Nou nee, er gaan weken voorbij dat Frans Timmermans, Jimmy Dijk of Jesse Klaver het niet over die genderidentiteiten hebben. Ze maken zich er vooral niet zo druk om als al die FvD-types.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:53 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nee, de obsessie ligt bij ideologisch links. Zij willen iedereen doen geloven dat er wel 65 verschillende genderidentiteiten zijn die alle gelijkwaardig zijn aan de heteroseksuele mens. Rechtse mensen vinden dat onzin, je hebt er slechts drie, namelijk: mannen, vrouwen en foutjes van de natuur.
Projecteer dan ook niet de rechtse obsessie met transgenders op links. Zoals ik al zei: het is niet links dat transgender topics aanmaakt en er continue over begint.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als je het er niet over wil hebben hoeft dat niet hoor. Het is gewoon grappig dat bepaalde onderwerpen voor sommige users taboe zijn en er altijd een schijnbeweging wordt gemaakt naar meta-geneuzel.
De obsessie ligt bij links, omdat zij mensen niet wensen te vertellen wat ze wel en niet moeten/kunnen/mogen voelen en er verder geen ding van maken.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:53 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nee, de obsessie ligt bij ideologisch links. Zij willen iedereen doen geloven dat er wel 65 verschillende genderidentiteiten zijn die alle gelijkwaardig zijn aan de heteroseksuele mens. Rechtse mensen vinden dat onzin, je hebt er slechts drie, namelijk: mannen, vrouwen en foutjes van de natuur.
Ja, net zo goed als D66. Maar dan aande andere kant van het kwadrant.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aangezien die wel heel druk zijn met transgenders.
Geef nou gewoon eens voorbeeldenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, net zo goed als D66. Maar dan aande andere kant van het kwadrant.
Ik heb die boekjes hier niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oververtegenwoordigd? Waar precies?
Laat eens een paar van die boekjes zien
Ja behalve dat niemand zich hier herkent in die hoeveelheidquote:Op maandag 13 januari 2025 13:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Snap niet waarom er zoveel ru chtbaarheid aangegeven moet worden.
Ik zie geen enkele politieke partij in het nieuwsbericht voorbij komen?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)r-nog-veel-te-winnen
Ik weet niet wat je bedoelt. Ik ben VVD'er die nuchter en rationeel door het leven gaat en zich voortdurend verbaast over de gekkigheid van links. Timmermans, Dijk, Klaver en vooral Jetten zijn politici met hele rare denkbeelden en wensen. Neem Jetten, deze homoseksuele neppoliticus heeft onlangs een oproep gedaan om een draagmoeder beschikbaar te stellen om de kinderwens van hem en zijn partner te vervullen. Het moet niet gekker worden want deze linkse rakker ziet vrouwen dus slechts als broedmachines. Een walgelijk hypocriete 'vent' dus.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, er gaan weken voorbij dat Frans Timmermans, Jimmy Dijk of Jesse Klaver het niet over die genderidentiteiten hebben. Ze maken zich er vooral niet zo druk om als al die FvD-types.
Relevantie?quote:
Nou nee, D66 vind over een heleboel zaken wat, en ook wel eens wat over transgenders. Maar de meeste discussies over transgenders op social media worden niet door D66'ers begonnen.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, net zo goed als D66. Maar dan aande andere kant van het kwadrant.
Omdat als je als 2 mannen een oproep doet voor een draagmoeder voor het vervullen van een kinderwens maar moeder natuur heeft daar niet de gebruikelijke oplossing voor, dan is het relevant om dat te benoemen.quote:
Wat is er nep aan? Hij heeft gewoon officieel een zetel.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:19 schreef Bassie48 het volgende:
Neem Jetten, deze homoseksuele neppoliticus
Ja dat doen wel mee homo's die kinderen willen. Wat is er zo gek aan?quote:heeft onlangs een oproep gedaan om een draagmoeder beschikbaar te stellen om de kinderwens van hem en zijn partner te vervullen. Het moet niet gekker worden
Nee dat maak jij er van. Hij hoopt dat er een vrouw is die hem wil helpen in een kinderwens. Hij eist niks.quote:want deze linkse rakker ziet vrouwen dus slechts als broedmachines. Een walgelijk hypocriete 'vent' dus.
Hij is nep omdat hij nep overkomt.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is er nep aan? Hij heeft gewoon officieel een zetel.
[..]
Ja dat doen wel mee homo's die kinderen willen. Wat is er zo gek aan?
[..]
Nee dat maak jij er van. Hij hoopt dat er een vrouw is die hem wil helpen in een kinderwens. Hij eist niks.
Je weet dat 'jouw' VVD voor draagmoederschap is?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:25 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Omdat als je als 2 mannen een oproep doet voor een draagmoeder voor het vervullen van een kinderwens maar moeder natuur heeft daar niet de gebruikelijke oplossing voor, dan is het relevant om dat te benoemen.
Nee hij is een homo die graag een gezin wil en hoopt dat hij en zijn partner hulp krijgen. En dat komt veel vaker voor. Bij homo's maar ook bij hetero's die het zelf niet kunnen.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:32 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Hij is nep omdat hij nep overkomt.
Hij wil alleen een vrouw omdat hij vindt dat zij het substituut is van een metalen broedmachine. Dat vind ik zo eng aan die man.
Ik zeg niet dat hij iets eist, ik zeg dat het hypocriet is: vrouwen reduceren tot machines maar ondertussen als linkse politicus wel gelijkheid prediken.
Het is wel verhelderend dat mensen die zeggen VVD te stemmen blijkbaar FvD standpunten kunnen hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Kan dat gewauwel over broedmachines in BNW of VER?
Buitengewoon fout omdat een kind een papa en een mama moet hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je weet dat 'jouw' VVD voor draagmoederschap is?
https://www.vvd.nl/standpunten/gelijke-rechten-voor-elk-gezin/
Met Yesilgos is de VVD dan ook concurrent met FvD geworden wie het meest dom-rechts is.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is wel verhelderend dat mensen die zeggen VVD te stemmen blijkbaar FvD standpunten kunnen hebben.
Dat is dus niet waar, het is een reactie.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou zijn we het daar in ieder geval over eens.
Maar die polarisatie komt dan wel van het groepje wat pretendeert dat de helft van onze samenleving inmiddels trans is en basisschoolleerlingen wekelijks pijp-practicums krijgen.
Er is bij bepaalde personen een obsessie en dat is niet behouden aan een politieke kleur. Het is bijzonder kinderachtig om net te doen alsof dat wel zo is. De NOS is bijvoorbeeld niet per se links maar neemt zonder blikken of blozen alle talking points van activisten over als het over transgenders gaat en daardoor lijkt het altijd een zaak van leven en dood. Ook nemen ze belachelijke ideeën als 'non-binair' serieus, wat zoals gezegd soms tot hilarische taferelen leidt als die ideeën een keer de werkelijkheid tegenkomenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Projecteer dan ook niet de rechtse obsessie met transgenders op links.
Je houdt niemand voor de gek, in dat kamp zit je al. Het is zielig om net te doen alsof je geforceerd wordt om dat soort griezels te gaan verereren. Ga gewoon achter je standpunten staan zonder slachtoffertje te spelen.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Buitengewoon fout omdat een kind een papa en een mama moet hebben.
Serieus, met dat soort zaken krijgt je mij (maar denk velen) in het Kamp Bolsonaro, Desantis, Poetin.
Er zijn ook heteroseksuele stellen, mannetje-vrouwtje dus, die met behulp van een draagmoeder ouders kunnen worden.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:19 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt. Ik ben VVD'er die nuchter en rationeel door het leven gaat en zich voortdurend verbaast over de gekkigheid van links. Timmermans, Dijk, Klaver en vooral Jetten zijn politici met hele rare denkbeelden en wensen. Neem Jetten, deze homoseksuele neppoliticus heeft onlangs een oproep gedaan om een draagmoeder beschikbaar te stellen om de kinderwens van hem en zijn partner te vervullen. Het moet niet gekker worden want deze linkse rakker ziet vrouwen dus slechts als broedmachines. Een walgelijk hypocriete 'vent' dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |