-Jordyquote:
Dat kan , ik vind hem een slappe jankerdquote:Op maandag 13 januari 2025 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Ik vind hem wel oké
quote:Op maandag 13 januari 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan , ik vind hem een slappe jankerd
Moet ook kunnen met Slob/quote:Op maandag 13 januari 2025 14:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja thuis gebruikt die oogcreme voor zijn wallen zei die maar die heeft die nu niet
Dit was het mooiste spel die hij gespeeld had.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef lojanda het volgende:
Jammer dat Jordy en Niels hebben gewonnen.. had het Nellie en Jeffrey gegund.
Dacht dat Jordy met zijn grote mond een bom ging droppen maar dat durft hij natuurlijk niet.
Mocht 'Remi' of Jolien moeten vertrekken dan heeft die er nog altijd langer in gezeten dan Fleurquote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het ook vreemd dat BB Nele en Axel DM's maakt en ze daarmee een vrijstelling geeft maar dat dan niet doet met Jolien en Remi die er ook pas een paar dagen zijn. Er zal wel een reden achter zitten maar toch
Daarvoor alleen maar huilenquote:Op maandag 13 januari 2025 14:06 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen glimlach laten zien wel opluchting.
Jolien en Remi hadden de eerste ronde al een soort van vrijstelling doordat ze pas na de nominatie targets binnen kwamen volgens mijquote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het ook vreemd dat BB Nele en Axel DM's maakt en ze daarmee een vrijstelling geeft maar dat dan niet doet met Jolien en Remi die er ook pas een paar dagen zijn. Er zal wel een reden achter zitten maar toch
Daarom Jantje lacht Jantje huilt.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ook maar dat is nu eenmaal hoe iemand in de emotie zit.
Remiquote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef zodeju het volgende:
Over wie hebben ze het nu.....clown met mooie woorden groot man.
Gaat vast over Axelquote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef zodeju het volgende:
Over wie hebben ze het nu.....clown met mooie woorden groot man.
De meest interessante bewoner, de rest is best saai.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef Lillfex het volgende:
Als dit het blijft ga ik voor Lenie om te blijven.
Jordy is nu helemaal het mannetjequote:Op maandag 13 januari 2025 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaat vast over Axel
Jordy laat zich gigantisch kennen .. ik pieuw piew geluidjes
Zullen ze een fake-bewoner laten gaan?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Lenny en Jolien meer kans hebben om te blijven dan Remi en Jeffrey
Die zullen wel worden onthuld maar die hebben geen vrijstelling dus kunnen gewoon genomineerd worden en vertrekken.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zullen ze een fake-bewoner laten gaan?
Snap nog steeds niet met wat de bedoeling met die fake-bewoners is.
Iedereen die nieuw binnenkomst krijgt die week toch een vrijstelling? Is volgens mij altijd al zo geweest. Nele en Axel deze week dus ook of dat nu is met een DM of niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan ook nog deze week gespeeld worden.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
de rest moet de fake bewoners ontmaskeren vermoed ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja en dat heeft met dat kistje te makenquote:Op maandag 13 januari 2025 14:13 schreef Clasientje het volgende:
Er wordt sowieso 1 gesaved dus krijg je 3 op de nominatie.
Precies datquote:Op maandag 13 januari 2025 14:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dat heeft met dat kistje te maken
Maar met welk resultaat?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:13 schreef marky het volgende:
[..]
Kan ook nog deze week gespeeld worden.
Hoe hij over Remi sprak zegt gelijk wat voor bekrompen persoon die Niels is.quote:
Ja dat wel, maar ze krijgen nu niet de vrijstelling. ze zijn DM gemaakt door BBquote:Op maandag 13 januari 2025 14:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen die nieuw binnenkomst krijgt die week toch een vrijstelling? Is volgens mij altijd al zo geweest. Nele en Axel deze week dus ook of dat nu is met een DM of niet.
Mag inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:16 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk zelf dat Remi vertrekt deze vrijdag dat denk ik.
Ik verwacht dat er nog iemand gesaved kan worden of dat er nog een spel komt waar nog iemand zich vrij kan spelen van nominatie.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:10 schreef marky het volgende:
Ik denk niet dat dit het is. Er gaat nog genomineerd worden en dan mogen ze er nog 1 bij of afhalen.
Dat snap ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe hij over Remi sprak zegt gelijk wat voor bekrompen persoon die Niels is.
Met de mededeling dat hij nooit een echte kandidaat was?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:16 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk zelf dat Remi vertrekt deze vrijdag dat denk ik.
Is toch ook een soort van vrijstelling..quote:Op maandag 13 januari 2025 14:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ze krijgen nu niet de vrijstelling. ze zijn DM gemaakt door BB
Hij is ook minder populair dan de rest als ik alles zo volg op mediaquote:Op maandag 13 januari 2025 14:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de mededeling dat hij nooit een echte kandidaat was?
Maar het kan gewoon zijn dat ze met een fake-bewoner geen echte speler hebben weggespeeld.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:21 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Hij is ook minder populair dan de rest als ik alles zo volg op media
Misschien een totaal ander profiel maar de speler blijft speler.....quote:Op maandag 13 januari 2025 14:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar het kan gewoon zijn dat ze met een fake-bewoner geen echte speler hebben weggespeeld.
Ik heb het verkeerd begrepen zie ik nu in het gesprek dat hij heeft met Remi. Schrok eerlijk gezegd hoe hij het eerder buiten verwoorden dacht hoe kun je zoiets zeggen. Maar gelukkig had ik het niet goed gehoordquote:Op maandag 13 januari 2025 14:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat snap ik niet.
Hij zei dat hij met Remy niet veel had maar dat Remi zo mooi reageerde op het verlies, dat hij mooie woorden had en daarin zich een groot mens toonde. Daarom gaat Niels niet snel op Remi stemmen.
Hoe is dit bekrompen?
Dat kan. Je weet maar nooit met Big brotherquote:Op maandag 13 januari 2025 14:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar het kan gewoon zijn dat ze met een fake-bewoner geen echte speler hebben weggespeeld.
Wie maakt mij dan ook entertainerquote:Op maandag 13 januari 2025 14:25 schreef Rhosyn het volgende:
Remi mompelt onder de dekens iets over entertainer en niet goed.
Dat entertainer is toch juist zijn fake profiel?
Tja, en dan?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien een totaal ander profiel maar de speler blijft speler.....
Remiquote:Op maandag 13 januari 2025 14:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wie is huilie onder de slaapzak?
"wie komt er eigenlijk ook in dit spel om entertainer te worden"quote:Op maandag 13 januari 2025 14:25 schreef Rhosyn het volgende:
Remi mompelt onder de dekens iets over entertainer en niet goed.
Dat entertainer is toch juist zijn fake profiel?
Idd en daar wordt je toch op afgerekend zie je wel. Ik begrijp ook nog steeds niet wat BB hier nu de meerwaarde van vindt.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:24 schreef Verida het volgende:
lijkt me niet makkelijk voor Remi, een dergelijk compliment accepteren terwijl je weet dat je eigenlijk zit te liegen.
(over zijn fake indentiteit)
quote:Op maandag 13 januari 2025 14:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie nog genomineerd is? (Ben ondertussen ook aan het werken)
Meer om zijn fake identiteitquote:Op maandag 13 januari 2025 14:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie nog genomineerd is? (Ben ondertussen ook aan het werken)
Ze janken snel en veel daar vind ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:29 schreef BigBreg83 het volgende:
Haha remi: wie jankt om zoiets doms eigenlijk?
Weet niet met hoeveel ze ook alweer spelen. Maar dacht meer erin komen met een fake profiel en hoelang die het vol moeten houden....Net zoals twee spelers soms apart zitten de eerste tijd.quote:
Thnxquote:Op maandag 13 januari 2025 14:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vikaash ( zie zijn naam-topic )
Lief. Hij zei dat na 10 min al na binnenkomstquote:Op maandag 13 januari 2025 14:22 schreef Rhosyn het volgende:
Niels zegt het tegen Remi dat hij hem een goed mens vindt.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 13 januari 2025 14:37 schreef lojanda het volgende:
Echt zielig voor Remi om niet jezelf te mogen zijn..hoop echt dat BB snel stopt met die onzin.
quote:Op maandag 13 januari 2025 14:39 schreef lojanda het volgende:
Toch vind ik het een nare man die Niels.
Ik vind het wel leuk, alleen niet als het door het spel spelen gebeurt. Fleur werd door de bewoners met twee andere gekozen door de bewoners.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
Keanu vindt het niet eerlijk als axel en Nele het bloedgeld zouden krijgen
Er zal vast nog wel een twist zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, alleen niet als het door het spel spelen gebeurt. Fleur werd door de bewoners met twee andere gekozen door de bewoners.
Maar niet leuk door een spel. Dan hoef je hem al bij voorbaat door twee te delen.
Idd en zo mogen er nog veel meer gaan.. nog nooit zo saaie nietszeggende groep meegemaakt.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:40 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat Nele ook snel![]()
Ook net niks
Heel eerlijkquote:Op maandag 13 januari 2025 14:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en zo mogen er nog veel meer gaan.. nog nooit zo saaie nietszeggende groep meegemaakt.
Ja ik zie niet wat het toevoegt voor hen beidequote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Remi kan niet meer, het eten, de vieze tandpasta.
Ik dacht dat ze het van elkaar niet mochten weten?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
Nele met Remi in gesprek
De fake identiteiten onder elkaar
Zijn beide fakequote:Op maandag 13 januari 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het van elkaar niet mochten weten?
Zelfs dat is waarschijnlijk fake.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het van elkaar niet mochten weten?
O dat heb ik niet mee gekregen dat ze dat van elkaar mochten weten.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn beide fake
Dus die weten dat wel ja
Ze hebben al eerder bij elkaar gezeten om er over te pratenquote:Op maandag 13 januari 2025 14:54 schreef ledn81 het volgende:
grappig dat ze het dus van elkaar weten. Remi lulde dus gister 'bewust' over het foutje heen met de verspreking van Sharice
Niet te verstaanquote:Op maandag 13 januari 2025 14:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tjonge jonge, zitten ze in de suite begint die Jef weer te fluisteren
Jammer dat zijn pin eraf isquote:Op maandag 13 januari 2025 14:56 schreef kater1 het volgende:
weeeeeeer fluisteren. Jeffrey is echt verschrikkelijk.
2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 13 januari 2025 14:54 schreef cheanny het volgende:
ik gun het Remi wel om te blijven. Lennie mag sws niet weg. Dan maar 1 van het bijna-koppeltje. Maakt me niet uit wie van de 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |