quote:Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Jordy meteen via de achterdeur naar buiten ouwe miepert
Met al het geld van alle deelnemers.🤡quote:Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Jordy meteen via de achterdeur naar buiten ouwe miepert
Vorig jaar nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Behalve bepalenquote:
Maakt het uit waar ze hangen ?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar mogen ze gewoon hangen in de slaapkamers overdag...
Ik kan haar ook echt niet volgenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een moeilijk gesprek met elsa. Ik snap haar nooitdus kan goed.
Nog steeds geen hekel aan. Hij maakt alle fouten die je niet moet maken in BB maarja de emotie zit hoog.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy mag nog wel ff blijven.
Het is een zeur , maar ik hoor dit liever als dat nep lief doen.
Inderdaad, zolang ze zich maar niet verstoppen op plekken waar een camera niet goed bij kan zijn.quote:
Ik vind het altijd een moeilijk gesprek met elsa. Ik snap haar nooitquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vorig jaar nietDe volgorde maakt niet uit. Als er maar 1 Belg en 1 Nederlander in de finale staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, in de slaapzakken praatte ze net wel erg zachtjes...quote:Op maandag 13 januari 2025 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad, zolang ze zich maar niet verstoppen op plekken waar een camera niet goed bij kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |