Niks nieuws toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef tassie127 het volgende:
Zoveel batterijwissels ook. Dit is al de 4de van vandaag als ik me niet vergis. Gaan ook niet lang mee dan
Ja er gebeurt gewoon ook weinig. Laat ze spelen voor die keuken enzo. Maar dat duurt en duurt maarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is vooralsnog saai maar er moet maar 1 kleine actie van febo of een conflict plaatsvinden waardoor de bondjes en het tactisch spelen terugkomt.
We moeten nog dik 80 dagen of zo he.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja er gebeurt gewoon ook weinig. Laat ze spelen voor die keuken enzo. Maar dat duurt en duurt maar
Wie weet is het door 1 van de 2 fakesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja er gebeurt gewoon ook weinig. Laat ze spelen voor die keuken enzo. Maar dat duurt en duurt maar
Nee, overdag ook altijd hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Was het eerder zo erg? Dacht altijd 2x per dag maar zie nu veel meer voor mijn gevoel
Ooh daar moeten we dan maar op hopen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:07 schreef odie22 het volgende:
tassie, volgende week gaat het gebeuren![]()
( volgens axel )
Dat ben ik ook. Duurt lang voor hemquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:10 schreef Flory- het volgende:
Ben ook wel benieuwd tot wanneer de opdracht van Remi duurt én wat het oplevert
Ja, morgen zou leuk zijn. Moeilijk is het niet zo voor hem denk ik, weinig vragen alleen in het begin wat getwijfel aan hem.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:11 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Duurt lang voor hem
6-8 uur voor 2 AA of een batterypack is vrij normaal voor een zenderquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:02 schreef tassie127 het volgende:
Zoveel batterijwissels ook. Dit is al de 4de van vandaag als ik me niet vergis. Gaan ook niet lang mee dan
Terwijl er nooit eerder fake bewoners waren dus waarom zouden ze aan hem twijfelen? Dat vind ik het best heftig voor hem. Iedereen twijfelt aan je verhaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja, morgen zou leuk zijn. Moeilijk is het niet zo voor hem denk ik, weinig vragen alleen in het begin wat getwijfel aan hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |