quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Live show konden we toch ook op stream zien
? Ik zie het hier wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat niet hier staan? ik zie alleen deleted
Ik heb dat ook een tijd gehad en soms gebeurt nog steeds, nu toevallig nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat niet hier staan? ik zie alleen deleted
SPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En Milena meteen wegsturen gaarnequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Doe er maar gelijk twee nieuwe bewoners in.
Ja 2 die wel even de boel wat in beweging brengenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Doe er maar gelijk twee nieuwe bewoners in.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:Dank je, het zal me een worst zijnSPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dank je, het zal me een worst zijn
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:WowwwwwSPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:lol moet ik natuurlijk weer inloggenSPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Fleur heeft een gevoel....
Kan best eens een goed gevoel zijn
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol moet ik natuurlijk weer inloggen
Niet echt spannend.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:dus morgen 12:01 nieuwe bewoner of wat?SPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
All those angels with their wings glued on.
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:Mijn naam is Arie. Ben 55 jaar en mijn beroep is nagelstyliste.SPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
Maar t zal wel een vrouw zijn dus.Hell To The Liars
Idd want er is echt nog niets aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja 2 die wel even de boel wat in beweging brengen
Hoe dan? Waar dan. ? De aflevering is afgelopen. De exit is denk ik alleen live via de stream te zien en op tv maandag.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:09 schreef Hoempah het volgende:
Gaat het zo zijn dat we echt naar tv moeten kijken voor de exit?
Nee vind ik niet neequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd want er is echt nog niets aan.
Voor het oog, van de storm. huehueheuquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten braaf klaar, voor een TV neem ik aan voor de "live Show"
Dat zou echt heel raar zijn. Zijn de Facebookers al overstuur?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe dan? Waar dan. ? De aflevering is afgelopen. De exit is denk ik alleen live via de stream te zien en op tv maandag.
De aflevering op tv is niet afgelopenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe dan? Waar dan. ? De aflevering is afgelopen. De exit is denk ik alleen live via de stream te zien en op tv maandag.
Huh ???quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
in de tv-uitzending heeft iedereen al eigen kleding aan
Goed om te weten, ik zal me de moeite besparen in het vervolgquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ow vandaar de recapquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
De aflevering op tv is niet afgelopen
En de live is erna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |