fake bewoner en het is eigenlijk Maria?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena zegt dat ze effectief maagd is....
ah okquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena haar kinderen zijn via IVF geboren
geen wonder dat die vent weg is gegaan, mocht niet van wippestijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena haar kinderen zijn via IVF geboren
Ja, dat blijktquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena neemt ons in de maling geloof ik
Ik snap niks van het verhaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:38 schreef odie22 het volgende:
milena was 16 voor de eerst keer met de pappa van haar kind, schiet mij maar lek
Ja dat zal een hoop verklarenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de uitzending weer maandag
Is ook niks funny aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik heb wel echt IVF gedaan .. maar medische redenen, niet voor de fun.
jolien ook wel danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey zou een nachtspel echt supertof vinden
Weerwolven nacht editiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey zou een nachtspel echt supertof vinden
dat is veel te eng voor de helft van de mannenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een horrorspel zou ook wel een leuk idee zijn voor de streams (ouijabord;..)
nou zeg dat , wordt lekker slapen zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Serieuze gesprekken zo op de late avond.
(Lenny, Linda, Milena en Jolien)
Het is pas net begonnen. In het begin is het altijd saai, dan laten ze de bewoners eerst wennen aan de omgeving en aan elkaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef tassie127 het volgende:
Vind de streams echt heel saai. Heb ze wel aan staan maar altijd op mute en de rest wat er gezegd word lees ik wel hier. Nog geen spel gezien of acties op stream tot nu toe. Alle echt actie zitten in de uitzendingen maar die zijn er maar tot vrijdag. Mis best de actie en spanning van de oude live shows ( al waren dat veel re-caps maar dan was er zaterdagavond nog wat. Nu is er al sinds gisteren niet echt iets gebeurd behalve de nieuwe bewoners. Vind ik best jammer
Dit is heftig!quote:
Voorgaande jaren was ik toch meer geïnteresseerd en zat ik er vol in. Nu boeit het me amper. Kan aan mij liggen maar voor nu vind ik er niks aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is pas net begonnen. In het begin is het altijd saai, dan laten ze de bewoners eerst wennen aan de omgeving en aan elkaar.
Het is vooralsnog saai maar er moet maar 1 kleine actie van febo of een conflict plaatsvinden waardoor de bondjes en het tactisch spelen terugkomt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef tassie127 het volgende:
Vind de streams echt heel saai. Heb ze wel aan staan maar altijd op mute en de rest wat er gezegd word lees ik wel hier. Nog geen spel gezien of acties op stream tot nu toe. Alle echt actie zitten in de uitzendingen maar die zijn er maar tot vrijdag. Mis best de actie en spanning van de oude live shows ( al waren dat veel re-caps maar dan was er zaterdagavond nog wat. Nu is er al sinds gisteren niet echt iets gebeurd behalve de nieuwe bewoners. Vind ik best jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |