Oh morgen al, was meestal zaterdag. Lekkerquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
Morgen de tv uitzending 15 min korter, maar wel direct daarna nog 15 min live
Met 1 voordeel, de tv uitzending zal een nieuwe aflevering zijn, en geen 1 met hoogtepunten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt overeen met de live van vorige jaar, was ook een meer een herhaling van wat we al gezien hadden en de laatstte 10 minuten de exit
er is blijkbaar geen liveshow meer op zaterdag, alleen vrijdag kwartiertje live ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh morgen al, was meestal zaterdag. Lekker
Prima die spoelde ik toch grotendeels doorquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
er is blijkbaar geen liveshow meer op zaterdag, alleen vrijdag kwartiertje live ofzo
Die is niet op tv he?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Paul het volgende:
Ashley zit weer te zeuren op haar live op insta over dit seizoen
wij ook tochquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Paul het volgende:
Elsa & Jeffreyquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Aflevering 4. Wel goed om Jordy in de DBK te zien.
Ik begrijp nog wel wat minder waarom aflevering kijkers hem zo graag weg willen. Behalve dat hij het moeilijk heeft met zichzelf momenteel. Maar dat vind ik niet echt een reden.Hij houdt het wel over het algemeen voor zichzelf.
Ik hoop wel dat hij binnenkort z'n draai kan vinden anders is het wel beter voor iedereen dat hij gaat.
Fleur en Milena steken echt heel de groep aan met hun calimerocomplex.
Och ja, Ashley.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Paul het volgende:
Je kan obv hun reacties hierop wel een beetje zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Ze mogen er van mij allebei direct uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Aflevering 4. Wel goed om Jordy in de DBK te zien.
Fleur en Milena steken echt heel de groep aan met hun calimerocomplex.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:59 schreef Paul het volgende:
Ashley en dinges doen nabespreking uitzending nu op insta
[ afbeelding ]
Treurig rubriek. Oud bewoners die hun 15 minutes of fame niet kunnen loslaten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Sorry Paul.. die twee boeien geen moer en dragen nix bij behalve rancune dat ze er zelf niet zitten![]()
[ afbeelding ]
Ashley vond deze groep niet leuk en zij deed het zooo anders en zoveel leukerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:19 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Treurig rubriek. Oud bewoners die hun 15 minutes of fame niet kunnen loslaten.
Ik geloof dat ik een beetje moet overgeven nuquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ashley vond deze groep niet leuk en zei deed het zooo anders en zoveel leuker
Ik vind de groep ook nog niet zo spraakmakend, maar we zijn pas een week bezigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ashley vond deze groep niet leuk en zij deed het zooo anders en zoveel leuker
Ja weg met haarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:40 schreef wolffie het volgende:
Van mij mag Milena ook weg, als je er niet tegen kan genomineerd te worden moet je niet mee doen.
KLopt deze BB is alleen op werkdagen te zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:55 schreef superniger het volgende:
Vanavond eliminatie?
En op zaterdag geen uitzending?
Eehh...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Zoals Elsa haar nominatie accepteert is dikke klasse, Keanu vind ik ook tof
Thanks, zie in mijn tvgids inderdaad dat het 2 aparte uitzendingen zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt deze BB is alleen op werkdagen te zien
De uitzending van vanavond is tot 21.35 uur, daarna volgt een 15 minuten durende uitzending waar in een exit plaats zal vinden. Hoe, nog geen idee.
Ja hoe het zich gaat invullen laat zich nog raden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Thanks, zie in mijn tvgids inderdaad dat het 2 aparte uitzendingen zijn.
Het is maar 15 minuten die uitzending van de exitquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
Ik zou niet weten op wie ik zou moeten stemmen. Ze zijn alledrie absoluut niet mijn favoriet. Ik wacht het maar even af. Misschien kunnen we vanavond nog stemmen nadat de eerste veilig is of zo.
Wie is Jordy?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
De pyjamabroek van jordy past wel bij de kussentjes
ZO dan, je loopt 5 minuten voor bij mij. Dat is best veelquote:
Staat op zn shirtquote:
ik kijk rtl 5 op videolandquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, je loopt 5 minuten voor bij mij. Dat is best veel
Dan kan je hier niet mee typen, dan spoiler je voor de tv kijkersquote:
ben nu ook op 10 min, jullie ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je hier niet mee typen, dan spoiler je voor de tv kijkers
Als je het geluid geheel uitzet ga je achterlopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, je loopt 5 minuten voor bij mij. Dat is best veel
Heb het geluid gewoon aanstaan, maar Paul keek via videoland, dan kan je voorlopenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je het geluid geheel uitzet ga je achterlopen.
Miss belgiequote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:41 schreef Paul het volgende:
waarom nou weer een miss nederland en weer niet een normale Belg/NL-er
3 uur waardeloze streamsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
Tussen die papegaai en de deur, zat zeker 3 uur
Je hebt gelijk, we zitten hier voor de tv uitzending, en bedoel de streams.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het geluid gewoon aanstaan, maar Paul keek via videoland, dan kan je voorlopen
Niet dat ik het erg vind, want heb de streams gelezen en de COS gelezen.
Maar er zijn mensen die echt alleen tv kijken.
ik kijk nu ook de tv uitzending, even ver als jullie, weet niet wat dotteke bedoeltquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we zitten hier voor de tv uitzending, en bedoel de streams.
Peter de presentator van 2 jaar geleden?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:42 schreef kater1 het volgende:
wie heeft nou bedacht de papegaai Peter te noemen?
De bewoners zelfquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:42 schreef kater1 het volgende:
wie heeft nou bedacht de papegaai Peter te noemen?
Je zei je kijkt via videoland? Via videoland is niet via tv en loop je voor. Ook omdat daar geen reclames tussen zittenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk nu ook de tv uitzending, even ver als jullie, weet niet wat dotteke bedoelt
Je maakt nu aannames, ik kijk namelijk live rtl 5 op videolandquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zei je kijkt via videoland? Via videoland is niet via tv en loop je voor. Ook omdat daar geen reclames tussen zitten
Wie mag er van jou naar huis Gert, zelf heb ik echt geen idee, wie ik weg zou willenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef Gert het volgende:
Eerste impressie.
Jolien: wel interessant.![]()
Remi: irritant.
Dan bied ik u mijn nederige excuses aan. Ik begreep je verkeerdquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Je maakt nu aannames, ik kijk namelijk live rtl 5 op videoland
Ik weet niet wat je wil zeggen, maar hier mag je alleen zeggen wat er al op tv is geweestquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
Geen wonder dat hij overal.. wacht dat is zeker info die hier niet mag @:Dotteke .
Iets over Remi's gedragquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wil zeggen, maar hier mag je alleen zeggen wat er al op tv is geweest
kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan bied ik u mijn nederige excuses aan. Ik begreep je verkeerdDus je hebt nu ook reclame?
Aflevering staat er alquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan bied ik u mijn nederige excuses aan. Ik begreep je verkeerdDus je hebt nu ook reclame?
Neem aan dat hij dat hoorde voor hij het huis binnentradquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
A Remi heeft dus een opdracht gekregen Krijg een andere identeit heeft
nou dat denk ik nietquote:
Precies.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
Wat is dan zo fake aan Remi, alleen zijn naam en leeftijd en beroep? Nou zeg wat fake
Geen idee wat BB hiermee wil doen. We zullen het meemaken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
Wat is dan zo fake aan Remi, alleen zijn naam en leeftijd en beroep? Nou zeg wat fake
Nou hetero is hij zeker niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik snap de lol van de geheime opdracht v remi niet. Of hij nou 30 en danser met 2 zusjes of 24 en verpleegkundige en n broer us.. dat is toch niet zo boeiend. Gay lijkt ie me wel. Als hij hetero blijkt, dan ben ik impressed
Hij zei net wel *de kast is v glas*
Hoe hij reageerde op de mededeling was niet echt hetero-achtig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik snap de lol van de geheime opdracht v remi niet. Of hij nou 30 en danser met 2 zusjes of 24 en verpleegkundige en n broer us.. dat is toch niet zo boeiend. Gay lijkt ie me wel. Als hij hetero blijkt, dan ben ik impressed
Hij zei net wel *de kast is v glas*
Milena. Fleur zei niets.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Jordy kijkt mensen niet persoonlijk aan op zijn nominatie
Maar fleur en milena wel
Ik vond hem al geen dj type hahahaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
Maar blijft n ontzettend suffe opdracht..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik vond hem al geen dj type hahaha
allemaal fake, redactie kiest wie er uit gaatquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:28 schreef wolffie het volgende:
Stemmen kan nog tot 21.25 inmiddels is het 21.28🤪
Spapaars we dachten hetzelfde😃
Als ik moét kiezen: Milena.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie mag er van jou naar huis Gert, zelf heb ik echt geen idee, wie ik weg zou willen
de ekte zitten hierquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:29 schreef kater1 het volgende:
Uhm, blijven we hier of is er een speciale finale topic?
Duidelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik moét kiezen: Milena.
Of Fleur of Jordy.
Dat wordt altijd gezegt bij elke BB ik stem zelf nooit maar ik ben best naief geloof wel dat het er eerlijk aan toe gaat met stemmen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
allemaal fake, redactie kiest wie er uit gaat
denk het niet hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:33 schreef wolffie het volgende:
[..]
Dat wordt altijd gezegt bij elke BB ik stem zelf nooit maar ik ben best naief geloof wel dat het er eerlijk aan toe gaat met stemmen.
Ik deel dus de algemene mening, ook weleens leukquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:30 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Zoals de polls aangeven gaat zij er uit.
Echt?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:30 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Zoals de polls aangeven gaat zij er uit.
Ik dacht ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef kater1 het volgende:
Milena die de hele dag plezier heeft met bewoners???
Als het Jordy maar niet wordt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt?![]()
Nou ja... met die uitslag valt ook wel te leven.
Is ook geen live show, maar een live tv uitzendingquote:
Ja maar dan toch. Amateuristischquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook geen live show, maar een live tv uitzending
Ik vond die live shows ook niet zo heel veel voorstellenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar dan toch. Amateuristisch
Ik vind dit eigenlijk wel prima?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar dan toch. Amateuristisch
WIe mag van jou blijven GGquote:
Ik niet, dat is het enige positieve van deze manier van uitzendingquote:
Kan mij voorstellen dat ze baaltquote:
Heftig welquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:50 schreef kater1 het volgende:
Zooo zeg. In een autootje afgevoerd....
Dank dat ze wel naar iets gaat om even bij te praten en zo.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het Jordy maar niet wordt.
Ben je mod van bb? Leuk!
Ook dat. O nu is nog niet bekend gemaakt wat er met het geld gebeurd was ze heeft gewonnenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral ook om het prijzengeld wellicht.
RTL kantoor, krijgt ze d'r loonzakje van 1 weekquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank dat ze wel naar iets gaat om even bij te praten en zo.
Zo zie ik je niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ja al eeuwen, maar tegenwoordig een soort hulpmod. Dotteke is hier de rots in de branding.![]()
Ja Jordy had ik wel echt sneu gevonden. Die hun ik het 'mentaal' wel echt dat-ie verder mag. Milena eigenlijk niet, maar ze krijgt een tweede kans.
Beter iets dan nietsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
RTL kantoor, krijgt ze d'r loonzakje van 1 week
Dream team julliequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ja al eeuwen, maar tegenwoordig een soort hulpmod. Dotteke is hier de rots in de branding.![]()
Ja Jordy had ik wel echt sneu gevonden. Die hun ik het 'mentaal' wel echt dat-ie verder mag. Milena eigenlijk niet, maar ze krijgt een tweede kans.
Linda kijkt de kat uit de boom. Is wat op de achtergrond. Beter dan die altijd het grootste woord hebben. Maar ik hou ook wel van iemand die dwars tegen iedereen in gaat. Ik verwacht veel van die 2 nieuwe Jolien jolien joliennnn 😘quote:
Wat kan het ons boeien of Remie Remie niet is, in dit stadium van BB kunnen ze alle 12 wel fake's zijn die naar willekeur verwisseld kunnen worden als Febo niet blij is met de resultaten die ze nu zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Rommelige live hoor, zeker om Fleur ineens in een auto te zien stappen na het filmpje met haar hoogtepunten. Dat is een beetje slechte productie, zeg maar amateuristisch en had wel ingeleid mogen worden.
Remi is dus Remi niet, wel een mooie twist maar wat is zijn achtergrond dan wel en wat moet hij nog meer doen. Dit is gewoon een verkapte secret mission maar dan wat meer 'aangezet'.
Ik vond het prima zo. Als je kijkt hoeveel live het in de live show was was het ook vast niet meer dan een kwartiertje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 05:28 schreef superniger het volgende:
Live uitzending is een FLOPSHOW.
Waar is Geraldine? Ik wil me weer kunnen ergeren aan haar outfits.
Tip. Als je de terugkijkt, pak dan de nachtuitzending. Daar zijn de reclameblokken minder lang.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 03:41 schreef DutchBlend het volgende:
Pfff wat een hoop reclame joh (zit nu terug te kijken).
Word er sowieso al gestoord van tegenwoordig maar tijdens BB is het helemaal gekkenwerk.
Oh ja, klopt idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Tip. Als je de terugkijkt, pak dan de nachtuitzending. Daar zijn de reclameblokken minder lang.
Eens. Het is allemaal onnodig uitsmeren. En voor de organisatie is t ook een gedoe om iedere keer al die mensen op te trommelen, alsmede voor de familie/vrienden zelf. En je hebt nu nog wat meer afsluiting van de buitenwereld.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:19 schreef livelink het volgende:
Ik vond de live-uitzending prima zo. Die gesprekjes met familie mis ik niet.
Denk dat Geraldine alleen de grote finale doet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:19 schreef livelink het volgende:
Ik vond de live-uitzending prima zo. Die gesprekjes met familie mis ik niet.
Ik dacht dat ze nog op wereld reis was. Maar die liveshows mis ik niet. Misschien alleen op het einde.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Geraldine alleen de grote finale doet.
Gisteren was ze in de live niet te zien.
Daarom ook: De een zijn dood, is de ander zijn broodquote:Op maandag 13 januari 2025 20:41 schreef spapaars het volgende:
Beetje gek dat die haar hebben genomineerd het geld mogen verdelen.
Vind het wel een leuke twist in het spel. Kijken waar dit naar toe gaat.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:41 schreef spapaars het volgende:
Beetje gek dat die haar hebben genomineerd het geld mogen verdelen.
Dat is na deze actie gelijk geïntroduceertquote:Op maandag 13 januari 2025 20:41 schreef spapaars het volgende:
Dan zou ik meteen de rijkste nomineren.
dit gesprek was van zaterdagnachtquote:Op maandag 13 januari 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn wel bij de tijd.
Jef en Jolien was afgelopen nacht.
Ja ze schieten niet erg op die twee.. maar ze hebben nog 2½ maandquote:Op maandag 13 januari 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
O, hetzelfde was ook afgelopen nacht.
Of 4 dagen.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze schieten niet erg op die twee.. maar ze hebben nog 2½ maand
ja toen hebben ze weer liggen rommelen samen, dat heb ik niet gezien, want toen sliep ikquote:Op maandag 13 januari 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen praten? Of krijgen we zo 16+ TV?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, je kan het nieuwe soort geld systeem goed uitbuiten voor jezelf ( maar je zal gezeik op de koop toe moeten nemen)quote:Op maandag 13 januari 2025 20:41 schreef spapaars het volgende:
Dan zou ik meteen de rijkste nomineren.
Daar mogen we niets over zeggen.. het is de TV topicquote:Op maandag 13 januari 2025 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen praten? Of krijgen we zo 16+ TV?![]()
Voor ons een weet. Voor jou een vraag 🤣quote:Op maandag 13 januari 2025 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen praten? Of krijgen we zo 16+ TV?![]()
ze moet nog even wennen hahahaquote:Op maandag 13 januari 2025 20:57 schreef Ireth het volgende:
Mijn DNA komt naar beneden, hoort 2 minuten de uitzending aan..
"Wat een zielig bij elkaar geraapt zooitje..."
Geloof niet dat ze fan is
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:57 schreef Ireth het volgende:
Mijn DNA komt naar beneden, hoort 2 minuten de uitzending aan..
"Wat een zielig bij elkaar geraapt zooitje..."
Geloof niet dat ze fan is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
Nele...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
Nele...OeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
eeeeeh maak je niet drukquote:Op maandag 13 januari 2025 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ax-eeeeh-l
Hoop dat het nog de zenuwen zijn, maar dat overmatig ge-eeeeeh steeds tussen enkele woorden in een zin gaat anders snel storen
Op streams niet echt gemerkt, maar in de aflevering des te meer
Haha, nee ..eeeh, ik zal het ....eeeeh proberen he, huhuhuh!quote:
over 14 dagen kan die wel worden weggestemdquote:Op maandag 13 januari 2025 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, nee ..eeeh, ik zal het ....eeeeh proberen he, huhuhuh!
Troost je, de streamkijkers ook nietquote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb ze nog geen spel zien spelen
Het is ook weinig, ja.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga TV kijken om te zien wat voor games ze spelen, scheelt ook weer een hoop tijd als ze die daar ook niet laten zienquote:Op maandag 13 januari 2025 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Troost je, de streamkijkers ook niet
Ik vind Jolien en Jeffrey eigenlijk helemaal niet bij elkaar passen. OP het eerste gezicht, tenminste.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:15 schreef wolffie het volgende:
Het wordt pas leuker als alle bewoners er zijn. En dat die fakebewoners ook zichzelf mogen zijn. Dan kan het echt beginnen. Tot nu toe best saai. Gelukkig kijk ik geen streams. Volgens mij niks aan. Ben wel benieuwd hoe het met Jolien en Jeffrey zal gaan.
Op het tweede gezicht ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind Jolien en Jeffrey eigenlijk helemaal niet bij elkaar passen. OP het eerste gezicht, tenminste.
Ik heb zo een idee dat Jolien echt veel volwassener is dan Jeffrey.quote:
Nou en. De spellen vind ik het minst boeiende aan BBquote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Dat klopt toch niet, alles draait om wat ze verdienen me de games, geld, rechten en tokens.. op de streams zie we alleen gelul ,en dan in de uitzedingen ook alleen gelulquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou en. De spellen vind ik het minst boeiende aan BB
Mensen die live kijken lopen paar dagen voor en mogen hier niets verklappen van de livequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik stel hem toch;
Wat kan je hier eigenlijk spoileren als iedereen gelijk loopt?
Oooooohhhhhhhquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die live kijken lopen paar dagen voor en mogen hier niets verklappen van de live
Ik heb het gevoel dat Jolien veel meer behoefte heeft aan een 'relatie' binnen het huis dan Jeffrey.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat Jolien echt veel volwassener is dan Jeffrey.
hij heeft wel geluk met zo'n model heequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Jolien veel meer behoefte heeft aan een 'relatie' binnen het huis dan Jeffrey.
Ja, vind je haar bijzonder aantrekkelijk? Ik zie het eerlijk gezegd niet, maar mijn zoon vond haar ook direct knap. Ik vind Lennie op zich veel leuker om te zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Paul het volgende:
[..]
hij heeft wel geluk met zo'n model hee
vind dr sowieso de knapste meid van het huis jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vind je haar bijzonder aantrekkelijk? Ik zie het eerlijk gezegd niet, maar mijn zoon vond haar ook direct knap. Ik vind Lennie op zich veel leuker om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |