En anders maak ik 59’accounts aanquote:Op zondag 12 januari 2025 19:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat toch gesaved worden hoop ik
Geen idee, weet niet hoe ze de verdeling wel uitgelegd hebben, heb alleen die 400 van Mattheus meegekregen.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dan aan eten moeten komen..
De rest heeft te weinig
Het gaat meer om het principe.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:19 schreef happyme28 het volgende:
Wat een kleinzielige vent die Niels. Kop er af voor een paar tientjes. Ik vind dat Niels en Jeffrey zich vooral laten kennen.
we zullen even afwachten, als het voor 2 dagen is, zal ik @Dotteke vragen de titel van het topic'' weekly basics'' te veranderen in Avondeten of zo.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Dat eten is voor twee dagen. Dat zeiden ze ook.
Eens!quote:Op zondag 12 januari 2025 19:19 schreef happyme28 het volgende:
Wat een kleinzielige vent die Niels. Kop er af voor een paar tientjes. Ik vind dat Niels en Jeffrey zich vooral laten kennen.
2 vingers in de neus.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat Lennie gaat winnen van Linda als ze beide een nominatie krijgen.
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En anders maak ik 59’accounts aan
Dus de één wat meer dan de ander?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja weet ikmaar anderen blijkbaar niet
Ze hebben het zelf voorgelezen dat dit voor 2 dagen is nu. Het kan gewoon weekly zijn he. Dan krijgen ze gewoon als dit op is, weer een nieuwe levering.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
we zullen even afwachten, als het voor 2 dagen is, zal ik @:Dotteke vragen de titel van het topic'' weekly basics'' te veranderen in Avondeten of zo.
De slob,tonijn,appel, paprika was wel voor 1 week .
Groepsopdracht okéquote:Op zondag 12 januari 2025 19:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, precies. Tegen mijn principes om over een Tientje te janken.
Precies en dat was ook gekochtquote:Op zondag 12 januari 2025 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
we zullen even afwachten, als het voor 2 dagen is, zal ik @:Dotteke vragen de titel van het topic'' weekly basics'' te veranderen in Avondeten of zo.
De slob,tonijn,appel, paprika was wel voor 1 week .
Wij hebben ons geheime FOK! wapen in de vorm van hackert @Moeraskatquote:Op zondag 12 januari 2025 19:21 schreef rinardo het volgende:
Lennie heeft inmiddels al ¤560 gepakt en gaat er volgende week op.
Jordy gaat er niet in meequote:Op zondag 12 januari 2025 19:23 schreef Puzzie het volgende:
Niels maakt het al persoonlijk , wat een kneus
Siert hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |