Jammer, gooi er een beetje drank in en de ware aard komt naar boven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze deze keer helemaal niet komen ....
Die is gemiddeld 4 uur per dag bezig met het aanhoren van dat oeverloze gejank van de dames.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
Ongelofelijk hoe Niels iedere avond al vroeg ondanks al dat kabaal in slaap valt
En? Nog wat gemist?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:34 schreef Droopie het volgende:
Ik ga even weg, gok als ik later vanavond terug ben Jolien het verhaal tegen Milena aan het vertellen is.
Haha ok, maar toch licht vol aan en zoveel gedoe rond je.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die is gemiddeld 4 uur per dag bezig met het aanhoren van dat oeverloze gejank van de dames.
Snap dat wel, die is kapot.
niet in deze budget editiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:48 schreef Fylax het volgende:
ik had gehoopt dat er in de nacht dingen te doen waren
idioten daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:46 schreef 5thencounter het volgende:
3 2 1... Lekker slapen..gratis en voor nix ?
[ afbeelding ]
lekker koud blikkie erbijquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja verbazend.. haar ½knie naar de klote, heel stuk ergens anders vandaan gehaald, was nog nooit vertoond, zijn was de eerste.. jaja
Dank, geswitchedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:53 schreef Flory- het volgende:
De mannen in de suite nog druk met gametalk.
Ah nice thanks, dacht dat het al klaar was voor vandaag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:53 schreef Flory- het volgende:
De mannen in de suite nog druk met gametalk.
Hoezo ? Ik zat in het verkeerde topic dus verwijderdquote:Op zondag 12 januari 2025 00:07 schreef Flory- het volgende:
@:Puzzie wil je geen posts meer weghalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |