Het lijkt mij ontzettend waardevol en ontzettend moeilijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het pleegouderschap is echt ontzettend pittig. Dat zou ik echt niet iedereen zomaar aanraden. Het is wel ontzettend mooi dat die mensen er zijn en er zijn er te weinig, dat ook vanwege de regel dat er maximaal 42 jaar mag zitten tussen pleegouder en kind, ik denk dat er best mensen zijn die na hun kinderen groot te hebben gebracht nog pleegouder willen worden maar dan ben je dus te laat.
Hier ging het mij even om.quote:
Je doet homofobe uitspraken. Dat Jetten een kind wil is opeens een lap rood vlees en je zegt er nog bij dat het sentiment begint te draaien ofzo. Daarmee lijk je te zinspelen op dat homo's geen kinderen meer mogen hebben ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier ging het mij even om.
Kreeg namelijk dat gevoel omdat je sprak over homofobe conservatievelingen nav mijn opmerking dat Jetten een stuk rood vlees de arena in wierp.
Maar fijn. Is het even bevestigd dat ik geen homofoob ben.
Ik zie het niet zitten om (commercieel) draagmoederschap op voorhand toe te staan voor welk gezelschap dan ook. Zowel hetero als homoseksueel.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je doet homofobe uitspraken. Dat Jetten een kind wil is opeens een lap rood vlees en je zegt er nog bij dat het sentiment begint te draaien ofzo. Daarmee lijk je te zinspelen op dat homo's geen kinderen meer mogen hebben ofzo.
Geen idee waarom je denkt niet homofoob te zijn. Je uitspraken laten heel wat anders zien.
Feit is dat links beweert dat er 45 genderidentiteiten zijn te onderscheiden, wat natuurlijk krankzinnig is. De rest van jouw post is pure poëzie.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:04 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat een verbijsterende hoeveelheid idioterie over hoe het normaal vinden dat mensen in principe de baas zijn over hun eigen seksuele voorkeuren blijkbaar een links ding is. En dat vanuit dezelfde soort figuren die datzelfde links verwijten moslim-vriendjes te zijn.
Misschien is de term dom-rechts wel verkeerd, misschien moeten we het wel over gefrustreerd rechts hebben. Alles waar rechts over gefrustreerd is of bang voor is is de schuld van links.
Commercieel draagmoederschap is in NL sowieso verboden.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten om (commercieel) draagmoederschap op voorhand toe te staan voor welk gezelschap dan ook. Zowel hetero als homoseksueel.
Graag jouw bewering intrekken.
Links beweert dat? Wat een generalisering weer. Niet serieus te nemen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:37 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Feit is dat links beweert dat er 45 genderidentiteiten zijn te onderscheiden, wat natuurlijk krankzinnig is. De rest van jouw post is pure poëzie.
Wat is er mis met een gezond gevoel voor conservatisme? Woke heeft de strijd verloren, wereldwijd. Dat is toch wel duidelijk. De meeste mensen willen echte mannen en echte vrouwen. De rest is Westerse, decadente bullshit.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
Of phpmystyle homofoob is weet ik niet, interesseert mij eigenlijk ook geen ene kloot. Wat ik wel weet is dat hij aanhangers is van een politieke stroming die homohuwelijken bij voorkeur verbiedt onder het mom van het herstel van 'traditionele normen en waarden' en homo's het liefst terug de kast injaagt.
Volgens mij zijn alle partijen tegen commercieel draagmoederschap in Nederland.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten om (commercieel) draagmoederschap op voorhand toe te staan voor welk gezelschap dan ook. Zowel hetero als homoseksueel.
Ik ben op dit moment van geen enkele politieke partij lid. En op welke partij je doelt weet ik niet zeker. Maar die partij is sowieso niet tegen het homohuwelijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
Of phpmystyle homofoob is weet ik niet, interesseert mij eigenlijk ook geen ene kloot. Wat ik wel weet is dat hij aanhanger is van een politieke stroming die homohuwelijken bij voorkeur verbiedt onder het mom van het herstel van 'traditionele normen en waarden' en homo's het liefst terug de kast injaagt.
Weet je hoe dit heet, Bassie, dit heet een overhaaste generalisatie. Je kan wel blijven roepen: 'links vindt dit' en 'rechts vindt dat', maar daar is gewoon geen sikkepit van waar. Er zullen vast linksen en rechtsen zijn die dat vinden, maar de categorale bewering dat 'links iedereen wil doen geloven dat er 65 verschillende genderidentiteiten zijn' is gewoon niet waar, net als dat de categorale bewering dan rechtse mensen vinden dat er 'mannen, vrouwen en foutjes van de natuur' zijn. Dit is gewoon hol gelul dat kant nog wal raakt. De wereld is (goddank) niet zo zwart-wit.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:53 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nee, de obsessie ligt bij ideologisch links. Zij willen iedereen doen geloven dat er wel 65 verschillende genderidentiteiten zijn die alle gelijkwaardig zijn aan de heteroseksuele mens. Rechtse mensen vinden dat onzin, je hebt er slechts drie, namelijk: mannen, vrouwen en foutjes van de natuur.
Lees je wel eens nieuwsmedia van linkse signatuur?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:04 schreef mcmlxiv het volgende:
Misschien is de term dom-rechts wel verkeerd, misschien moeten we het wel over gefrustreerd rechts hebben. Alles waar rechts over gefrustreerd is of bang voor is is de schuld van links.
En dat mag jij vinden.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:40 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gezond gevoel voor conservatisme? Woke heeft de strijd verloren, wereldwijd. Dat is toch wel duidelijk. De meeste mensen willen echte mannen en echte vrouwen. De rest is Westerse, decadente bullshit.
Dat.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:40 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gezond gevoel voor conservatisme? Woke heeft de strijd verloren, wereldwijd. Dat is toch wel duidelijk. De meeste mensen willen echte mannen en echte vrouwen. De rest is Westerse, decadente bullshit.
Er is nooit een strijd geweest om woke want niemand kan definieren wat woke precies is. Het is een totaal inhoudsloze holle kreet.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:40 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat beweren. Maar het zijn vooral rechtse lui die er zo obsessief mee bezig zijn en een enorm probleem van maken. .quote:Op maandag 13 januari 2025 15:37 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Feit is dat links beweert dat er 45 genderidentiteiten zijn te onderscheiden, wat natuurlijk krankzinnig is. De rest van jouw post is pure poëzie.
Een uitwas van de verlichting. Woke is redelijk goed te omschrijven hoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is nooit een strijd geweest om woke want niemand kan definieren wat woke precies is. Het is een totaal inhoudsloze holle kreet.
Ik had het over een 'politieke stroming', niet over een specifieke partij. In ons land zijn sowieso amper partijen te vinden die tegen het homohuwelijk zijn. Maar je bent in de wolken met de conservatief-rechtse golf die over het westen trekt. En ik kan je verklappen dat de Orbans van deze wereld homo's weinig bewegingsvrijheid gunnen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment van geen enkele politieke partij lid. En op welke partij je doelt weet ik niet zeker. Maar die partij is sowieso niet tegen het homohuwelijk.
Zou je deze beschuldiging willen intrekken? Ik noem jou ook geen misogynist.
Helemaal mee eens. Maar ik blijf het raar vinden. Zo heeft 'de natuur' het allemaal niet bedoeld.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat mag jij vinden.
Van mij mogen mensen gewoon zijn wie ze willen zijn. En daarmee verwijs ik naar mijn eerdere bijdrage: ik begrijp transgenders niet, kan mij niet in die mensen verplaatsen. Maar dat hoeft ook niet. Laat die mensen lekker hun leven invullen zoals ze zelf willen.
Mijn fout dan, jij zei er niet bij dat het je om commercieel draagmoederschap ging. Dat zei je er niet bij, waardoor de focus meer lijkt te liggen op het feit dat Jetten homo is dus niet op de conventionele manier aan een kind kan komen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een uitwas van de stroming van 18e eeuw? Dat is woke?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een uitwas van de verlichting. Woke is redelijk goed te omschrijven hoor.
'Tell me you're an incel without telling me you're an incel.'quote:Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Een nieuwe orde komt er aan. Hoe die er uit ziet weet niemand.
Maar we leven in de laatste jaren van wat heet "de Romantiek", hopelijk kan dat boek snel dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |