IK BEN HEUL NIET GESPANNENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:18 schreef Droopie het volgende:
Jullie lijken gespanner dan de bewoners zeg
En tonijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het dit jaar ook echt te erg
Paprika
Slob
Appel
Wrap
Zie je ons dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:18 schreef Droopie het volgende:
Jullie lijken gespanner dan de bewoners zeg
21.35quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
De aflevering op tv is niet afgelopen
En de live is erna
Ik zie alleen nog maar bril, en volgens mij zijn het niet eens glazen op sterkte.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Als je kijkt naar het introfilmpje van Jolien, met haar doelen etc. dat ze hoop dat mensen meer zien in haar dan alleen het uiterlijk en de missverkiezing. Dan snap ik wel dat het compliment verkeerd viel
Ik vraag me ook af hoe je op een forum kan zien dat iemand het spannend vindtquote:
Bij was hij afgelopen. Niks meer te zien maar ik denk dat dat was omdat ik kijk zonder reclame.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
De aflevering op tv is niet afgelopen
En de live is erna
Zesde zintuig misschien?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe je op een forum kan zien dat iemand het spannend vindt
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:Snap niet zo goed wat hier nu de bedoeling van is. Waarom als een ander binnenkomen, wat heeft dat voor toegevoegde waarde? (vraag ik mij af)SPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee omdat mensen dat de aflevering al afgelopen is en waar kan je dat dan zien.quote:
Ik gok, dat als de bewoners er niet achterkomen dat iemand een fake id heeft, ze dan iets winnen. Geld of een deel van de woning vrijspelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat hier nu de bedoeling van is. Waarom als een ander binnenkomen, wat heeft dat voor toegevoegde waarde? (vraag ik mij af)
Is ook totaal niet relevant hoe iemand heet of wat zijn leeftijd is. Snap de bedoeling er ook niet vanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch wel dingen over zichzelf gezegd? Waarschijnlijk verzonnen dan wel. Ik snap nog niet zo goed wat hier leuk aan is.
Zo zijn die facebook mensen, check die comments maar eens in de groepen op Facebook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee omdat mensen dat de aflevering al afgelopen is en waar kan je dat dan zien.
Er staat best duidelijk in de gids van 21.35 tot 21.50
Precies.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat hier nu de bedoeling van is. Waarom als een ander binnenkomen, wat heeft dat voor toegevoegde waarde? (vraag ik mij af)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |