Daarvoor alleen maar huilenquote:Op maandag 13 januari 2025 14:06 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen glimlach laten zien wel opluchting.
Jolien en Remi hadden de eerste ronde al een soort van vrijstelling doordat ze pas na de nominatie targets binnen kwamen volgens mijquote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het ook vreemd dat BB Nele en Axel DM's maakt en ze daarmee een vrijstelling geeft maar dat dan niet doet met Jolien en Remi die er ook pas een paar dagen zijn. Er zal wel een reden achter zitten maar toch
Daarom Jantje lacht Jantje huilt.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ook maar dat is nu eenmaal hoe iemand in de emotie zit.
Remiquote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef zodeju het volgende:
Over wie hebben ze het nu.....clown met mooie woorden groot man.
Gaat vast over Axelquote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef zodeju het volgende:
Over wie hebben ze het nu.....clown met mooie woorden groot man.
De meest interessante bewoner, de rest is best saai.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef Lillfex het volgende:
Als dit het blijft ga ik voor Lenie om te blijven.
Jordy is nu helemaal het mannetjequote:Op maandag 13 januari 2025 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaat vast over Axel
Jordy laat zich gigantisch kennen .. ik pieuw piew geluidjes
Zullen ze een fake-bewoner laten gaan?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Lenny en Jolien meer kans hebben om te blijven dan Remi en Jeffrey
Die zullen wel worden onthuld maar die hebben geen vrijstelling dus kunnen gewoon genomineerd worden en vertrekken.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zullen ze een fake-bewoner laten gaan?
Snap nog steeds niet met wat de bedoeling met die fake-bewoners is.
Iedereen die nieuw binnenkomst krijgt die week toch een vrijstelling? Is volgens mij altijd al zo geweest. Nele en Axel deze week dus ook of dat nu is met een DM of niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het ook vreemd dat BB Nele en Axel DM's maakt en ze daarmee een vrijstelling geeft maar dat dan niet doet met Jolien en Remi die er ook pas een paar dagen zijn. Er zal wel een reden achter zitten maar toch
Kan ook nog deze week gespeeld worden.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
de rest moet de fake bewoners ontmaskeren vermoed ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |