abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2025 @ 15:04:44 #151
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216281325
Wat een verbijsterende hoeveelheid idioterie over hoe het normaal vinden dat mensen in principe de baas zijn over hun eigen seksuele voorkeuren blijkbaar een links ding is. En dat vanuit dezelfde soort figuren die datzelfde links verwijten moslim-vriendjes te zijn.

Misschien is de term dom-rechts wel verkeerd, misschien moeten we het wel over gefrustreerd rechts hebben. Alles waar rechts over gefrustreerd is of bang voor is is de schuld van links.
  Moderator maandag 13 januari 2025 @ 15:10:04 #152
5428 crew  miss_sly
pi_216281422
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het pleegouderschap is echt ontzettend pittig. Dat zou ik echt niet iedereen zomaar aanraden. Het is wel ontzettend mooi dat die mensen er zijn en er zijn er te weinig, dat ook vanwege de regel dat er maximaal 42 jaar mag zitten tussen pleegouder en kind, ik denk dat er best mensen zijn die na hun kinderen groot te hebben gebracht nog pleegouder willen worden maar dan ben je dus te laat.
Het lijkt mij ontzettend waardevol en ontzettend moeilijk.
En het is gewoon echt geen vervanging voor het ouderschap. Juist omdat het zo pittig is, je vaak oudere kinderen krijgt met een rugzakje. Je moet zelf echt stevig in je schoenen staan en enorm veel liefde te geven en geduld in overvloed hebben. En je blijft ook altijd te maken houden met de echte ouders van die kinderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 januari 2025 @ 15:12:22 #153
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216281447
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik noem jou niet homofoob.

Hier ging het mij even om.
Kreeg namelijk dat gevoel omdat je sprak over homofobe conservatievelingen nav mijn opmerking dat Jetten een stuk rood vlees de arena in wierp.

Maar fijn. Is het even bevestigd dat ik geen homofoob ben.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216281629
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hier ging het mij even om.
Kreeg namelijk dat gevoel omdat je sprak over homofobe conservatievelingen nav mijn opmerking dat Jetten een stuk rood vlees de arena in wierp.

Maar fijn. Is het even bevestigd dat ik geen homofoob ben.
Je doet homofobe uitspraken. Dat Jetten een kind wil is opeens een lap rood vlees en je zegt er nog bij dat het sentiment begint te draaien ofzo. Daarmee lijk je te zinspelen op dat homo's geen kinderen meer mogen hebben ofzo.

Geen idee waarom je denkt niet homofoob te zijn. Je uitspraken laten heel wat anders zien.
  maandag 13 januari 2025 @ 15:32:35 #155
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216281681
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je doet homofobe uitspraken. Dat Jetten een kind wil is opeens een lap rood vlees en je zegt er nog bij dat het sentiment begint te draaien ofzo. Daarmee lijk je te zinspelen op dat homo's geen kinderen meer mogen hebben ofzo.

Geen idee waarom je denkt niet homofoob te zijn. Je uitspraken laten heel wat anders zien.
Ik zie het niet zitten om (commercieel) draagmoederschap op voorhand toe te staan voor welk gezelschap dan ook. Zowel hetero als homoseksueel.
Graag jouw bewering intrekken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216281745
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:04 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat een verbijsterende hoeveelheid idioterie over hoe het normaal vinden dat mensen in principe de baas zijn over hun eigen seksuele voorkeuren blijkbaar een links ding is. En dat vanuit dezelfde soort figuren die datzelfde links verwijten moslim-vriendjes te zijn.

Misschien is de term dom-rechts wel verkeerd, misschien moeten we het wel over gefrustreerd rechts hebben. Alles waar rechts over gefrustreerd is of bang voor is is de schuld van links.
Feit is dat links beweert dat er 45 genderidentiteiten zijn te onderscheiden, wat natuurlijk krankzinnig is. De rest van jouw post is pure poëzie.
pi_216281751
Of phpmystyle homofoob is weet ik niet, interesseert mij eigenlijk ook geen ene kloot. Wat ik wel weet is dat hij aanhanger is van een politieke stroming die homohuwelijken bij voorkeur verbiedt onder het mom van het herstel van 'traditionele normen en waarden' en homo's het liefst terug de kast injaagt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 13 januari 2025 @ 15:39:33 #158
5428 crew  miss_sly
pi_216281775
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik zie het niet zitten om (commercieel) draagmoederschap op voorhand toe te staan voor welk gezelschap dan ook. Zowel hetero als homoseksueel.
Commercieel draagmoederschap is in NL sowieso verboden.
  Moderator maandag 13 januari 2025 @ 15:40:12 #159
5428 crew  miss_sly
pi_216281788
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:37 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Feit is dat links beweert dat er 45 genderidentiteiten zijn te onderscheiden, wat natuurlijk krankzinnig is. De rest van jouw post is pure poëzie.
Links beweert dat? Wat een generalisering weer. Niet serieus te nemen.
pi_216281790
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
Of phpmystyle homofoob is weet ik niet, interesseert mij eigenlijk ook geen ene kloot. Wat ik wel weet is dat hij aanhangers is van een politieke stroming die homohuwelijken bij voorkeur verbiedt onder het mom van het herstel van 'traditionele normen en waarden' en homo's het liefst terug de kast injaagt.
Wat is er mis met een gezond gevoel voor conservatisme? Woke heeft de strijd verloren, wereldwijd. Dat is toch wel duidelijk. De meeste mensen willen echte mannen en echte vrouwen. De rest is Westerse, decadente bullshit.
pi_216281792
quote:

[..]
Volgens mij zijn alle partijen tegen commercieel draagmoederschap in Nederland.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  maandag 13 januari 2025 @ 15:41:06 #162
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216281803
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
Of phpmystyle homofoob is weet ik niet, interesseert mij eigenlijk ook geen ene kloot. Wat ik wel weet is dat hij aanhanger is van een politieke stroming die homohuwelijken bij voorkeur verbiedt onder het mom van het herstel van 'traditionele normen en waarden' en homo's het liefst terug de kast injaagt.
Ik ben op dit moment van geen enkele politieke partij lid. En op welke partij je doelt weet ik niet zeker. Maar die partij is sowieso niet tegen het homohuwelijk.
Zou je deze beschuldiging willen intrekken? Ik noem jou ook geen misogynist.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 13 januari 2025 @ 15:41:25 #163
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216281805
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:53 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee, de obsessie ligt bij ideologisch links. Zij willen iedereen doen geloven dat er wel 65 verschillende genderidentiteiten zijn die alle gelijkwaardig zijn aan de heteroseksuele mens. Rechtse mensen vinden dat onzin, je hebt er slechts drie, namelijk: mannen, vrouwen en foutjes van de natuur.
Weet je hoe dit heet, Bassie, dit heet een overhaaste generalisatie. Je kan wel blijven roepen: 'links vindt dit' en 'rechts vindt dat', maar daar is gewoon geen sikkepit van waar. Er zullen vast linksen en rechtsen zijn die dat vinden, maar de categorale bewering dat 'links iedereen wil doen geloven dat er 65 verschillende genderidentiteiten zijn' is gewoon niet waar, net als dat de categorale bewering dan rechtse mensen vinden dat er 'mannen, vrouwen en foutjes van de natuur' zijn. Dit is gewoon hol gelul dat kant nog wal raakt. De wereld is (goddank) niet zo zwart-wit.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_216281809
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:04 schreef mcmlxiv het volgende:

Lees je wel eens nieuwsmedia van linkse signatuur?
Ik wel, en dan zou ik over links dezelfde conclusie kunnen trekken als wat jij er nu over rechts uitbraakt.
-
pi_216281817
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:40 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Wat is er mis met een gezond gevoel voor conservatisme? Woke heeft de strijd verloren, wereldwijd. Dat is toch wel duidelijk. De meeste mensen willen echte mannen en echte vrouwen. De rest is Westerse, decadente bullshit.
En dat mag jij vinden.

Van mij mogen mensen gewoon zijn wie ze willen zijn. En daarmee verwijs ik naar mijn eerdere bijdrage: ik begrijp transgenders niet, kan mij niet in die mensen verplaatsen. Maar dat hoeft ook niet. Laat die mensen lekker hun leven invullen zoals ze zelf willen.
  maandag 13 januari 2025 @ 15:42:26 #166
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216281818
quote:

[..]
Dat.
Een nieuwe orde komt er aan. Hoe die er uit ziet weet niemand.
Maar we leven in de laatste jaren van wat heet "de Romantiek", hopelijk kan dat boek snel dicht.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 13 januari 2025 @ 15:43:49 #167
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_216281838
quote:

[..]
Er is nooit een strijd geweest om woke want niemand kan definieren wat woke precies is. Het is een totaal inhoudsloze holle kreet.

Wat ik vooral zie is dat jij en phpmystyle allerlei beweringen doen maar nooit enig bron erbij kunnen leveren. Allerlei aannames gaan generaliseren. Erg vermoeiend om mee te discussieren; als we op punt komen om het te ontkrachten gaan jullie weer een andere kant op.
  maandag 13 januari 2025 @ 15:44:51 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216281855
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:37 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Er zijn mensen die dat beweren. Maar het zijn vooral rechtse lui die er zo obsessief mee bezig zijn en een enorm probleem van maken. .
  maandag 13 januari 2025 @ 15:45:03 #169
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216281860
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Er is nooit een strijd geweest om woke want niemand kan definieren wat woke precies is. Het is een totaal inhoudsloze holle kreet.
Een uitwas van de verlichting. Woke is redelijk goed te omschrijven hoor.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216281861
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ben op dit moment van geen enkele politieke partij lid. En op welke partij je doelt weet ik niet zeker. Maar die partij is sowieso niet tegen het homohuwelijk.
Zou je deze beschuldiging willen intrekken? Ik noem jou ook geen misogynist.
Ik had het over een 'politieke stroming', niet over een specifieke partij. In ons land zijn sowieso amper partijen te vinden die tegen het homohuwelijk zijn. Maar je bent in de wolken met de conservatief-rechtse golf die over het westen trekt. En ik kan je verklappen dat de Orbans van deze wereld homo's weinig bewegingsvrijheid gunnen.

En je mag mij naar hartenlust misogynist noemen, als jij daar vrolijk van wordt. Al zou dat wat gek zijn, afkomstig van een user die vorige week nog ontkende dat Andrew Tate een vrouwenhater is.
pi_216281883
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En dat mag jij vinden.

Van mij mogen mensen gewoon zijn wie ze willen zijn. En daarmee verwijs ik naar mijn eerdere bijdrage: ik begrijp transgenders niet, kan mij niet in die mensen verplaatsen. Maar dat hoeft ook niet. Laat die mensen lekker hun leven invullen zoals ze zelf willen.
Helemaal mee eens. Maar ik blijf het raar vinden. Zo heeft 'de natuur' het allemaal niet bedoeld.
pi_216281885
quote:

[..]
Mijn fout dan, jij zei er niet bij dat het je om commercieel draagmoederschap ging. Dat zei je er niet bij, waardoor de focus meer lijkt te liggen op het feit dat Jetten homo is dus niet op de conventionele manier aan een kind kan komen.
Ik ken ook een heterostel dat onvruchtbaar is en net zo goed naar draagmoederschap aan het kijken is.

Draagmoederschap lijkt me weinig mis mee eerlijk gezegd. Commercieel is uiteraard iets lastiger. Van de andere kant vrijwel alles kan in kapitalisme commercieel bijvoorbeeld het laten testen van medicijnen op je lichaam of seks verkopen. Geen idee waarom draagmoederschap dan opeens een brug te ver zou zijn.
  maandag 13 januari 2025 @ 15:46:18 #173
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_216281890
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Een uitwas van de verlichting. Woke is redelijk goed te omschrijven hoor.
Een uitwas van de stroming van 18e eeuw? Dat is woke?
  Moderator maandag 13 januari 2025 @ 15:46:19 #174
5428 crew  miss_sly
pi_216281891
Hoezo komt er een nieuwe orde aan en heeft 'woke' (wat dat dan ook preceis betekent, het is niet dat daar een sluitende definitie van te geven is) de strijd verloren?

Waarom is gezond conservatisme beter dan een gezonde progressieve kijk op de wereld?

Mensen in hun waarde laten is voor sommige mensen echt een brug te ver, he?
  maandag 13 januari 2025 @ 15:48:20 #175
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216281910
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat.
Een nieuwe orde komt er aan. Hoe die er uit ziet weet niemand.
Maar we leven in de laatste jaren van wat heet "de Romantiek", hopelijk kan dat boek snel dicht.
'Tell me you're an incel without telling me you're an incel.'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')