Oh morgen al, was meestal zaterdag. Lekkerquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
Morgen de tv uitzending 15 min korter, maar wel direct daarna nog 15 min live
Met 1 voordeel, de tv uitzending zal een nieuwe aflevering zijn, en geen 1 met hoogtepunten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt overeen met de live van vorige jaar, was ook een meer een herhaling van wat we al gezien hadden en de laatstte 10 minuten de exit
er is blijkbaar geen liveshow meer op zaterdag, alleen vrijdag kwartiertje live ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh morgen al, was meestal zaterdag. Lekker
Prima die spoelde ik toch grotendeels doorquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
er is blijkbaar geen liveshow meer op zaterdag, alleen vrijdag kwartiertje live ofzo
Die is niet op tv he?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Paul het volgende:
Ashley zit weer te zeuren op haar live op insta over dit seizoen
wij ook tochquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Paul het volgende:
Elsa & Jeffreyquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Aflevering 4. Wel goed om Jordy in de DBK te zien.
Ik begrijp nog wel wat minder waarom aflevering kijkers hem zo graag weg willen. Behalve dat hij het moeilijk heeft met zichzelf momenteel. Maar dat vind ik niet echt een reden. Hij houdt het wel over het algemeen voor zichzelf.
Ik hoop wel dat hij binnenkort z'n draai kan vinden anders is het wel beter voor iedereen dat hij gaat.
Fleur en Milena steken echt heel de groep aan met hun calimerocomplex.
Och ja, Ashley.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Paul het volgende:
Je kan obv hun reacties hierop wel een beetje zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Ze mogen er van mij allebei direct uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Aflevering 4. Wel goed om Jordy in de DBK te zien.
Fleur en Milena steken echt heel de groep aan met hun calimerocomplex.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:59 schreef Paul het volgende:
Ashley en dinges doen nabespreking uitzending nu op insta
[ afbeelding ]
Treurig rubriek. Oud bewoners die hun 15 minutes of fame niet kunnen loslaten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Sorry Paul.. die twee boeien geen moer en dragen nix bij behalve rancune dat ze er zelf niet zitten
[ afbeelding ]
Ashley vond deze groep niet leuk en zij deed het zooo anders en zoveel leukerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:19 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Treurig rubriek. Oud bewoners die hun 15 minutes of fame niet kunnen loslaten.
Ik geloof dat ik een beetje moet overgeven nuquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ashley vond deze groep niet leuk en zei deed het zooo anders en zoveel leuker
Ik vind de groep ook nog niet zo spraakmakend, maar we zijn pas een week bezigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ashley vond deze groep niet leuk en zij deed het zooo anders en zoveel leuker
Ja weg met haarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:40 schreef wolffie het volgende:
Van mij mag Milena ook weg, als je er niet tegen kan genomineerd te worden moet je niet mee doen.
KLopt deze BB is alleen op werkdagen te zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:55 schreef superniger het volgende:
Vanavond eliminatie?
En op zaterdag geen uitzending?
Eehh...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Zoals Elsa haar nominatie accepteert is dikke klasse, Keanu vind ik ook tof
Thanks, zie in mijn tvgids inderdaad dat het 2 aparte uitzendingen zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt deze BB is alleen op werkdagen te zien
De uitzending van vanavond is tot 21.35 uur, daarna volgt een 15 minuten durende uitzending waar in een exit plaats zal vinden. Hoe, nog geen idee.
Ja hoe het zich gaat invullen laat zich nog raden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Thanks, zie in mijn tvgids inderdaad dat het 2 aparte uitzendingen zijn.
Het is maar 15 minuten die uitzending van de exitquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
Ik zou niet weten op wie ik zou moeten stemmen. Ze zijn alledrie absoluut niet mijn favoriet. Ik wacht het maar even af. Misschien kunnen we vanavond nog stemmen nadat de eerste veilig is of zo.
Wie is Jordy?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
De pyjamabroek van jordy past wel bij de kussentjes
ZO dan, je loopt 5 minuten voor bij mij. Dat is best veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |