SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owquote:Op zondag 12 januari 2025 20:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus helegaar niet in huis![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja want ik heb gisteren een zak leeggegetrn![]()
![]()
Lekker tochquote:Op zondag 12 januari 2025 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja want ik heb gisteren een zak leeggegetrn![]()
![]()
Dit keer niet eens!quote:Op zondag 12 januari 2025 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
geef het maar toe; jij wou ook die grap maken van die datende dts-ers![]()
Awwquote:Op zondag 12 januari 2025 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk vooral happy thoughts bij jou![]()
![]()
Het had ook smiley diarree kunnen zijnquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die had ik niet in gedachtenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Het had ook smiley diarree kunnen zijn![]()
![]()
Jij hebt nooit zo veel in gedachten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik neem alleen de middelste van de TTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En deze reactie bewijst hetquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Hello Sarcastic Manquote:
quote:![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dit is rustigquote:
Prima tt dit, meer van ditOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
moetie wel opschietenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:50 schreef JustinK het volgende:
Als @:loveyoulongtime deze TT ook nog mooi vindt, dan is mijn leven compleet![]()
![]()
Rikquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
In de stamppotquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:zou misschien wel ergens op slaan?
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dit is een goeie als Paul weer eens binnenkomtquote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zou misschien wel ergens op slaan?
![]()
![]()
![]()
je bent op dreef vandaagquote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is een goeie als Paul weer eens binnenkomt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is een goeie als Paul weer eens binnenkomtGodnondeju!!!
![]()
![]()
Er word hier weer met zweepjes geslagen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
Er word hier weer met zweepjes geslagen![]()
![]()
bij jou in de kelder weer ja?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
Er word hier weer met zweepjes geslagen![]()
Heb je hem nou nog niet teruggegevenquote:
Dat is aan de betalende klanten en gasten wat ze zelf het liefst hebbenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je hem nou nog niet teruggegeven![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe juist rustig aan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat was wel een leuke filmquote:
![]()
Ik heb begrepen dat hij idd ondanks het woke imago erg vermakelijk moet zijn, ja!quote:Ook goed geacteerd enzo.
![]()
Er komt slechts 1 groen persoon in voor, dus dat woke valt wel mee.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij idd ondanks het woke imago erg vermakelijk moet zijn, ja!Ook goed geacteerd enzo.
![]()
![]()
![]()
Heb je de film nog niet gezien?quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die waar de leuke bril in voorkomtquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ieuwlquote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wat een lief compliment!"![]()
Weet je dat niet???????????????????quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
DIE FILM van die leuke bril natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar de bril is leuk toch in DIE filmquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geen idee, niet gezien!quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar de bril is leuk toch in DIE film![]()
![]()
okequote:Op zondag 12 januari 2025 21:08 schreef drakin het volgende:
DIE FILM van die leuke bril natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
* drakin wil ook zo'n leuke brilDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wicked.quote:
Met allerlei wazige soorten fantasiewezens, maar een negroďde dame met een groene huid? Nee, daar trekken ze de grens! Die moet natuurlijk verstoten worden.![]()
![]()
ken ik nietquote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Wicked.
Met allerlei wazige soorten fantasiewezens, maar een negroďde dame met een groene huid? Nee, daar trekken ze de grens! Die moet natuurlijk verstoten worden.
heb de titel weleens gehoord maar that's it.![]()
Toto, I have a feeling we're not in Kansas anymore!quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
ken ik niet
heb de titel weleens gehoord maar that's it.![]()
![]()
Dit had een leuk topic kunnen worden a la wie is die man op deze fotoquote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Wicked.
Met allerlei wazige soorten fantasiewezens, maar een negroďde dame met een groene huid? Nee, daar trekken ze de grens! Die moet natuurlijk verstoten worden.
Wijnproeverij…quote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
vakantieman!
wat een bescheiden glaasjes ....
en de fles bijna leegIk ga chillen. Het zijn druiven.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Victor Reinierquote:Op zondag 12 januari 2025 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit had een leuk topic kunnen worden a la wie is die man op deze foto![]()
![]()
Die speelde toch in die ene serie?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ow is die skinhead een kerel?!?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit had een leuk topic kunnen worden a la wie is die man op deze foto![]()
![]()
YBRquote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Toto, I have a feeling we're not in Kansas anymore!![]()
![]()
Die kwam later.quote:Doen wequote:
Zijn initialen zijn in elk geval VRquote:Op zondag 12 januari 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dat ouwe dikkerdje met die gehaktbal?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dikke vingersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Shii
We kwamen bij het hotel (een ‘winery lodge’ om precies te zijn), parkeren, koffers uit de auto halen… kwam iemand naar buiten stormen dat we daarme op moesten houden en dat ze het verder regelen. Wij hadden wat beters te doen, namelijk wijn drinken.
Eerst even nog snel wat details bij de receptie en toen de tasting en tour.
Daarna werden we naar onze ‘hut’ gebracht en de baggage stond netjes klaar. Ik kan hier wel aan wennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Fogel het volgende:
We kwamen bij het hotel (een ‘winery lodge’ om precies te zijn), parkeren, koffers uit de auto halen… kwam iemand naar buiten stormen dat we daarme op moesten houden en dat ze het verder regelen. Wij hadden wat beters te doen, namelijk wijn drinken.
Daarna werden we naar onze ‘hut’ gebracht en de baggage stond netjes klaar. Ik kan hier wel aan wennen.had je ook bijpassende kaasjes enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarna werden we naar onze ‘hut’ gebracht en de baggage stond netjes klaar. Ik kan hier wel aan wennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je dit moet meemaken zeg....
![]()
![]()
Daarna werden we naar onze ‘hut’ gebracht en de baggage stond netjes klaar. Ik kan hier wel aan wennen.Jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hemaquote:
Nee, maar vanavond een 3 (of 5? Weet niet meer wat ik geboekt heb) gangen diner met wijn.quote:I'm surrounded by morons!
Echt hemaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar vanavond een 3 (of 5? Weet niet meer wat ik geboekt heb) gangen diner met wijn.Echt, wat een leef!
![]()
![]()
dat je nog kunt posten johquote:Op zondag 12 januari 2025 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar vanavond een 3 (of 5? Weet niet meer wat ik geboekt heb) gangen diner met wijn.![]()
enjoy![]()
Doet me aan zo'n "Pardon lul, u staat op mijn hondje"- strip waarin ze naar steeds luxere restaurants gaan met steeds kleinere porties.quote:
Eentje waar mensen naar buiten lopen en "HONGER!!!!!" roepen is pas chique genoeg!![]()
![]()
De glazen zaten niet vol he. En het diner is over 2,5u pas.quote:I'm surrounded by morons!
Fogel heeft standaard alcohol in het bloed zitten, die is wel wat gewentDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Huh, zit er bloed in?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:25 schreef drakin het volgende:
Fogel heeft standaard alcohol in het bloed zitten, die is wel wat gewentI'm surrounded by morons!
Ja je hebt daar wel iets van nodig om te functionerenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1948 / +122 / +124 / 7235 / 7592
2. Harrie / 718 / +10 / +5 / 1723 / 1939
3. Dr.Mikey / 380 / +5 / +108 / 617 / 769
4. _UserName_ / 334 / +42 / +20 / 650 / 809
5. KillemWieft / 286 / +5 / +52 / 432 / 560
6. drakin / 229 / +44 / +69 / 512 / 615
7. mascara-klodder / 190 / +7 / +0 / 1055 / 1205
8. ToT / 172 / +16 / +5 / 2267 / 2397
9. sinterklaaskapoentje / 148 / +8 / +0 / 1366 / 1517
10. HappyCharly / 145 / +1 / +17 / 959 / 1060
11. roos94 / 143 / +2 / +5 / 406 / 485
12. hemarookworst / 127 / +15 / +14 / 659 / 757
13. MizzezAmy / 124 / +5 / +8 / 1489 / 1643
14. AardappelSchotel / 103 / +1 / +0 / 1067 / 1176
15. sp3c / 99 / +2 / +0 / 363 / 412
16. Lovely / 97 / +0 / +18 / 1280 / 1418
17. kree / 92 / +14 / +0 / 1203 / 1282
18. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
19. maily / 75 / +3 / +9 / 1066 / 1168
20. gebrokenglas / 74 / +2 / +0 / 1104 / 1216SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hebben ze kilo's bruine bonen op ofzo?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Close enough met Joop Klepzeiker!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Misschien dat ze @mascara-klodder's chili con carne hebben gegeten?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze kilo's bruine bonen op ofzo?![]()
![]()
Niet mokken, lekker wokkenI'm surrounded by morons!
Of die van kevin malonequote:Op zondag 12 januari 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat ze @:mascara-klodder's chili con carne hebben gegeten?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog steeds die van Gordon's racisme schandaal?!?quote:Daar kan kree nog niet eens tegenop met zijn opgewarmde Chinese maaltijden!
![]()
Uncle Roger egg fried rice reviews
Ik, jaren geleden in de Filipijnen:quote:
"Plain rice, garlic rice or unli rice? What's unli rice?"
- "OHHHH YES YES! Unli rice! That is really good! You must take that! It's really good!!!"
"Yeah alright, but what is unli then? Is it a vegetable? Is it a sort of spice? Some sort of meat mixed in the rice?"Unlimited rice dus.....
![]()
Maak er een TT vanquote:Op zondag 12 januari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
Ik had echt zoiets van kutje pik andijvie zeg....![]()
![]()
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hayaaaaquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
De familie doorzonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rice, rice, baby… en nu heb je dat deuntje in je hoofd (van ice, ice, baby. 🧊 🧊 👶)quote:Op zondag 12 januari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik, jaren geleden in de Filipijnen:
"Plain rice, garlic rice or unli rice? What's unli rice?"
- "OHHHH YES YES! Unli rice! That is really good! You must take that! It's really good!!!"
"Yeah alright, but what is unli then? Is it a vegetable? Is it a sort of spice? Some sort of meat mixed in the rice?"Unlimited rice dus.....
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat belooft wat voor @sinterklaaskapoentjequote:Op zondag 12 januari 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat ze @:mascara-klodder's chili con carne hebben gegeten?![]()
![]()
Nee, ik moet meteen aan de Nederlandse versie van "Pimp my ride" denken waarin een stel Tokkies een Honda Civic of zoiets heeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rice, rice, baby… en nu heb je dat deuntje in je hoofd (van ice, ice, baby. 🧊 🧊 👶)
"Ja, wij gaan vaak naar bijeenkomsten met gepimpte wagens. Als een wagen goed gepimpt is, is hij 'aais'. Als hij heel goedkoop aangepast is, is-ie 'raais'. En ja, onze ootoo is dus 'raais' en we willen graag dat-ie 'aais' wordt."![]()
![]()
Is 'ie alweer thuis?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
dat belooft wat voor @:sinterklaaskapoentjeHow can I make this topic about me?![]()
Zou vandaag de dag als erg problematisch gezien worden, door wat er aan de ringslang zit te trekken.quote:![]()
![]()
geen idee joh.quote:
hopelijk na die chili waar @ToT het net over had zit hij nog veilig ergens bij een toilet in de buurt.
liever niet in de trein dan![]()
![]()
![]()
Misschien geeft de "Pwčččp!!!" wel genoeg acceleratie voor een nog betere performance?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
dat belooft wat voor @:sinterklaaskapoentje![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
omgquote:Op zondag 12 januari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij moet-ie zo onderhand aan de hartbewaking liggen!![]()
![]()
"Zuster, nog nooit heb ik in mijn carričre een hartslag van 450 BPM meegemaakt! Dit is echt fantastisch! Check die sound dannnnn!!!!!"![]()
![]()
![]()
Doet het nietquote:
Nee en wat jTink postte ook nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ook na F5-en niet
Dus ik mis een plaatje waar ergens Bolk in staatDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
en lul andijvie ookquote:
"Stardate 450 40/45 echt fantastisch, this is captain Kathryn Janeway on the Starship Voyager. We are bolking in DTS territory."quote:![]()
star trekkin across the universequote:Op zondag 12 januari 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
"Stardate 450 40/45 echt fantastisch, this is captain Kathryn Janeway on the Starship Voyager. We are bolking in DTS territory."
zellufquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
We come in peace! shoot to kill! Shoot to killquote:I'm surrounded by morons!
It's life, Jim, but not as we bolk it, not as we bolk it!"quote:Op zondag 12 januari 2025 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
We come in peace! shoot to kill! Shoot to kill![]()
A moderator is decloaking of our port bowquote:Op zondag 12 januari 2025 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
We come in peace! shoot to kill! Shoot to killHow can I make this topic about me?![]()
Ik luister wel eens naar zijn Sonnetsquote:Op zondag 12 januari 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
On the starship Enterprise, under captain picard!"
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 januari 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
A moderator is decloaking of our port bow![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 januari 2025 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik luister wel eens naar zijn Sonnets![]()
![]()
![]()
![]()
Avondje wat eerder naar huis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Haha bijna.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Bolkkingquote:nog wat afgebolkt Vanavond?
Beetjequote:Op zondag 12 januari 2025 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bolkkingnog wat afgebolkt Vanavond?
![]()
![]()
![]()
Doe je goedquote:
Fail ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon door bolkenquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: