Dat is toch juist de bedoeling van dit hele thema dit jaar. Steel je concurrent zijn/haar bedrag uit de potlquote:Op zondag 12 januari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar vinden ze dat ze geen bedragen van andere bewoners hadden mogen gebruiken voor de boodschappen zonder dat te overleggen.
dit eten is 2 dagen houdbaar, maar dit zijn de weekly basics, net zoals vorige week elke dag de zalmquote:Op zondag 12 januari 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Dat eten is voor twee dagen. Dat zeiden ze ook.
Tanning of zoiets.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geverfd zei ze en ze haalt de mascara er (bijna) nooit af, dat zit er dus nog op van binnenkomst
Ja weet ikquote:Op zondag 12 januari 2025 19:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
dit eten is 2 dagen houdbaar, maar dit zijn de weekly basics, net zoals vorige week elke dag de zalm
Dan hoop ik dat Linda genoeg centjes heeft om die omwissel token te kopen en dat Niels erop komtquote:
Hoe hadden ze dan aan eten moeten komen..quote:Op zondag 12 januari 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens Niels hebben Axel en 'Nele' niet gedaan wat ze gezegd hebben voor wat betaling van het eten betreft.
Ze hebben 400 van Mattie gepakt, dan 50 van de 2e en 3e rijkste en dan 10 euro van de rest.
Reactie van Jordy:
[ afbeelding ]
Axel wilde eerst 400, 100, 100 doen, maar dat wilde 'Nele' niet. Dus hebben ze het zo gedaan zegt Niels. Heel gevaarlijk spel voor dag 2 van die Axel vindt Niels. Geniepig, die moeten ze in de gaten houden want hij is niet te vertrouwen zegt ie.
Niet Lenniequote:
Ja, ik snap hun gezeur ook niet zo goed.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling van dit hele thema dit jaar. Steel je concurrent zijn/haar bedrag uit de potl
Ja klopt.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik snap hun gezeur ook niet zo goed.
Beetje kleurloos ja, maar vorig seizoen won ook die kleurloze Greg dus je weet het nooit in dit spelquote:
1000 begreep ik van me wederhelftquote:Op zondag 12 januari 2025 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Linda genoeg centjes heeft om die omwissel token te kopen en dat Niels erop komt
En anders maak ik 59’accounts aanquote:Op zondag 12 januari 2025 19:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat toch gesaved worden hoop ik
Geen idee, weet niet hoe ze de verdeling wel uitgelegd hebben, heb alleen die 400 van Mattheus meegekregen.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dan aan eten moeten komen..
De rest heeft te weinig
Het gaat meer om het principe.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:19 schreef happyme28 het volgende:
Wat een kleinzielige vent die Niels. Kop er af voor een paar tientjes. Ik vind dat Niels en Jeffrey zich vooral laten kennen.
we zullen even afwachten, als het voor 2 dagen is, zal ik @Dotteke vragen de titel van het topic'' weekly basics'' te veranderen in Avondeten of zo.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Dat eten is voor twee dagen. Dat zeiden ze ook.
Eens!quote:Op zondag 12 januari 2025 19:19 schreef happyme28 het volgende:
Wat een kleinzielige vent die Niels. Kop er af voor een paar tientjes. Ik vind dat Niels en Jeffrey zich vooral laten kennen.
2 vingers in de neus.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat Lennie gaat winnen van Linda als ze beide een nominatie krijgen.
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En anders maak ik 59’accounts aan
Dus de één wat meer dan de ander?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja weet ikmaar anderen blijkbaar niet
Ze hebben het zelf voorgelezen dat dit voor 2 dagen is nu. Het kan gewoon weekly zijn he. Dan krijgen ze gewoon als dit op is, weer een nieuwe levering.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
we zullen even afwachten, als het voor 2 dagen is, zal ik @:Dotteke vragen de titel van het topic'' weekly basics'' te veranderen in Avondeten of zo.
De slob,tonijn,appel, paprika was wel voor 1 week .
Groepsopdracht okéquote:Op zondag 12 januari 2025 19:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, precies. Tegen mijn principes om over een Tientje te janken.
Precies en dat was ook gekochtquote:Op zondag 12 januari 2025 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
we zullen even afwachten, als het voor 2 dagen is, zal ik @:Dotteke vragen de titel van het topic'' weekly basics'' te veranderen in Avondeten of zo.
De slob,tonijn,appel, paprika was wel voor 1 week .
Wij hebben ons geheime FOK! wapen in de vorm van hackert @Moeraskatquote:Op zondag 12 januari 2025 19:21 schreef rinardo het volgende:
Lennie heeft inmiddels al ¤560 gepakt en gaat er volgende week op.
Jordy gaat er niet in meequote:Op zondag 12 januari 2025 19:23 schreef Puzzie het volgende:
Niels maakt het al persoonlijk , wat een kneus
Siert hemquote:
Het gaat er niet om wat wij weten, maar wat zij denken. En Niels denkt dat ze veel meer gepakt heeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:23 schreef Lillfex het volgende:
Lenie heeft ¤500 gepakt Ik heb terug gelezen van vanmiddag
Denk dat hij echt zijn eigen gevoel volgtquote:Op zondag 12 januari 2025 19:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee die durft niet, hij wil niet weer een targetpin
Nele verkeerd gezegd dan, want daar heeft niels het van begreep ikquote:Op zondag 12 januari 2025 19:27 schreef Lillfex het volgende:
Das niet eerlijk dan is het een fout dat ze dat denken 560 voor Lenie en zij is wel de enigste die eerlijk verteld heeft dat ze 500 had gedaan
Nee zo zit hij wel in elkaar.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hij gaat z’n eigen weg..Jason vibequote:Op zondag 12 januari 2025 19:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
zo was het vorig jaar ook, elke 2 dagen nieuwe voorraadquote:Op zondag 12 januari 2025 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf voorgelezen dat dit voor 2 dagen is nu. Het kan gewoon weekly zijn he. Dan krijgen ze gewoon als dit op is, weer een nieuwe levering.
Daar ging het niet om in een eerdere post had ik gezegd ¤ 480 ( was een vraag van iemand) en dat was fout van mij.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat wij weten, maar wat zij denken. En Niels denkt dat ze veel meer gepakt heeft.
Neuj hij loopt over het algemeen mee met de rest..quote:Op zondag 12 januari 2025 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat hij echt zijn eigen gevoel volgt
Ja, en dat siert hem. Hij had ook echt 460 gepaktquote:Op zondag 12 januari 2025 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorige week ook, stond er ook steeds nieuwe voorraad in de voorraadkamer.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo was het vorig jaar ook, elke 2 dagen nieuwe voorraad
Jaquote:Op zondag 12 januari 2025 19:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo was het vorig jaar ook, elke 2 dagen nieuwe voorraad
Ik denk ook, en vorig jaar werd dat iedere 2 dagen opnieuw bijgevuldquote:Op zondag 12 januari 2025 19:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies en dat was ook gekocht
Volgens mij is slob de enige gratis weekly basic
En kopen ze dus iedere x voor een week eten
Hij is ook niet echt snugger hèquote:Op zondag 12 januari 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Niels denkt dat Axel nu 490 euro moet hebben, terwijl ie 450 zou moeten hebben.
Hij weet niet dat de nieuwe 200,- startgeld gekregen hebben, én Axel 500 gepakt heeft
Dat weten zij nog niet. Ze weten niet eens van het bestaan van de kluis af.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:28 schreef KangaP het volgende:
Denk dat deze pietluttigheden zijn die Niels en Jordy bespreken, gezien de veranderende mogelijkheden die in de kluis zitten.
Dat wordt lachen danquote:Op zondag 12 januari 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Niels denkt dat Axel nu 490 euro moet hebben, terwijl ie 450 zou moeten hebben.
Hij weet niet dat de nieuwe 200,- startgeld gekregen hebben, én Axel 500 gepakt heeft
En ondertussen is het wel Matt die heeft gelapt voor het eten. Daar hoor je zowat niemand overquote:Op zondag 12 januari 2025 19:28 schreef OmaJacky het volgende:
En maar zeiken en zeiken over 40 of 60 euro extra pakken , dat ze dat niet eerlijk vinden.
Maar er wel zelf over denken dat ze misschien wel de hele pot wilden pakken om de boel op stelten te zetten.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja dat wel , maar hij wil er niet weer op staan, dat heeft hij toch wel heel duidelijk gezegd steeds , ook tegen BBquote:
En dan weer een jankende jolien?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:29 schreef ledn81 het volgende:
Kunnen we niet even een complimentenrondje doen?
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:23 schreef Lillfex het volgende:
Lenie heeft ¤500 gepakt Ik heb terug gelezen van vanmiddag
Ze hebben nog geen vriezer dus kan ook niet anders, zo lang is kip niet houdbaarquote:Op zondag 12 januari 2025 19:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk ook, en vorig jaar werd dat iedere 2 dagen opnieuw bijgevuld
Hij heeft ook gelijk of je pakt alles of je pakt je deel.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en dat siert hem. Hij had ook echt 460 gepakt
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:29 schreef ledn81 het volgende:
Jaaa, fantastische timingquote:Op zondag 12 januari 2025 19:29 schreef ledn81 het volgende:
Jordy en Nele hebben het meest nette gedaanquote:
Ja. En het is gewoon echt zo, dat er in de regel geen kwaad in Jordy zit. Al kan dit spel op termijn gekke dingen doen met je. Maar ik ken hem niet anders dan eerlijk, integer, loyaal, sociaal en leergierig.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:30 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft ook gelijk of je pakt alles of j pakt je deel.
Ja hebben ze wel. Elsa wilde eerst nog een deel van de kip in de vriezer doen ivm houdbaarheid.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen vriezer dus kan ook niet anders, zo lang is kip niet houdbaar
Oke...quote:Op zondag 12 januari 2025 19:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hebben ze wel. Elsa wilde eerst nog een deel van de kip in de vriezer doen ivm houdbaarheid.
Dus we hebben een Jordy nodig als tegenwicht zeg maar.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. En het is gewoon echt zo, dat er in de regel geen kwaad in Jordy zit. Al kan dit spel op termijn gekke dingen doen met je. Maar ik ken hem niet anders dan eerlijk, integer, loyaal, sociaal en leergierig.
38 en nog wat hahaquote:Op zondag 12 januari 2025 19:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij moest is weten van die 34 euro teveel
Eigenlijk wel. Maar ik sta niet voor’m in. Geen idee wat bb met hem doet. De impact op de mens kan ik niet inschatten natuurlijk. Weet alleen hoe ik hem ken.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus we hebben een Jordy nodig als tegenwicht zeg maar.
Ja, doe niet zoals ik: wisselen van stream zonder volume lager te zetten.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
Smoesjeffrey weer in gesprek nu met axel
Van mij mag Jordy ook lekker blijven Ik heb geen moeite met hem nu hij zijn stemgedrag niet meer uitlegt.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. En het is gewoon echt zo, dat er in de regel geen kwaad in Jordy zit. Al kan dit spel op termijn gekke dingen doen met je. Maar ik ken hem niet anders dan eerlijk, integer, loyaal, sociaal en leergierig.
Ik doe gehoorapparaat in en uit haha.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, doe niet zoals ik: wisselen van stream zonder volume lager te zetten.
Ja, dat is wel een beetje een dingetje hè. Alsof hij altijd het gevoel heeft om zich te moeten verantwoorden tegenover een ander.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Van mij mag Jordy ook lekker blijven Ik heb geen moeite met hem nu hij zijn stemgedrag niet meer uitlegt.
Dat is iets waar veel mensen moeite mee hebben en volgens mij leer je dat ook naarmate je ouder(en wijzer) wordtquote:Op zondag 12 januari 2025 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje een dingetje hè. Alsof hij altijd het gevoel heeft om zich te moeten verantwoorden tegenover een ander.
Klopt. Hij wil het goed doen en waarschijnlijk wil hij niet dat mensen ‘verkeerd’ over hem denken. Daarom blijft hij uitleggen. Dat zie je ook vaak bij mensen die zich onbegrepen voelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is iets waar veel mensen moeite mee hebben en volgens mij leer je dat ook naarmate je ouder(en wijzer) wordt![]()
Jordy (en de meesten daar) is nog jong en heeft ook zijn rugzakje.
En onzeker zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Hij wil het goed doen en waarschijnlijk wil hij niet dat mensen ‘verkeerd’ over hem denken. Daarom blijft hij uitleggen. Dat zie je ook vaak bij mensen die zich onbegrepen voelen.
Ja ik ook die staat bij mij ook hoog en vind ik op dit moment de leukste in het huis.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Ik geloof dat ik Mattheus de leukste vind momenteel
Jammer welquote:Op zondag 12 januari 2025 19:49 schreef kater1 het volgende:
Het is gewoon Jeffrey's tweede natuur geworden, dat fluisteren.
dunne deurtjes en muren, in de bondgenoten luisteren ze ook altijd via aangrenzende kamers af.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:49 schreef ledn81 het volgende:
waarom fluister je in je eigen slaapkamer waar niemand anders naar binnen mag
Krijg je wel een jankende Jolien als hij naar huis moetquote:
Gootsteen, oven.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Oke...
Wat hebben ze dan niet van de keuken
Ze hebben pas 1 deel vrijgespeeld
Van de 3/4
Daar kan ik prima mee levenquote:Op zondag 12 januari 2025 19:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Krijg je wel een jankende Jolien als hij naar huis moet
Misschien krijgt ie haar bril dan wel mee, die vond ie zo mooiquote:Op zondag 12 januari 2025 19:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nu keanu en Jeffrey vind ik wat minderquote:Op zondag 12 januari 2025 19:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie liever Keanu gaan, irriteer me aan die gozer als hij wat zegt
Hoe moeten ze nog douchen danquote:
Ja Ik vind het heerlijk dat ik dit jaar geen favoriet heb. Andere jaren kon ik nog wel eens doordraaien hahah Nu is het zo simpel heb weinig met de bewoners die erin zitten. Heerlijk gevoelquote:Op zondag 12 januari 2025 19:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie liever Keanu gaan, irriteer me aan die gozer als hij wat zegt
ik hoop dat die papegaai alles wat gefluisterd wordt hardop door dat huis gaat roepenquote:Op zondag 12 januari 2025 19:47 schreef Lillfex het volgende:
Dat5 Big Brother daar niets van zegt Jeffrey met dat gefluister Ik word er gek van
of sporten en spellen spelenquote:
Zou echt jammer zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 19:55 schreef happyme28 het volgende:
Fluisteren moet ook geld gaan kosten. En Mattie wordt besmet met al die negatieviteit
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik hoop dat die papegaai alles wat gefluisterd wordt hardop door dat huis gaat roepen
Ik versta hem zelfs niet met hoorapparaat op harde stand en met verbinding op tv.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
Die Jeffrey die daarstraks zei dat hij nooit !! roddelt, is een partij aan t roddelen nu.
Maar dat zou dan ook wat over hem zeggenquote:Op zondag 12 januari 2025 19:55 schreef happyme28 het volgende:
Fluisteren moet ook geld gaan kosten. En Mattie wordt besmet met al die negatieviteit
Jolien eerst weg om dat scenario te vermijdenquote:Op zondag 12 januari 2025 19:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
zij heeft verstopfungquote:Op zondag 12 januari 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
O, zie Milena heeft zich al weer omgekleed.
Ja hihi poepquote:
Heb je de tv direct op je hoorapparaat? Vet!quote:[ afbeelding ] Op zondag 12 januari 2025 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik versta hem zelfs niet met hoorapparaat op harde stand en met verbinding op tv. Over wie roddelt hij dan
Het gaat om het kruimelen. Als je stoer wil doen pak je alles niet een paar tientjes.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:52 schreef BB-King het volgende:
Wat een zeikers.
Heb juist respect voor Axel, Linda en Lennie dat ze meer geld gepakt hebben.
Al dat brave gedoe van die anderen om maar een wit voetje bij de kijkers te krijgen.
Dat kan tegenwoordig iddquote:Op zondag 12 januari 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je de tv direct op je hoorapparaat? Vet!
Dat is echt een goede ontwikkeling zeg.quote:
De regie ook niet, en niets hiervan is bruikbaar voor de uitzendingenquote:Op zondag 12 januari 2025 19:56 schreef Snensie het volgende:
Pfff niet te doen zo. Eigenlijk kunnen we dus gewoon niets volgen
Wat is dat?quote:
ik ookquote:Op zondag 12 januari 2025 20:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zie Jolien ook steeds meer gestrekt
Ik heb volume versterkt met opnemen en dan is het wel te horen hoor. Dus voor TV is het ook wel te doen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:00 schreef Kayro het volgende:
[..]
De regie ook niet, en niets hiervan is bruikbaar voor de uitzendingen
ik baseer dit op basis van alle andere jaren BB, maar ik kan het soms ook mis hebben, al is dat een zeldzaamheidquote:
Die weet iedereen inmiddels al.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ze mogen het niet over de indeling van het BB'24 huis hebben..
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook olie om te bakken, moet ze daar maar een paar slokken van nemen.
Ze mogen sowieso niet over eerdere edities van BB pratenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ze mogen het niet over de indeling van het BB'24 huis hebben..
Toch doen ze dat stiekemquote:Op zondag 12 januari 2025 20:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze mogen sowieso niet over eerdere edities van BB praten
Daar kennelijk nog steeds niet, want ze kregen er zojuist een zendercheck voor ..quote:
Snap het ook wel eigenlijkquote:Op zondag 12 januari 2025 20:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Elk jaar, af en toe glipt het er tussendoor.
Ja, vandaag had hij het er zelfs nog overquote:Op zondag 12 januari 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu denkt dat 'Remi' gecast is
Keanu en Jordy vinden het wel raar dat ie ergens aan meedoet als ie het nog nooit gezien heeft
(Ze hebben dus duidelijk zijn versprekingen over BB'24 niet gehoord)
Maar ze mogen hem verder wel.
Maar bevestigt nu idd wel dat de panic room gewoon in het 'kasteel' is en het tuintje er ook nog isquote:Op zondag 12 januari 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar kennelijk nog steeds niet, want ze kregen er zojuist een zendercheck voor ..
lolquote:Op zondag 12 januari 2025 20:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
Milena gaat aardappelschillen cremeren
Ik welquote:Op zondag 12 januari 2025 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Morgen 1 week BB en ik vind het echt geen klap aan
Lukt nooit goed in een pan, die moet je frituren om ze krokant te krijgen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
Milena gaat aardappelschillen cremeren
Ik denk eerder andersomquote:Op zondag 12 januari 2025 20:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien is een slechte invloed voor Milena. Milena moet er weg van blijven.
Ik vind het in vergelijking met eerdere jaren ook niet Het lijkt wel of dit een budget BB is.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Morgen 1 week BB en ik vind het echt geen klap aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zeggen de meeste mensen in de eerste weken dat er niks aan is. Iquote:Op zondag 12 januari 2025 20:15 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik vind het in vergelijking met eerdere jaren ook niet Het lijkt wel of dit een budget BB is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |