Nee preciesquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat met die targets vind ik niet zo'n ramp, voorheen had je Power of Nomination. Nu Decision Makers.
Hoop inderdaad alleen niet dat dat speechen steeds weer nodig is en dat ze het nu bij de eerste keer doen omdat ze elkaar net pas kennen. Onzinnig gedoe
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Die van de zakdoekjes, of dat team van die 'twee geweldige dagen'?
Ik ben allang blij dat ik gesprekken die ik half gehoord heb op stream, nu ook kan "lezen"quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
ik vindt de aflevering tot nu toe weinig brengen
En ik ben blij dat het gezwam in de DBK hetzelfde is als daarbuitenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik gesprekken die ik half gehoord heb op stream, nu ook kan "lezen"
Ze moeten niet nomineren. Ze moeten aanwijzen uit wie gekozen mag worden bij de nominaties.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:30 schreef kater1 het volgende:
Ok, ze moeten nomineren en gaan eerst even sporten?
Klopt, als de Wereld buiten BB niet op een LegerTante zit te wachten. gezien de recente ontwikkelingen.. is ze de lulquote:
ja ik vind dat ook wel een meerwaarde eigenlijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik gesprekken die ik half gehoord heb op stream, nu ook kan "lezen"
die staat nu al op nr 1 als minst geliefde bewonerquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
wat denkt die MIlena nou eigenlijk met der gezeik tegen Jeffrey
Ja dacht ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Alle DBK bezoekers kiezen Els Jordie Fleur
Raar ik hoorde 'tig keer Elsquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dacht ik
Maar ze kozen dus voor milena
wie gaat hahahaquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
Morgen de tv uitzending 15 min korter, maar wel direct daarna nog 15 min live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |