Tot BB zegt dat hij het bekend mag makenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
maar wel een twist een nep bewoner, hoelang blijft die dan ? tot ze het door hebben ofzo
Ik heb dat nog niet gezien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Remi heet geen Remi maar….
Speelt of hij Remi is tot BB zegt dat hij zichzelf mag zijn
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef -river- het volgende:
Hij heet geen remi en is jonger en start als fake bewoner tot hij als gewone bewoner verder gaat.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Voor het eerst zijn de uitzendingen eens interessanter dan de streams
Tvquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:52 schreef Sestra666 het volgende:
komt de exit op tv of streams..
sorry ben door omstandigheden te moe om te zoeken
Een masker heeft ook lippen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou die lippen zijn echt opgespoten
Nou is dat op zich ook niet zo moeilijk... in een uur uitzending prop je die 2 leuke dingen waar je met de stream 24 uur op moet wachtenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Voor het eerst zijn de uitzendingen eens interessanter dan de streams
Lennie, maar dat heeft nog te maken misschien met haar drama momentje eerder vanavond. Ze had al meerdere keren op de knop gedruktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef engine het volgende:
Er moet nu nog iemand naar de dagboekkamer. Kon de naam niet goed horen.
lijkt of ze allemaal niks meer opnemenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze lijken zich nog niet echt druk te maken dat er strak 1 minder is
Klinkt logisch. Daarom zei hij dus niks over zichzelf. Waar ik vandaag of gister over posttequote:
Ik denk dat niemand hem leuk vond en dus niet de moeite heeft gedaan hem op te zoekenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef Rhosyn het volgende:
Dus niemand heeft gezocht naar hem op internet![]()
Hoe dan
Spuit 11quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef Paul het volgende:
BREAKNING REMI HEET GEEN REMI EN IS GEEN 30 IN HET ECHT
bron: tv uitzending
Ja dat had ik wel gehoord. Ze vroeg of je eerst vijf mental breakdowns moest hebben voor je daar naar binnen mochtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lennie, maar dat heeft nog te maken misschien met haar drama momentje eerder vanavond. Ze had al meerdere keren op de knop gedrukt
Jawelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe dan
Dat vroeg ik me ook direct af. Dat komt waarschijnlijk omdat Jolien als afleiding is ingezet. Niemand heeft interesse in die knulquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:55 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe dan
Maar hij heeft toch wel dingen over zichzelf gezegd? Waarschijnlijk verzonnen dan wel. Ik snap nog niet zo goed wat hier leuk aan is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Daarom zei hij dus niks over zichzelf. Waar ik vandaag of gister over postte
Dacht heel even dat hij stiekem van de productie was, maar dat is gelukkig niet zo.
wel nep insta gevonden?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Maar met die naam en die gegevens is niks te vinden
in de tv-uitzending heeft iedereen al eigen kleding aanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben wel klaar met dat kut voedsel, gevangenis kleding, ik zie de meerwaarde niet ....![]()
Stop ermee en geef ze hun eigen spullenen kleding en normaal eten etc ...
Nee, echt amper. Hij praat als een interviewerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch wel dingen over zichzelf gezegd? Waarschijnlijk verzonnen dan wel. Ik snap nog niet zo goed wat hier leuk aan is.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch wel dingen over zichzelf gezegd? Waarschijnlijk verzonnen dan wel. Ik snap nog niet zo goed wat hier leuk aan is.
Ja hoor de tv loopt voor op de live streamquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
in de tv-uitzending heeft iedereen al eigen kleding aan
Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
in de tv-uitzending heeft iedereen al eigen kleding aan
Misschien komt dat nog. Of het is ivm vrijspelen van luxequote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:59 schreef spapaars het volgende:
Maar zie het nut niet van de valse identiteit.
Krijgen de bewoners het te horen, lachen ze een beetje.
Jup met niet veelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou die afleveringen krijgen ze wel gevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |