quote:Op zondag 12 januari 2025 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa staat Axel? te waarschuwen dat hij bepaalde dingen niet mag zeggen want dan krijgen ze een zendercheck krijgt Elsa een zendercheck omdat ze suggereert dat je bepaalde niet dingen niet mag zeggen
Ik denk dat ze het bericht op Twitter hebben gebruikt hiervoorquote:Op zondag 12 januari 2025 08:39 schreef snuiterke het volgende:
Facebook https://www.facebook.com/share/1EBx25U1Mp/?mibextid=wwXIfr
Ik heb het gevraagd aan die dame op twitter en die heeft het van FB gehaaldquote:Op zondag 12 januari 2025 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het bericht op Twitter hebben gebruikt hiervoor
Aah anders om dusquote:Op zondag 12 januari 2025 08:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd aan die dame op twitter en die heeft het van FB gehaald
wie is Matthiequote:Op zondag 12 januari 2025 00:05 schreef Puzzie het volgende:
Matthie probeer alles goed in zich op te nemen , geen namen noemen geen andere zaken benoemen, hij had een fout gemaakt over iets
Euhhhquote:Op zondag 12 januari 2025 08:43 schreef ledn81 het volgende:
Haha Remi heeft tot dec 2023 bij Primark gewerkt op de klantenservice.
Hij vertelde vd week een keer dat Primark leuke spullen heeft![]()
Hij werkt nu bij Capi-Lux op HR (organisatie met winkels op vliegvelden)
samen met Jeff in de suite vermoedelijkquote:Op zondag 12 januari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
Matt heeft een gesprek gehad?
Gisteren ?
Lennie wilde mensen gaan etenquote:Op zondag 12 januari 2025 08:53 schreef KinKiJan het volgende:
Ze doen er sneller nieuwe mensen in dan eten zeggen ze op de slaapkamer. Milena oppert dan maar mensen te gaan eten. Mattheus tipt het been van Elsa 'met haar schilfers', zegt ze. Milena maakt kokhals geluiden. Jordy zegt: "ze deed gisteren haar sokken ui, soooow!" en maakt met Milena meer kokhals geluiden
Ja, inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
Vind Lennie in haar gezicht wel heel smal worden
Het ging erover dat Axel snurkt, maar Keanu had er vannacht geen last van omdat hij al sliep.quote:Op zondag 12 januari 2025 08:59 schreef Puzzie het volgende:
Keanu aan het zeuren over Jordi's gesnurk , ik las hier dat hij zelf ook snurkt
Weer een andere naam, hij is het dus gewend een andere naam dan zijn eigen naamquote:Op zondag 12 januari 2025 08:39 schreef snuiterke het volgende:
Facebook https://www.facebook.com/share/1EBx25U1Mp/?mibextid=wwXIfr
Ik haakte in op het gesnurk van Jordi en daar ging het op dat moment ook overquote:Op zondag 12 januari 2025 09:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het ging erover dat Axel snurkt, maar Keanu had er vannacht geen last van omdat hij al sliep.
Anderen hebben Axel wel horen snurken.
Hij had het wel even over Jordy, maar snurkt af en toe even heel kort.
Keanu snurkte vd week wel een keer toen hij ziek was maar daarn niet meer.
Ja. Niet voor de prijzenpotquote:Op zondag 12 januari 2025 09:10 schreef ledn81 het volgende:
ze hebben het nu alweer over valentijn en post e.d![]()
BB heeft dat die paar jaar geleden echt verpest door dat te doen.
Mensen gaan nu BB in om kaartjes te krijgen van fans
Ik zit ook braaf te wachten..tot BB afgelopen isquote:Op zondag 12 januari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
Ze zitten allemaal braaf te wachten op hun eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |