De manier van stemmen had ik ook liever anders gezien.. Voor mij had het mogen zijn: "Wie wil je het huis uit?"quote:Op maandag 13 januari 2025 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
Boze Jordy is even leuk, maar weer de hele week die pruillip en hij kan fluiten naar m'n stem, wie er ook naast 'm op die schopstoel zit.
Hij zei eerder dat hij zichzelf zo niet kent. Spel kan rare dingen met je doen denk ik, vooral in combinatie met slaaptekort en gebrek aan fatsoenlijk eten.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft een woede probleempje denk ik
Milena: "Mag wel, ik ga mijn 3D bril opzetten en watch, watch the movie"quote:Op maandag 13 januari 2025 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey denkt dat er een bom gaat ontploffen na de bekendmaking wie de snelste is
Wie wel? Maar BB is nou eenmaal geen eerlijk spel, het is ieder voor zich en God voor ons allenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:38 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy kan niet goed tegen oneerlijk gedrag
Kouseband!quote:Op maandag 13 januari 2025 13:34 schreef Koos1958 het volgende:
Eigelijk dat zachte praten van Jeffrey. Komt zo stiekem over terwijl het misschien over Sperziebonen gaat
Ja, moet hij BB maar ff op aanspreken dan..quote:Op maandag 13 januari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy op Alberto Stegeman toon: 'Er wordt gewoon geld gepakt!"
Denk om de oneerlijkheid van eat ze gezegd hebbenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
Janken omdat je een pin krijgt opgespeld
Toch elke dag op dit moment.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:42 schreef ledn81 het volgende:
verse batterijen.. kom maar op met de drama
Jordy mag nog wel ff blijven.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft een woede probleempje denk ik
Hij was vorige keer voor zijn nominatie toch ook al zo uit zijn doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei eerder dat hij zichzelf zo niet kent. Spel kan rare dingen met je doen denk ik, vooral in combinatie met slaaptekort en gebrek aan fatsoenlijk eten.
Hij gaat ook nergens heen, er gaat een Belg.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy mag nog wel ff blijven.
Het is een zeur , maar ik hoor dit liever als dat nep lief doen.
Even daarna ging het wel goed.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij was vorige keer voor zijn nominatie toch ook al zo uit zijn doen.
Ze ('Nele' en Axel) hebben gezegd dat ze van Mattie 400 hebben gepakt en de rest over de anderen hebben verdeeld.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:40 schreef Luna68 het volgende:
Hoe zit het nou met die verdeling van het geld van het eten, weet iemand dat?
En dat is ook niet slim want dan kan hij alsnog genomineerd worden.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gaat een bom droppen als hij zijn pin af mag doen
Ja, hij moet toch iets zeggen want hij kan zijn boosheid niet kwijt.....quote:Op maandag 13 januari 2025 13:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk om de oneerlijkheid van eat ze gezegd hebben
Het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen dat het om en om moet zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij gaat ook nergens heen, er gaat een Belg.
Altijd zo geweest, en nu weer.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen dat het om en om moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |