abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2025 @ 12:55:37 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216279526
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:53 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee, de obsessie ligt bij ideologisch links. Zij willen iedereen doen geloven dat er wel 65 verschillende genderidentiteiten zijn die alle gelijkwaardig zijn aan de heteroseksuele mens. Rechtse mensen vinden dat onzin, je hebt er slechts drie, namelijk: mannen, vrouwen en foutjes van de natuur.
Nou nee, er gaan weken voorbij dat Frans Timmermans, Jimmy Dijk of Jesse Klaver het niet over die genderidentiteiten hebben. Ze maken zich er vooral niet zo druk om als al die FvD-types.
pi_216279532
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:08 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Als je het er niet over wil hebben hoeft dat niet hoor. Het is gewoon grappig dat bepaalde onderwerpen voor sommige users taboe zijn en er altijd een schijnbeweging wordt gemaakt naar meta-geneuzel.
Projecteer dan ook niet de rechtse obsessie met transgenders op links. Zoals ik al zei: het is niet links dat transgender topics aanmaakt en er continue over begint.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator maandag 13 januari 2025 @ 13:04:36 #103
5428 crew  miss_sly
pi_216279660
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:53 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee, de obsessie ligt bij ideologisch links. Zij willen iedereen doen geloven dat er wel 65 verschillende genderidentiteiten zijn die alle gelijkwaardig zijn aan de heteroseksuele mens. Rechtse mensen vinden dat onzin, je hebt er slechts drie, namelijk: mannen, vrouwen en foutjes van de natuur.
De obsessie ligt bij links, omdat zij mensen niet wensen te vertellen wat ze wel en niet moeten/kunnen/mogen voelen en er verder geen ding van maken.

De obsessie ligt niet bij rechts, waar hele volksstammen constant beginnen over hoe slecht het is, hoe het tegennatuurlijk is, hoe transisties vooral niet zouden moeten mogen en hoe kinderen daar vooral niets over mogen/hoven weten.

Duidelijk waar de obsessie ligt, inderdaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 januari 2025 @ 13:08:21 #104
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216279710
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Aangezien die wel heel druk zijn met transgenders.
Ja, net zo goed als D66. Maar dan aande andere kant van het kwadrant.
Ik ben trouwens geen lid van FvD. Dus geen idee wat jij mij wil aanwrijven.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 13 januari 2025 @ 13:12:19 #105
319979 Fok-it
All is well
pi_216279762
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geef nou gewoon eens voorbeelden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 13 januari 2025 @ 13:13:31 #106
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216279781
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Oververtegenwoordigd? Waar precies?
Laat eens een paar van die boekjes zien
Ik heb die boekjes hier niet.
Maar ik ben ook niet zozeer tegen neutrale voorlichting. Ik ben tegen de positieve uitingsvormen daarvan.

Snap niet waarom er zoveel ru chtbaarheid aangegeven moet worden. In heel weinig landen gebeurt dat.
Zoals ik spreek en denk of LHBTI+ is in veel landen al behoorlijk progressief-links. Maar alleen hier in NL is dat uiterst conservatief of extreemrechts :')
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 13 januari 2025 @ 13:14:29 #107
319979 Fok-it
All is well
pi_216279796
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Snap niet waarom er zoveel ru chtbaarheid aangegeven moet worden.
Ja behalve dat niemand zich hier herkent in die hoeveelheid
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 13 januari 2025 @ 13:14:31 #108
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216279798
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Geef nou gewoon eens voorbeelden
https://nos.nl/artikel/24(...)r-nog-veel-te-winnen
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 13 januari 2025 @ 13:15:33 #109
319979 Fok-it
All is well
pi_216279813
quote:
Ik zie geen enkele politieke partij in het nieuwsbericht voorbij komen?

Probeer maar weer een ander voorbeeld
pi_216279884
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou nee, er gaan weken voorbij dat Frans Timmermans, Jimmy Dijk of Jesse Klaver het niet over die genderidentiteiten hebben. Ze maken zich er vooral niet zo druk om als al die FvD-types.
Ik weet niet wat je bedoelt. Ik ben VVD'er die nuchter en rationeel door het leven gaat en zich voortdurend verbaast over de gekkigheid van links. Timmermans, Dijk, Klaver en vooral Jetten zijn politici met hele rare denkbeelden en wensen. Neem Jetten, deze homoseksuele neppoliticus heeft onlangs een oproep gedaan om een draagmoeder beschikbaar te stellen om de kinderwens van hem en zijn partner te vervullen. Het moet niet gekker worden want deze linkse rakker ziet vrouwen dus slechts als broedmachines. Een walgelijk hypocriete 'vent' dus.
  maandag 13 januari 2025 @ 13:21:06 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_216279902
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:19 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
deze homoseksuele
Relevantie?
  maandag 13 januari 2025 @ 13:22:38 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216279921
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nou nee, D66 vind over een heleboel zaken wat, en ook wel eens wat over transgenders. Maar de meeste discussies over transgenders op social media worden niet door D66'ers begonnen.

Zo ook deze discussie weer. Zonder onze rechtse Bassie48 was het in dit topic niet over transgenders gegaan.
pi_216279951
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Relevantie?
Omdat als je als 2 mannen een oproep doet voor een draagmoeder voor het vervullen van een kinderwens maar moeder natuur heeft daar niet de gebruikelijke oplossing voor, dan is het relevant om dat te benoemen.
  maandag 13 januari 2025 @ 13:25:40 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216279960
quote:

Neem Jetten, deze homoseksuele neppoliticus
Wat is er nep aan? Hij heeft gewoon officieel een zetel.

quote:
heeft onlangs een oproep gedaan om een draagmoeder beschikbaar te stellen om de kinderwens van hem en zijn partner te vervullen. Het moet niet gekker worden
Ja dat doen wel mee homo's die kinderen willen. Wat is er zo gek aan?

quote:
want deze linkse rakker ziet vrouwen dus slechts als broedmachines. Een walgelijk hypocriete 'vent' dus.
Nee dat maak jij er van. Hij hoopt dat er een vrouw is die hem wil helpen in een kinderwens. Hij eist niks.
pi_216280041
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat is er nep aan? Hij heeft gewoon officieel een zetel.
[..]
Ja dat doen wel mee homo's die kinderen willen. Wat is er zo gek aan?
[..]
Nee dat maak jij er van. Hij hoopt dat er een vrouw is die hem wil helpen in een kinderwens. Hij eist niks.
Hij is nep omdat hij nep overkomt.

Hij wil alleen een vrouw omdat hij vindt dat zij het substituut is van een metalen broedmachine. Dat vind ik zo eng aan die man.

Ik zeg niet dat hij iets eist, ik zeg dat het hypocriet is: vrouwen reduceren tot machines maar ondertussen als linkse politicus wel gelijkheid prediken.
pi_216280071
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:25 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Omdat als je als 2 mannen een oproep doet voor een draagmoeder voor het vervullen van een kinderwens maar moeder natuur heeft daar niet de gebruikelijke oplossing voor, dan is het relevant om dat te benoemen.
Je weet dat 'jouw' VVD voor draagmoederschap is?
https://www.vvd.nl/standpunten/gelijke-rechten-voor-elk-gezin/
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  maandag 13 januari 2025 @ 13:36:31 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216280093
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:32 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Hij is nep omdat hij nep overkomt.

Hij wil alleen een vrouw omdat hij vindt dat zij het substituut is van een metalen broedmachine. Dat vind ik zo eng aan die man.

Ik zeg niet dat hij iets eist, ik zeg dat het hypocriet is: vrouwen reduceren tot machines maar ondertussen als linkse politicus wel gelijkheid prediken.
Nee hij is een homo die graag een gezin wil en hoopt dat hij en zijn partner hulp krijgen. En dat komt veel vaker voor. Bij homo's maar ook bij hetero's die het zelf niet kunnen.

Dat broedmachine verzin je echt zelf. Je praat nogal triest over mensen die met reeele wensen en problemen leven.
pi_216280281
Kan dat gewauwel over broedmachines in BNW of VER?
Incelfrikandel
pi_216280388
Ik ga vanavond met mevrouw xpompompomx weer eens onder de broedlamp plaatsnemen denk ik zo.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216280414
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Kan dat gewauwel over broedmachines in BNW of VER?
Het is wel verhelderend dat mensen die zeggen VVD te stemmen blijkbaar FvD standpunten kunnen hebben.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  maandag 13 januari 2025 @ 14:04:09 #121
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216280538
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je weet dat 'jouw' VVD voor draagmoederschap is?
https://www.vvd.nl/standpunten/gelijke-rechten-voor-elk-gezin/
Buitengewoon fout omdat een kind een papa en een mama moet hebben.
Serieus, met dat soort zaken krijg je mij (maar denk velen) in het kamp Bolsonaro, Desantis, Poetin.

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 13-01-2025 14:37:09 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216280589
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:57 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het is wel verhelderend dat mensen die zeggen VVD te stemmen blijkbaar FvD standpunten kunnen hebben.
Met Yesilgos is de VVD dan ook concurrent met FvD geworden wie het meest dom-rechts is.
Ik neem aan dat de VVD Yesilgos wel gaat wippen voor de volgende verkiezing, echt geen enkele reden om haar nog langer aan te houden. Haar enige kwaliteit zijn jijbakken en stuitende hypocrisie.
pi_216280608
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nou zijn we het daar in ieder geval over eens.

Maar die polarisatie komt dan wel van het groepje wat pretendeert dat de helft van onze samenleving inmiddels trans is en basisschoolleerlingen wekelijks pijp-practicums krijgen.
Dat is dus niet waar, het is een reactie.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Projecteer dan ook niet de rechtse obsessie met transgenders op links.
Er is bij bepaalde personen een obsessie en dat is niet behouden aan een politieke kleur. Het is bijzonder kinderachtig om net te doen alsof dat wel zo is. De NOS is bijvoorbeeld niet per se links maar neemt zonder blikken of blozen alle talking points van activisten over als het over transgenders gaat en daardoor lijkt het altijd een zaak van leven en dood. Ook nemen ze belachelijke ideeën als 'non-binair' serieus, wat zoals gezegd soms tot hilarische taferelen leidt als die ideeën een keer de werkelijkheid tegenkomen :D
pi_216280637
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2025 14:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Buitengewoon fout omdat een kind een papa en een mama moet hebben.
Serieus, met dat soort zaken krijgt je mij (maar denk velen) in het Kamp Bolsonaro, Desantis, Poetin.
Je houdt niemand voor de gek, in dat kamp zit je al. Het is zielig om net te doen alsof je geforceerd wordt om dat soort griezels te gaan verereren. Ga gewoon achter je standpunten staan zonder slachtoffertje te spelen.
  Moderator maandag 13 januari 2025 @ 14:15:41 #125
5428 crew  miss_sly
pi_216280691
quote:

[..]
Ik weet niet wat je bedoelt. Ik ben VVD'er die nuchter en rationeel door het leven gaat en zich voortdurend verbaast over de gekkigheid van links. Timmermans, Dijk, Klaver en vooral Jetten zijn politici met hele rare denkbeelden en wensen. Neem Jetten, deze homoseksuele neppoliticus heeft onlangs een oproep gedaan om een draagmoeder beschikbaar te stellen om de kinderwens van hem en zijn partner te vervullen. Het moet niet gekker worden want deze linkse rakker ziet vrouwen dus slechts als broedmachines. Een walgelijk hypocriete 'vent' dus.
Er zijn ook heteroseksuele stellen, mannetje-vrouwtje dus, die met behulp van een draagmoeder ouders kunnen worden.

Als dit op een voor alle partijen nette manier gebeurt, is er helemaal niets mis mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')