Ja thuis gebruikt die oogcreme voor zijn wallen zei die maar die heeft die nu nietquote:Op maandag 13 januari 2025 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
Wat heeft jordy een kringen onder zijn ogen zeg
Niet die oogstickers voor hem dusquote:Op maandag 13 januari 2025 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
Wat heeft jordy een kringen onder zijn ogen zeg
Niels-Jordyquote:
Dat kan , ik vind hem een slappe jankerdquote:Op maandag 13 januari 2025 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Ik vind hem wel oké
quote:Op maandag 13 januari 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan , ik vind hem een slappe jankerd
Moet ook kunnen met Slob/quote:Op maandag 13 januari 2025 14:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja thuis gebruikt die oogcreme voor zijn wallen zei die maar die heeft die nu niet
Dit was het mooiste spel die hij gespeeld had.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef lojanda het volgende:
Jammer dat Jordy en Niels hebben gewonnen.. had het Nellie en Jeffrey gegund.
Dacht dat Jordy met zijn grote mond een bom ging droppen maar dat durft hij natuurlijk niet.
Mocht 'Remi' of Jolien moeten vertrekken dan heeft die er nog altijd langer in gezeten dan Fleurquote:Op maandag 13 januari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het ook vreemd dat BB Nele en Axel DM's maakt en ze daarmee een vrijstelling geeft maar dat dan niet doet met Jolien en Remi die er ook pas een paar dagen zijn. Er zal wel een reden achter zitten maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |