Ja weg met haarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:40 schreef wolffie het volgende:
Van mij mag Milena ook weg, als je er niet tegen kan genomineerd te worden moet je niet mee doen.
KLopt deze BB is alleen op werkdagen te zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:55 schreef superniger het volgende:
Vanavond eliminatie?
En op zaterdag geen uitzending?
Eehh...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Zoals Elsa haar nominatie accepteert is dikke klasse, Keanu vind ik ook tof
Thanks, zie in mijn tvgids inderdaad dat het 2 aparte uitzendingen zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt deze BB is alleen op werkdagen te zien
De uitzending van vanavond is tot 21.35 uur, daarna volgt een 15 minuten durende uitzending waar in een exit plaats zal vinden. Hoe, nog geen idee.
Ja hoe het zich gaat invullen laat zich nog raden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Thanks, zie in mijn tvgids inderdaad dat het 2 aparte uitzendingen zijn.
Het is maar 15 minuten die uitzending van de exitquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
Ik zou niet weten op wie ik zou moeten stemmen. Ze zijn alledrie absoluut niet mijn favoriet. Ik wacht het maar even af. Misschien kunnen we vanavond nog stemmen nadat de eerste veilig is of zo.
Wie is Jordy?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
De pyjamabroek van jordy past wel bij de kussentjes
ZO dan, je loopt 5 minuten voor bij mij. Dat is best veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |