Jordyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy (?): Zeg gewoon dat je wil rukken! Is toch gewoon zo .. Moet je er niet zo raar om heen praten.
3 en 4 zei ze, dacht ik.quote:
en daar is het douchealarm alquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy (?): Zeg gewoon dat je wil rukken! Is toch gewoon zo .. Moet je er niet zo raar om heen praten.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:09 schreef mario390 het volgende:
uit wrap hebben ze chips gemakt? smakkt dann toch nach karton?
Oh ik zag flitsen en ze begonnen te schreeuwen, dacht iets bijzonders.quote:
ja nou als je al 12 uur niet hebt kunnen douchen, is dit wel een verademingquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh ik zag flitsen en ze begonnen te schreeuwen, dacht iets bijzonders.![]()
Axelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:15 schreef Jockari het volgende:
O.K. Alex mag terug vertrekken. Blijft maar praten...
Half Tartaar leek ik gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena haar moeder was Russische
Haar vader half Oezbeeks en halt ?
ja ik dus ook maar ik twijfeldequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Half Tartaar leek ik gehoord te hebben.
uit Tartarië ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ja ik dus ook maar ik twijfelde
Power of Decision , Nele ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef -river- het volgende:
Huh heb ik iets gemist? Axel heeft een pin op.
Nee joh wat jong ik zou dan niet weggaan hoor. 3 , 4 kinderen hebben haar nodig. 12 a 13 okézijn ze ook wat zelf standig maar niet zo jong dan zou ik niet weggaan.quote:
Kissingbird in BB / [Streamverslagen BB2025]#1quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw heb ik gemist dan, wist wel dat ze niet genomineerd mochten worden.
't Was weer een leuke avond in de kroeg met Axelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef ben34567 het volgende:
De echte verliezer dit jaar is de broer van Milena die elke dag weer wordt vernederd.
Had ze al verteldquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Lennie is aan het daten met iemand maar is nog heel pril
Elkaar ontmoet op de trein
Ze staan hier de hele dag aan, heb het gewoon even gemist.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kissingbird in BB / [Streamverslagen BB2025]#1
Kloptquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Half Tartaar leek ik gehoord te hebben.
Dat is zo schattigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Lennie is heel pril aan het daten. Nu even on hold vanwege BB. Maar ze heeft hem leren kennen in de trein.
Uur wachten op het perron in de kou, en toen een Fantaatje uit de automaat gedeeld.
Er zijn mensen met schermen in hun slaapkamer. Misschien zij ook?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze slapen beter in het huis dan thuis.
Ze denken dat het komt dat ze hun GSM niet hebben
Hij had een slechte dag vandaag zei hijquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind keanu jammer genoeg een zeur worden. Hop dat jij zich gaat herpakken.
een echte artiestquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu hoorde net getimmer in de Game Room. Hij denkt dat ze daar morgen een spel gaan spelen.
Gewoon neus in andermans zaken gestoken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:00 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heeft elsa haar vannacht op d'r neus geslagen ?
Thnx dacht al 🤣quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:12 schreef missmistreated het volgende:
Is die Remi al van zijn fake gedoe af ?
Daar lijkt het niet op.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weten die fake-bewoners dat van elkaar ?
Nee, ze hebben geen info meer na dinsdag (2e uitzending) zeiden ze.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Denk je niet dat Nele het wel van Remi weet?
Ah okayquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen info meer na dinsdag (2e uitzending) zeiden ze.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:19 schreef ben34567 het volgende:
Jolien doet een beetje om de verkeerde redenen mee aan een programma als BB; of ik geloof echt dat ze dacht dat het een soort datingshow was.
Misschien dacht ze dat ze in lang leve de liefde zat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:19 schreef ben34567 het volgende:
Jolien doet een beetje om de verkeerde redenen mee aan een programma als BB; of ik geloof echt dat ze dacht dat het een soort datingshow was.
Ze was zes dagen voor bb gestoptquote:
fake bewoner en het is eigenlijk Maria?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena zegt dat ze effectief maagd is....
ah okquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena haar kinderen zijn via IVF geboren
geen wonder dat die vent weg is gegaan, mocht niet van wippestijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena haar kinderen zijn via IVF geboren
Ja, dat blijktquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena neemt ons in de maling geloof ik
Ik snap niks van het verhaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:38 schreef odie22 het volgende:
milena was 16 voor de eerst keer met de pappa van haar kind, schiet mij maar lek
Ja dat zal een hoop verklarenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de uitzending weer maandag
Is ook niks funny aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik heb wel echt IVF gedaan .. maar medische redenen, niet voor de fun.
jolien ook wel danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey zou een nachtspel echt supertof vinden
Weerwolven nacht editiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey zou een nachtspel echt supertof vinden
dat is veel te eng voor de helft van de mannenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een horrorspel zou ook wel een leuk idee zijn voor de streams (ouijabord;..)
nou zeg dat , wordt lekker slapen zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Serieuze gesprekken zo op de late avond.
(Lenny, Linda, Milena en Jolien)
Het is pas net begonnen. In het begin is het altijd saai, dan laten ze de bewoners eerst wennen aan de omgeving en aan elkaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef tassie127 het volgende:
Vind de streams echt heel saai. Heb ze wel aan staan maar altijd op mute en de rest wat er gezegd word lees ik wel hier. Nog geen spel gezien of acties op stream tot nu toe. Alle echt actie zitten in de uitzendingen maar die zijn er maar tot vrijdag. Mis best de actie en spanning van de oude live shows ( al waren dat veel re-caps maar dan was er zaterdagavond nog wat. Nu is er al sinds gisteren niet echt iets gebeurd behalve de nieuwe bewoners. Vind ik best jammer
Dit is heftig!quote:
Voorgaande jaren was ik toch meer geïnteresseerd en zat ik er vol in. Nu boeit het me amper. Kan aan mij liggen maar voor nu vind ik er niks aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is pas net begonnen. In het begin is het altijd saai, dan laten ze de bewoners eerst wennen aan de omgeving en aan elkaar.
Het is vooralsnog saai maar er moet maar 1 kleine actie van febo of een conflict plaatsvinden waardoor de bondjes en het tactisch spelen terugkomt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef tassie127 het volgende:
Vind de streams echt heel saai. Heb ze wel aan staan maar altijd op mute en de rest wat er gezegd word lees ik wel hier. Nog geen spel gezien of acties op stream tot nu toe. Alle echt actie zitten in de uitzendingen maar die zijn er maar tot vrijdag. Mis best de actie en spanning van de oude live shows ( al waren dat veel re-caps maar dan was er zaterdagavond nog wat. Nu is er al sinds gisteren niet echt iets gebeurd behalve de nieuwe bewoners. Vind ik best jammer
Niks nieuws toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef tassie127 het volgende:
Zoveel batterijwissels ook. Dit is al de 4de van vandaag als ik me niet vergis. Gaan ook niet lang mee dan
Ja er gebeurt gewoon ook weinig. Laat ze spelen voor die keuken enzo. Maar dat duurt en duurt maarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is vooralsnog saai maar er moet maar 1 kleine actie van febo of een conflict plaatsvinden waardoor de bondjes en het tactisch spelen terugkomt.
We moeten nog dik 80 dagen of zo he.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja er gebeurt gewoon ook weinig. Laat ze spelen voor die keuken enzo. Maar dat duurt en duurt maar
Wie weet is het door 1 van de 2 fakesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja er gebeurt gewoon ook weinig. Laat ze spelen voor die keuken enzo. Maar dat duurt en duurt maar
Nee, overdag ook altijd hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Was het eerder zo erg? Dacht altijd 2x per dag maar zie nu veel meer voor mijn gevoel
Ooh daar moeten we dan maar op hopen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:07 schreef odie22 het volgende:
tassie, volgende week gaat het gebeuren![]()
( volgens axel )
Dat ben ik ook. Duurt lang voor hemquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:10 schreef Flory- het volgende:
Ben ook wel benieuwd tot wanneer de opdracht van Remi duurt én wat het oplevert
Ja, morgen zou leuk zijn. Moeilijk is het niet zo voor hem denk ik, weinig vragen alleen in het begin wat getwijfel aan hem.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:11 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Duurt lang voor hem
6-8 uur voor 2 AA of een batterypack is vrij normaal voor een zenderquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef tassie127 het volgende:
Zoveel batterijwissels ook. Dit is al de 4de van vandaag als ik me niet vergis. Gaan ook niet lang mee dan
Terwijl er nooit eerder fake bewoners waren dus waarom zouden ze aan hem twijfelen? Dat vind ik het best heftig voor hem. Iedereen twijfelt aan je verhaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja, morgen zou leuk zijn. Moeilijk is het niet zo voor hem denk ik, weinig vragen alleen in het begin wat getwijfel aan hem.
Is hij wel een beetje zelf schuldig aan, hij kwam heel heftig binnen en had zogezegd niks gezien. kwam voor de fame etc.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:15 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Terwijl er nooit eerder fake bewoners waren dus waarom zouden ze aan hem twijfelen? Daar vind ik het best heftig voor hem. Iedereen twijfelt aan je verhaal.
Het gaat m.i al jaren mis bij de casting. De samenstelling van deze groep is ook weer veel te safe en politiek correct. Weinig tot geen spraakmakende types die de boel op stelten zetten. Zolang het maar lekker inclusief is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef tassie127 het volgende:
Die 2 nieuwe zijn ook vleesch noch visch. En overigens denk ik dat ze het met deze groep gaan doen, dus ik denk dat er nu geen nieuwe meer bij gaan komen....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:18 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Het gaat m.i al jaren mis bij de casting. De samenstelling van deze groep is ook weer veel te safe en politiek correct. Weinig tot geen spraakmakende types die de boel op stelten zetten. Zolang het maar lekker inclusief is.
13 is dan wel het raarste aantal ooitquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die 2 nieuwe zijn ook vleesch noch visch. En overigens denk ik dat ze het met deze groep gaan doen, dus ik denk dat er nu geen nieuwe meer bij gaan komen....
Nee, nog niet. Ze hebben het erover dat de 2 nieuwe DMers dat morgen moeten gaan 'kopen'quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hebben ze nieuw voedsel gekregen en wat dan ?
Nee nog niet, er zjn wel nieuwe decision makers, de nieuwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hebben ze nieuw voedsel gekregen en wat dan ?
Tja 'alles is ander', of er moet nog een moeke of opa binnen wandelen. Maar gezien de wokeness dit seizoen in alle toonaarde aanwezig is en het bloedirritante 'inclusiviteitsgehalte' erg groot is, zie ik het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
13 is dan wel het raarste aantal ooit
Nee niksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ze hebben het erover dat de 2 nieuwe DMers dat morgen moeten gaan 'kopen'
Nee is net weer terug op streamquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:32 schreef tassie127 het volgende:
[..]
?
Ik heb geen sl op 1. Kijk je op 2 misschien ?
Nee dat zeg ik net. Er is weinig te doen of besprekenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Door het gebrek aan challenges en andere uitdagingen kan het mij tot nu toe niet echt boeien, iemand wel ?
Ach de spellen zitten toch meestal achter SLquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:35 schreef tassie127 het volgende:
Ik ben een uitslaper Waarschijnlijk zie ik weinig spellen live maar hoop op meer actie in de middag!
Ja verbazend.. haar ½knie naar de klote, heel stuk ergens anders vandaan gehaald, was nog nooit vertoond, zijn was de eerste.. jajaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien weer met een soort van drama verhaal, jammer ...
Jammer, gooi er een beetje drank in en de ware aard komt naar boven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze deze keer helemaal niet komen ....
Die is gemiddeld 4 uur per dag bezig met het aanhoren van dat oeverloze gejank van de dames.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
Ongelofelijk hoe Niels iedere avond al vroeg ondanks al dat kabaal in slaap valt
En? Nog wat gemist?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:34 schreef Droopie het volgende:
Ik ga even weg, gok als ik later vanavond terug ben Jolien het verhaal tegen Milena aan het vertellen is.
Haha ok, maar toch licht vol aan en zoveel gedoe rond je.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die is gemiddeld 4 uur per dag bezig met het aanhoren van dat oeverloze gejank van de dames.
Snap dat wel, die is kapot.
niet in deze budget editiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:48 schreef Fylax het volgende:
ik had gehoopt dat er in de nacht dingen te doen waren
idioten daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:46 schreef 5thencounter het volgende:
3 2 1... Lekker slapen..gratis en voor nix ?
[ afbeelding ]
lekker koud blikkie erbijquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja verbazend.. haar ½knie naar de klote, heel stuk ergens anders vandaan gehaald, was nog nooit vertoond, zijn was de eerste.. jaja
Dank, geswitchedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:53 schreef Flory- het volgende:
De mannen in de suite nog druk met gametalk.
Ah nice thanks, dacht dat het al klaar was voor vandaag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:53 schreef Flory- het volgende:
De mannen in de suite nog druk met gametalk.
Hoezo ? Ik zat in het verkeerde topic dus verwijderdquote:Op zondag 12 januari 2025 00:07 schreef Flory- het volgende:
@:Puzzie wil je geen posts meer weghalen
Lamaarquote:Op zondag 12 januari 2025 00:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoezo ? Ik zat in het verkeerde topic dus verwijderd
Jeff zou ook bang moeten zijn voor Matt, zeker met al die mindfuck games.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:09 schreef Puzzie het volgende:
Jeff heeft schrik voor een paar mensen, Lennie? en sowieso Jordy
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten. Remember Jerrel?... (was misschien een soort "fake bewoner" voor dat concept bestond & zonder het te beseffen,quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja 'alles is ander', of er moet nog een moeke of opa binnen wandelen. Maar gezien de wokeness dit seizoen in alle toonaarde aanwezig is en het bloedirritante 'inclusiviteitsgehalte' erg groot is, zie ik het niet gebeuren.
Enige camera/regie-stagiair is naar het toilet en wil absoluut vermijden dat we intussen zien dat een bewoner misschien iets doet (of zegt) wat we in dit "veilige" tijdperk niet meer mogen zien?quote:
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten. Remember Jerrel?... (was misschien een soort "fake bewoner" voor dat concept bestond & zonder het te beseffen,quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:18 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Het gaat m.i al jaren mis bij de casting. De samenstelling van deze groep is ook weer veel te safe en politiek correct. Weinig tot geen spraakmakende types die de boel op stelten zetten. Zolang het maar lekker inclusief is.
quote:Op zondag 12 januari 2025 08:05 schreef ledn81 het volgende:
Iemand op X heeft de account van Remi / Wicky gevonden
https://www.instagram.com/wicky.ig/?igsh=OTdnOXllZTI1dTQ2
Ja het is natuurlijk veel leuker om een paar kibbelende Fokkers uit elkaar te houden en aan te spreken op hun gedragquote:Op zondag 12 januari 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Jemig, wat een speurwerk. Waar iemand zin in heeft
quote:Op zondag 12 januari 2025 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa staat Axel? te waarschuwen dat hij bepaalde dingen niet mag zeggen want dan krijgen ze een zendercheck krijgt Elsa een zendercheck omdat ze suggereert dat je bepaalde niet dingen niet mag zeggen
Ik denk dat ze het bericht op Twitter hebben gebruikt hiervoorquote:Op zondag 12 januari 2025 08:39 schreef snuiterke het volgende:
Facebook https://www.facebook.com/share/1EBx25U1Mp/?mibextid=wwXIfr
Ik heb het gevraagd aan die dame op twitter en die heeft het van FB gehaaldquote:Op zondag 12 januari 2025 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het bericht op Twitter hebben gebruikt hiervoor
Aah anders om dusquote:Op zondag 12 januari 2025 08:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd aan die dame op twitter en die heeft het van FB gehaald
wie is Matthiequote:Op zondag 12 januari 2025 00:05 schreef Puzzie het volgende:
Matthie probeer alles goed in zich op te nemen , geen namen noemen geen andere zaken benoemen, hij had een fout gemaakt over iets
Euhhhquote:Op zondag 12 januari 2025 08:43 schreef ledn81 het volgende:
Haha Remi heeft tot dec 2023 bij Primark gewerkt op de klantenservice.
Hij vertelde vd week een keer dat Primark leuke spullen heeft![]()
Hij werkt nu bij Capi-Lux op HR (organisatie met winkels op vliegvelden)
samen met Jeff in de suite vermoedelijkquote:Op zondag 12 januari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
Matt heeft een gesprek gehad?
Gisteren ?
Lennie wilde mensen gaan etenquote:Op zondag 12 januari 2025 08:53 schreef KinKiJan het volgende:
Ze doen er sneller nieuwe mensen in dan eten zeggen ze op de slaapkamer. Milena oppert dan maar mensen te gaan eten. Mattheus tipt het been van Elsa 'met haar schilfers', zegt ze. Milena maakt kokhals geluiden. Jordy zegt: "ze deed gisteren haar sokken ui, soooow!" en maakt met Milena meer kokhals geluiden
Ja, inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
Vind Lennie in haar gezicht wel heel smal worden
Het ging erover dat Axel snurkt, maar Keanu had er vannacht geen last van omdat hij al sliep.quote:Op zondag 12 januari 2025 08:59 schreef Puzzie het volgende:
Keanu aan het zeuren over Jordi's gesnurk , ik las hier dat hij zelf ook snurkt
Weer een andere naam, hij is het dus gewend een andere naam dan zijn eigen naamquote:Op zondag 12 januari 2025 08:39 schreef snuiterke het volgende:
Facebook https://www.facebook.com/share/1EBx25U1Mp/?mibextid=wwXIfr
Ik haakte in op het gesnurk van Jordi en daar ging het op dat moment ook overquote:Op zondag 12 januari 2025 09:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het ging erover dat Axel snurkt, maar Keanu had er vannacht geen last van omdat hij al sliep.
Anderen hebben Axel wel horen snurken.
Hij had het wel even over Jordy, maar snurkt af en toe even heel kort.
Keanu snurkte vd week wel een keer toen hij ziek was maar daarn niet meer.
Ja. Niet voor de prijzenpotquote:Op zondag 12 januari 2025 09:10 schreef ledn81 het volgende:
ze hebben het nu alweer over valentijn en post e.d![]()
BB heeft dat die paar jaar geleden echt verpest door dat te doen.
Mensen gaan nu BB in om kaartjes te krijgen van fans
Ik zit ook braaf te wachten..tot BB afgelopen isquote:Op zondag 12 januari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
Ze zitten allemaal braaf te wachten op hun eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |