SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owquote:Op zondag 12 januari 2025 20:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus helegaar niet in huis![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja want ik heb gisteren een zak leeggegetrn![]()
![]()
Lekker tochquote:Op zondag 12 januari 2025 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja want ik heb gisteren een zak leeggegetrn![]()
![]()
Dit keer niet eens!quote:Op zondag 12 januari 2025 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
geef het maar toe; jij wou ook die grap maken van die datende dts-ers![]()
Awwquote:Op zondag 12 januari 2025 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk vooral happy thoughts bij jou![]()
![]()
Het had ook smiley diarree kunnen zijnquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die had ik niet in gedachtenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Het had ook smiley diarree kunnen zijn![]()
![]()
Jij hebt nooit zo veel in gedachten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik neem alleen de middelste van de TTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En deze reactie bewijst hetquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Hello Sarcastic Manquote:
quote:![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dit is rustigquote:
Prima tt dit, meer van ditOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
moetie wel opschietenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:50 schreef JustinK het volgende:
Als @:loveyoulongtime deze TT ook nog mooi vindt, dan is mijn leven compleet![]()
![]()
Rikquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
In de stamppotquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:zou misschien wel ergens op slaan?
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dit is een goeie als Paul weer eens binnenkomtquote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zou misschien wel ergens op slaan?
![]()
![]()
![]()
je bent op dreef vandaagquote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is een goeie als Paul weer eens binnenkomt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is een goeie als Paul weer eens binnenkomtGodnondeju!!!
![]()
![]()
Er word hier weer met zweepjes geslagen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
Er word hier weer met zweepjes geslagen![]()
![]()
bij jou in de kelder weer ja?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
Er word hier weer met zweepjes geslagen![]()
Heb je hem nou nog niet teruggegevenquote:
Dat is aan de betalende klanten en gasten wat ze zelf het liefst hebbenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je hem nou nog niet teruggegeven![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe juist rustig aan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat was wel een leuke filmquote:
![]()
Ik heb begrepen dat hij idd ondanks het woke imago erg vermakelijk moet zijn, ja!quote:Ook goed geacteerd enzo.
![]()
Er komt slechts 1 groen persoon in voor, dus dat woke valt wel mee.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij idd ondanks het woke imago erg vermakelijk moet zijn, ja!Ook goed geacteerd enzo.
![]()
![]()
![]()
Heb je de film nog niet gezien?quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die waar de leuke bril in voorkomtquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ieuwlquote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wat een lief compliment!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: