Toch doen ze dat stiekemquote:Op zondag 12 januari 2025 20:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze mogen sowieso niet over eerdere edities van BB praten
Daar kennelijk nog steeds niet, want ze kregen er zojuist een zendercheck voor ..quote:
Snap het ook wel eigenlijkquote:Op zondag 12 januari 2025 20:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Elk jaar, af en toe glipt het er tussendoor.
Ja, vandaag had hij het er zelfs nog overquote:Op zondag 12 januari 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu denkt dat 'Remi' gecast is
Keanu en Jordy vinden het wel raar dat ie ergens aan meedoet als ie het nog nooit gezien heeft
(Ze hebben dus duidelijk zijn versprekingen over BB'24 niet gehoord)
Maar ze mogen hem verder wel.
Maar bevestigt nu idd wel dat de panic room gewoon in het 'kasteel' is en het tuintje er ook nog isquote:Op zondag 12 januari 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar kennelijk nog steeds niet, want ze kregen er zojuist een zendercheck voor ..
lolquote:Op zondag 12 januari 2025 20:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
Milena gaat aardappelschillen cremeren
Ik welquote:Op zondag 12 januari 2025 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Morgen 1 week BB en ik vind het echt geen klap aan
Lukt nooit goed in een pan, die moet je frituren om ze krokant te krijgen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
Milena gaat aardappelschillen cremeren
Ik denk eerder andersomquote:Op zondag 12 januari 2025 20:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien is een slechte invloed voor Milena. Milena moet er weg van blijven.
Ik vind het in vergelijking met eerdere jaren ook niet Het lijkt wel of dit een budget BB is.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Morgen 1 week BB en ik vind het echt geen klap aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zeggen de meeste mensen in de eerste weken dat er niks aan is. Iquote:Op zondag 12 januari 2025 20:15 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik vind het in vergelijking met eerdere jaren ook niet Het lijkt wel of dit een budget BB is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |