Ik kijk nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:43 schreef ledn81 het volgende:
Wat is er voor onthulling geweest in de Tv uitzending? [ x ]
kijk ik nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:43 schreef ledn81 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:44 schreef Jockari het volgende:
Elsa heeft meegedaan aan You think you can Dance ???
Fake bewoner?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Remi had een secret mission!
Hij was een fakebewoner!
dus hij gaat weg en de rest mag blijven ofzo? is dat de conclusie vanavond?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Hij was een fakebewoner!
Dus hij gaat weer?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Hij was een fakebewoner!
Gemist , zei hij dat net?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Hij was een fakebewoner!
Big Brother heeft ‘Remi’ aangeduid als fake bewoner en heeft hem met een andere identiteit het huis ingestuurd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:43 schreef ledn81 het volgende:
Waarom niet..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:43 schreef Puzzie het volgende:
Waarom beginnen mensen een TT altijd met Waar
Eigenlijk heet hij Jan Jaap?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef Hoempah het volgende:
Is een fake bewoner tot BB zegt dat hij dat niet meer is
Fake naam,leeftijd, hobby's etc.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef ben34567 het volgende:
Fake bewoner als in fake identiteit ? (maar verder nog een deelnemer)
lolquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef ben34567 het volgende:
Misschien is hij hetero dan. Zou nogal een twist zijn.
oh dus hij gaat niet weg. Zou ik ook niet leuk gevonden hebben. Dit is wel leuk concept en vandaar dat ie ook wat warrig druk of heel rustig is soms.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Hij kreeg een andere identiteit, tot BB zegt dat hij mag zeggen wie hij echt is.
(daarom is hij nergens te vinden)
Klinkt maar raarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef -river- het volgende:
Hij heet geen remi en is jonger en start als fake bewoner tot hij als gewone bewoner verder gaat.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef ben34567 het volgende:
Hoe weten we dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef -river- het volgende:
Hij heet geen remi en is jonger en start als fake bewoner tot hij als gewone bewoner verder gaat.
Als dat zo is eet ik al mijn schoenen op. En ik heb er best veelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef ben34567 het volgende:
Remi heet geen Remi maar….quote:
Dan wel een slechte twist.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef ben34567 het volgende:
Tot BB zegt dat hij het bekend mag makenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
maar wel een twist een nep bewoner, hoelang blijft die dan ? tot ze het door hebben ofzo
Ik heb dat nog niet gezien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Remi heet geen Remi maar….
Speelt of hij Remi is tot BB zegt dat hij zichzelf mag zijn
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef -river- het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Voor het eerst zijn de uitzendingen eens interessanter dan de streams
Tvquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:52 schreef Sestra666 het volgende:
komt de exit op tv of streams..
sorry ben door omstandigheden te moe om te zoeken
Een masker heeft ook lippen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou die lippen zijn echt opgespoten
Nou is dat op zich ook niet zo moeilijk... in een uur uitzending prop je die 2 leuke dingen waar je met de stream 24 uur op moet wachtenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Voor het eerst zijn de uitzendingen eens interessanter dan de streams
Lennie, maar dat heeft nog te maken misschien met haar drama momentje eerder vanavond. Ze had al meerdere keren op de knop gedruktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef engine het volgende:
Er moet nu nog iemand naar de dagboekkamer. Kon de naam niet goed horen.
lijkt of ze allemaal niks meer opnemenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze lijken zich nog niet echt druk te maken dat er strak 1 minder is
Klinkt logisch. Daarom zei hij dus niks over zichzelf. Waar ik vandaag of gister over posttequote:
Ik denk dat niemand hem leuk vond en dus niet de moeite heeft gedaan hem op te zoekenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef Rhosyn het volgende:
Dus niemand heeft gezocht naar hem op internet![]()
Hoe dan
Spuit 11quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef Paul het volgende:
BREAKNING REMI HEET GEEN REMI EN IS GEEN 30 IN HET ECHT
bron: tv uitzending
Ja dat had ik wel gehoord. Ze vroeg of je eerst vijf mental breakdowns moest hebben voor je daar naar binnen mochtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lennie, maar dat heeft nog te maken misschien met haar drama momentje eerder vanavond. Ze had al meerdere keren op de knop gedrukt
Jawelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe dan
Dat vroeg ik me ook direct af. Dat komt waarschijnlijk omdat Jolien als afleiding is ingezet. Niemand heeft interesse in die knulquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe dan
Maar hij heeft toch wel dingen over zichzelf gezegd? Waarschijnlijk verzonnen dan wel. Ik snap nog niet zo goed wat hier leuk aan is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Daarom zei hij dus niks over zichzelf. Waar ik vandaag of gister over postte
Dacht heel even dat hij stiekem van de productie was, maar dat is gelukkig niet zo.
wel nep insta gevonden?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Maar met die naam en die gegevens is niks te vinden
in de tv-uitzending heeft iedereen al eigen kleding aanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben wel klaar met dat kut voedsel, gevangenis kleding, ik zie de meerwaarde niet ....![]()
Stop ermee en geef ze hun eigen spullenen kleding en normaal eten etc ...
Nee, echt amper. Hij praat als een interviewerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch wel dingen over zichzelf gezegd? Waarschijnlijk verzonnen dan wel. Ik snap nog niet zo goed wat hier leuk aan is.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch wel dingen over zichzelf gezegd? Waarschijnlijk verzonnen dan wel. Ik snap nog niet zo goed wat hier leuk aan is.
Ja hoor de tv loopt voor op de live streamquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
in de tv-uitzending heeft iedereen al eigen kleding aan
Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog. Of het is ivm vrijspelen van luxequote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:59 schreef spapaars het volgende:
Maar zie het nut niet van de valse identiteit.
Krijgen de bewoners het te horen, lachen ze een beetje.
Jup met niet veelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou die afleveringen krijgen ze wel gevuld
Er moet voor hem of voor de groep wel iets te verdienen zijn want anders slaat het echt nergens op.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog. Of het is ivm vrijspelen van luxe
allemaal dezelfde kleding vind ik wel op zich grappig hahaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben wel klaar met dat kut voedsel, gevangenis kleding, ik zie de meerwaarde niet ....![]()
Stop ermee en geef ze hun eigen spullen en kleding en normaal eten etc ...
Misschien moet je even ophouden zo flauw te doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef Paul het volgende:
in de tv-uitzending heeft de papegaai al kleertjes aan ook trouwens
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je even ophouden zo flauw te doen
3 man maar hoor FLeur, Lennie en ja nog 1 weet even niet meer wiequote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef Paul het volgende:
Dat wel, maar dat eten slaat nergens op.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
allemaal dezelfde kleding vind ik wel op zich grappig haha
Ik vind het dit jaar ook echt te ergquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat eten slaat nergens op.
Ze doen het al langer, en er is nog nooit 1 om die reden vertrokken.
ja dat is ook bespottelijk doe gewoon zoals dat met toen Jill editie, gewoon eten enzoquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat eten slaat nergens op.
Ze doen het al langer, en er is nog nooit 1 om die reden vertrokken.
Ze hadden vast gehoopt dat ze meer Slob zouden eten, maar ja dat was te verwachten dat ze dat niet zouden doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het dit jaar ook echt te erg
Paprika
Slob
Appel
Wrap
Terug naar de broccoli met bechamelsausquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paprika
Slob
Appel
Wrap
Tonijn in blik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paprika
Slob
Appel
Wrap
Toen hadden ze ook nog tenminste ''iets'' om te doen. (Petanque)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is ook bespottelijk doe gewoon zoals dat met toen Jill editie, gewoon eten enzo
Je bent zelf een papegaai met kleertjes aanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef Paul het volgende:
Nog even volhouden.. binnen een maand of twee hebben ze alles vrijgespeeld !quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:06 schreef Thorelf het volgende:
ik vind het veel saaier om te kijken zo zonder meubels weinig eten enz. de mensen gaan zich eerder vervelen en krijgen steeds minder energie.
Dan is het ook al bijna gedaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nog even volhouden.. binnen een maand of twee hebben ze alles vrijgespeeld !
En naar de live uitzendingquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Even de instructies voor het vertrek zo meteen
hij moet even inladen. Fok moet nog even wennen aan X ipv twitter denkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat niet hier staan? ik zie alleen deleted
Man man manquote:
Denk ik wel jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:09 schreef Hoempah het volgende:
Gaat het zo zijn dat we echt naar tv moeten kijken voor de exit?
ze zitten er net pas een week inquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook nog tenminste ''iets'' om te doen. (Petanque)
Dit gaat zo goedkoop overkomen zonder show en presentatricesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ik wel ja
Net als andere jaren met de live show
Ik vind dit sowieso de Ali express editiequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dit gaat zo goedkoop overkomen zonder show en presentatrices
Zal wel moeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:09 schreef Hoempah het volgende:
Live show konden we toch ook op stream zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ik wel ja
Net als andere jaren met de live show
Ja dan zag je de live show op de streamquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Live show konden we toch ook op stream zien
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
? Ik zie het hier wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een tijd gehad en soms gebeurt nog steeds, nu toevallig nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
SPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En Milena meteen wegsturen gaarnequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Doe er maar gelijk twee nieuwe bewoners in.
Ja 2 die wel even de boel wat in beweging brengenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Doe er maar gelijk twee nieuwe bewoners in.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:Dank je, het zal me een worst zijnSPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dank je, het zal me een worst zijn
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:WowwwwwSPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:lol moet ik natuurlijk weer inloggenSPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Fleur heeft een gevoel....
Kan best eens een goed gevoel zijn
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol moet ik natuurlijk weer inloggen
Niet echt spannend.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:dus morgen 12:01 nieuwe bewoner of wat?SPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:Mijn naam is Arie. Ben 55 jaar en mijn beroep is nagelstyliste.SPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
Maar t zal wel een vrouw zijn dus.Hell To The Liars
Idd want er is echt nog niets aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja 2 die wel even de boel wat in beweging brengen
Hoe dan? Waar dan. ? De aflevering is afgelopen. De exit is denk ik alleen live via de stream te zien en op tv maandag.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:09 schreef Hoempah het volgende:
Nee vind ik niet neequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd want er is echt nog niets aan.
Voor het oog, van de storm. huehueheuquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten braaf klaar, voor een TV neem ik aan voor de "live Show"
Dat zou echt heel raar zijn. Zijn de Facebookers al overstuur?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe dan? Waar dan. ? De aflevering is afgelopen. De exit is denk ik alleen live via de stream te zien en op tv maandag.
De aflevering op tv is niet afgelopenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe dan? Waar dan. ? De aflevering is afgelopen. De exit is denk ik alleen live via de stream te zien en op tv maandag.
Huh ???quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik zal me de moeite besparen in het vervolgquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ow vandaar de recapquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
De aflevering op tv is niet afgelopen
En de live is erna
IK BEN HEUL NIET GESPANNENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:18 schreef Droopie het volgende:
Jullie lijken gespanner dan de bewoners zeg
En tonijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paprika
Slob
Appel
Wrap
Zie je ons dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:18 schreef Droopie het volgende:
21.35quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de live is erna
Ik zie alleen nog maar bril, en volgens mij zijn het niet eens glazen op sterkte.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Als je kijkt naar het introfilmpje van Jolien, met haar doelen etc. dat ze hoop dat mensen meer zien in haar dan alleen het uiterlijk en de missverkiezing. Dan snap ik wel dat het compliment verkeerd viel
Ik vraag me ook af hoe je op een forum kan zien dat iemand het spannend vindtquote:
Bij was hij afgelopen. Niks meer te zien maar ik denk dat dat was omdat ik kijk zonder reclame.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de live is erna
Zesde zintuig misschien?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe je op een forum kan zien dat iemand het spannend vindt
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:Snap niet zo goed wat hier nu de bedoeling van is. Waarom als een ander binnenkomen, wat heeft dat voor toegevoegde waarde? (vraag ik mij af)SPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee omdat mensen dat de aflevering al afgelopen is en waar kan je dat dan zien.quote:
Ik gok, dat als de bewoners er niet achterkomen dat iemand een fake id heeft, ze dan iets winnen. Geld of een deel van de woning vrijspelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat hier nu de bedoeling van is. Waarom als een ander binnenkomen, wat heeft dat voor toegevoegde waarde? (vraag ik mij af)
Is ook totaal niet relevant hoe iemand heet of wat zijn leeftijd is. Snap de bedoeling er ook niet vanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Zo zijn die facebook mensen, check die comments maar eens in de groepen op Facebook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee omdat mensen dat de aflevering al afgelopen is en waar kan je dat dan zien.
Er staat best duidelijk in de gids van 21.35 tot 21.50
Precies.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat hier nu de bedoeling van is. Waarom als een ander binnenkomen, wat heeft dat voor toegevoegde waarde? (vraag ik mij af)
We zijn toch bijzonderquote:
Ik denk dat bijna iedereen dat zich hier afvraagtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik 10 jaar geleden mee gestoptquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo zijn die facebook mensen, check die comments maar eens in de groepen op Facebook.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
even huilen nu.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hij kan er denk ik geld mee winnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook totaal niet relevant hoe iemand heet of wat zijn leeftijd is. Snap de bedoeling er ook niet van
Of worden zo paranoide door te denken dat er nog fake-mensen binnen zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Denk dat ze nog geen minuut er wakker van liggen, mochten ze het weten.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:18 schreef Droopie het volgende:
Ik vraag mij serieus af of haar lichaam of dat broekje zo raar is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik blijf me afvragen hoe Fleur kon denken dat deze outfit een goede keuze is
dat ze niemand meer kunnen vertrouwen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of worden zo paranoide door te denken dat er nog fake-mensen binnen zitten.
Misschien wil ze zich even uitkleden dan kunnen we dit beoordelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af of haar lichaam of dat broekje zo raar is.
Zonder de geweldig goede vragen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch nog een soort live show dus![]()
stap 1quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, dat aaien begint ernstige vormen aan te nemen
Dit is geen massage iddquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lijkt meer op kriebelen dan een massage.
Raar dat ze nu nog een douche neemt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
Laf dat Elsa niet de regendouche pakt. Ga dan ook helemaal eronder staan.
Angstzweet moet weg denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Raar dat ze nu nog een douche neemt.
Volgens mij is het heet water, ik zie damp .quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
Laf dat Elsa niet de regendouche pakt. Ga dan ook helemaal eronder staan.
Dat zou vals zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het heet water, ik zie damp .
Vind het wel geinig, geeft ons wel extra dingen om op te letten, of iemand zich verspreekt en of andere bewoners het wel/niet doorhebben enzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je de polls moet geloven is dat een kleine kans.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Kom Fleurwww ik hoop dat ze toch mag blijven
Heet lichaamquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het heet water, ik zie damp .
Ik weetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je de polls moet geloven is dat een kleine kans.
Wel een van de dames hoor, meer tranen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Ja ok, Fleur mag van mij blijven, maar dan wel met een nieuwe identiteit. Deze vond ik niet zo...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik gun Milena een vertrek uit het huisquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wel een van de dames hoor, meer tranen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja ok, Fleur mag van mij blijven, maar dan wel met een nieuwe identiteit. Deze vond ik niet zo...
Pruik af beter ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja ok, Fleur mag van mij blijven, maar dan wel met een nieuwe identiteit. Deze vond ik niet zo...
[..]
Begon ook al te twijfelen.....quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Heet lichaamDat is geen warm water.
Dat had ik de afgelopen 36 uur al doorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik gun Milena een vertrek uit het huis
Echt hequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
Remi is dus een fakebewoner en morgen komt een vrouwelijke fakebewoner. Wat heeft dit voor nut.
Dat ze straks met één van die profielen terug komt en gewoon steevast blijft volhouden dat ze Fleur niet is maar Amber de hondentrimster.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: mensen hebben me gezien constant wenend
alles is andersquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
Remi is dus een fakebewoner en morgen komt een vrouwelijke fakebewoner. Wat heeft dit voor nut.
Vind dat ook wel leukquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Fleur is blij dat de liveshow maar een kwartier duurt.
Ik dacht dat ik misschien niet duidelijk was geweestquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat had ik de afgelopen 36 uur al door
[..]
hopelijk pakt het goed uit, hebben we weer voer voor FOK!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ik snel even google op BB fake bewoners. Moeten die dus ook de boel verstoren en beetje saboteren
Zal mij benieuwen wat het gaat worden
"kunnen ze meekijken op de livestrrrream'quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
De spanning slaat op fleur haar blaas
Dat sowieso. Als ze zelfverzekerd genoeg is. Dat gun ik haar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |