Iemand zegt zijn leven prive te houden. Hij heeft al aan zoveel orgrammas mee gedaan ook aan arm en rijk. Daar komt veel van je prive naar voren weet zo zijn naam nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:50 schreef Ireth het volgende:
Die decisionroom lijkt zo op een scène uit Saw
Mattheus’quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand zegt zijn leven prive te houden. Hij heeft al aan zoveel orgrammas mee gedaan ook aan arm en rijk. Daar komt veel van je prive naar voren weet zo zijn naam niet
Ja die. Die heeft echt al aan veel programma’s mee gedaan.quote:
Klopt inderdaad. Ik denk dat hij hierna ook nog wel andere programma’s wil doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die. Die heeft echt al aan veel programma’s mee gedaan.
Mee eens.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
Linda, leuke vrouw. Toch een van m’n favoriete bewoners. Samen met Lennie.
Ja? Nu al?quote:
Goede vraagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu al?
Of is eerst een 'sociale basis' leggen beter?
Jij had de 'officiële' laatste post. Ik postte door het slotje heen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik was aan het wachten tot @:Gert opende
Ahja..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij had de officiële laatste post. Ik postte door het slotje heen.![]()
Daarom vroeg ik of jij wou openen maar toen was dat al gebeurd dus.
Meteen loslaten. Maar dat is een persoonlijke voorkeur van mezelf. Wat in het spel het slimst is weet ik nog niet. Maar ik vind het leuker zonder groepjes en kliekjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Nu al?
Of is eerst een 'sociale basis' leggen beter?
Echt hequote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:30 schreef Gert het volgende:
Ja nu weten we het wel weeer, met de spelinzichten van Jordy en Keanu.
Mja.. misschien is het wat te achterdochtig hoor, maar ik vertrouw zulke gunnerij niet onmiddelijk.quote:
Was even voor de vorm.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:47 schreef Soury het volgende:
Snap die twijfel niet van Lennie, het is haar token waarom zou je iemands andere kleding kiezen?
Ik ook😉quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:36 schreef Ireth het volgende:
Ik had voor kip, aardappelen en wortels gegaan
Ik ook sowieso. Het goedkoopste, de meest veilige keuze (wie lust er nou geen kip), vullend en voedzaamquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:36 schreef Ireth het volgende:
Ik had voor kip, aardappelen en wortels gegaan
Ik ook, zat bondgenoten te kijken en had niet eens door dat het afgelopen was. tot ik op de klok keekquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:35 schreef Ireth het volgende:
Tijd vergeten!!
* Ireth slingert tv aan...
hier ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:37 schreef Ireth het volgende:
Ondertiteling loopt niet gelijk? Alleen bij mij of bij meerdere??
Loopt hiet ook niet gelijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:37 schreef Ireth het volgende:
Ondertiteling loopt niet gelijk? Alleen bij mij of bij meerdere??
Ze zijn ook niet echt goed te verstaan..quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:39 schreef Deatheyee het volgende:
Super irritant dit, ik wil automatisch de ondertiteling lezen en snap er nu dus geen hout meer van. Hopelijk na de reclame opgelost.
Nee, totaal niet! Ik ben nu gestopt met kijken. Kijk het later wel terug op Videoland, hopelijk gaat het daar wel goed!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet echt goed te verstaan..
Ja dit is heel irritantquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:39 schreef Deatheyee het volgende:
Super irritant dit, ik wil automatisch de ondertiteling lezen en snap er nu dus geen hout meer van. Hopelijk na de reclame opgelost.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa die Jordy probeert wijs te maken dat ie te laat is voor de douche
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begin van aflevering 3, net pas aangezet
Haha! Beeld, ondertitel en topic dus niet synchroon!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al dat het beeld nu ook al niet meer klopte met wat ik zag, hoorde en las
Ondertiteling negeren! Die loopt een minuut voor!!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
chips begin gemist omdat ik GTST niet doorgespoeld had val er zo in nu net
ja vreselijk irritantquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ondertiteling negeren! Die loopt een minuut voor!!
Wel te hopen is knap klote andersquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:50 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nog nooit zo verlangd naar reclame als nu.. hopelijk daarna wel goeie ondertiteling...
Je kan van het begin af kijken tochquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
chips begin gemist omdat ik GTST niet doorgespoeld had val er zo in nu net
Nee dusquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:00 schreef Gert het volgende:
En dan volgt nu antwoord op de vraag: was het reclameblok lang genoeg om het ondertitelknoeiwerk te fixen....
Hij is niet zoals de anderen en vindt het allemaal nogal intens. Snif.quote:
ahhh moet hij hetzelfde als de andere wezenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is niet zoals de anderen en vindt het allemaal nogal intens. Snif.![]()
ja en dan wegdraaienquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
BB is gemeen! Brengt Lennie aan het twijfelen!
Daar heeft ze wel vaker last vanquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:05 schreef Joyce-43 het volgende:
wie zal in de toekomst de eerste wezen om die hele pot op te nemen![]()
Fleur snapt het niet
Ze heeft ook dezelfde trekjes met haar mondquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:09 schreef superniger het volgende:
Fleur praat net als Sjorsina Verbaan.
misschien nu door BB meer gekregen hahaquote:
Kan ik het laatste stuk ook kijken ipv alleen luisterenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:20 schreef Gert het volgende:
Het laatste deel van deze uitzending is zonder ondertiteling. Want die is eerder klaar.
Jawel maar de ondertiteling was niet goed. Dus dat niet lezen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:29 schreef livelink het volgende:
Ik kon vanavond niet kijken. Is de aflevering de moeite waard om terug te kijken?
Wat ik zo las in de cos is er dinsdag niet veel gedaan/gebeurt dus die kan snel geskipt worden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Lastig kijken met die ondertitels, spoilen voortdurend wat er komen ging. Vorig seizoen ging dat ook vaak fout. Vond het een beetje een matige aflevering, en ze zitten nog steeds op de maandag. Hoe ze dit willen redden voor vrijdag, Joost die het weten mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Behalve dan het ondertitelfiasco. Maar als dat eenmalig was, óf dat het zelfs een Verborgen Boodschap betreft: aanvaardbaar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Vind de uitzendingen en het concept tot nu toe prima
quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
Zie nu pas dat het 'hout' op de keuken helemaal geen hout is
Zit er al vroeg doorheen.quote:
Jah heel Nederland kijkt meequote:Op donderdag 9 januari 2025 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Bewoners zijn wrl steunend voor elkaar
Aww neetichquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah heel Nederland kijkt meeOhhwee om uit de gratie te vallen
sneu hoor dat huilen drama tvquote:
mag ik toch hopen van nietquote:
zie er nog niet echt een winnaar bij, voor de hand ligt de man die omgebouwd is tot vrouwquote:
Hey leuk jij ook hierquote:
Ja ik volg het nu voor het eerst.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey leuk jij ook hierJa, hij m oet nog een tijdje mee als het goed is
Nee, 2 die mogen beslissen welke 3, naast Jordy en Keanu, ook een nominatietarget gaan krijgen en dan later moet men uit die 5 gaan beslissen wie er genomineerd gaan worden. Dus geen target, kan je niet genomineerd worden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
Dit is waardeloos.
2 die mogen beslissen wie er genomineerd is.
Noujaquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah het is echt de twee backstabbers het recht geven 3 sukkels te "nep te nomineren"
ja zoiets als Conchita bij Songfestivalquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:47 schreef Paul het volgende:
[..]
zie er nog niet echt een winnaar bij, voor de hand ligt de man die omgebouwd is tot vrouw
O leuk. Kan je gezellig mee beppen hierquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik volg het nu voor het eerst.
Ja. Ik moet er even inkomen, maar na 3 dagen is er al een boel gaande.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Kan je gezellig mee beppen hier
Lennie grootste kans om bb te winnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:50 schreef Gert het volgende:
Ik mag Lennie wel. Heel empathisch, daarbij van het goede in mensen uitgaand.
Maar da's nu hè. Misschien blijkt het later toch een vals serpent.
Het is een vrolijke aanwezigheid.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:50 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat elsa en fleur (?) Iig n target krijgen
Ik vind hem ook leukquote:
Ja het is echt een leuk en lief persoonquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:50 schreef Gert het volgende:
Toch niet omdat ze "anders" is? waar het elke keer weer om draait.. "ze" zijn zo lief en hebben het zo moeilijk...quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Lennie grootste kans om bb te winnen
Ja, ik kijk deze BB ook liever op TV dan op de streams, hier vatten ze de belangrijkste dingen samen. Op de streams vind ik het tot nu toe saaiquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik moet er even inkomen, maar na 3 dagen is er al een boel gaande.
ze is anders, wel liefie, dus ja denk wel grote kanshebberquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch niet omdat ze "anders" is? waar het elke keer weer om draait.. "ze" zijn zo lief en hebben het zo moeilijk...
Ik mag haar nu ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:50 schreef Gert het volgende:
Ik heb geen idee nog wie gaat winnen, vind het nog te kort.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch niet omdat ze "anders" is? waar het elke keer weer om draait.. "ze" zijn zo lief en hebben het zo moeilijk...
Streams heb ik geen tijd voor.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kijk deze BB ook liever op TV dan op de streams, hier vatten ze de belangrijkste dingen samen. Op de streams vind ik het tot nu toe saai
Samequote:Op donderdag 9 januari 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Streams heb ik geen tijd voor.
Ik heb vandaag nog geen uur bij elkaar opgeteld de streams aangehadquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kijk deze BB ook liever op TV dan op de streams, hier vatten ze de belangrijkste dingen samen. Op de streams vind ik het tot nu toe saai
klopt wij moeten werken maatjequote:Op donderdag 9 januari 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ja ik denk aan Kelly vd Veer.. BB winnares.. ook "heel lief"geweestquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:53 schreef Paul het volgende:
[..]
ze is anders, wel liefie, dus ja denk wel grote kanshebber
1 van de redenen, maar ook omdat ze veel niet op de streams brengen, en dat zijn de momenten die we zagen, en de spelletjes die ze moeten spelen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij gebrek aan bankquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 van de redenen, maar ook omdat ze veel niet op de streams brengen, en dat zijn de momenten die we zagen, en de spelletjes die ze moeten spelen.
Op de streams hoofdzakelijk een stelletje bankhangers.
weet niet meer of kelly lief wasquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja ik denk aan Kelly vd Veer.. BB winnares.. ook "heel lief"geweest
Nee, dat snap ik als je werkt, alleen in de avond en in het weekend zou je kunnen kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb ze trouwens vandaag wel iets meer aan gehad omdat ik iets verwachten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen uur bij elkaar opgeteld de streams aangehad
Dat was mijn eerste gedachte eigenlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:50 schreef Gert het volgende:
Moeten we Lennie met 'het' aanspreken?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt een leuk en lief persoon
Ik heb ze 4 uur aangehad en opgenomen.. leverde ook nix op .. oehh is dat al spoilerenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb ze trouwens vandaag wel iets meer aan gehad omdat ik iets verwachten.
Gewoon zij en haarquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Moeten we Lennie met 'het' aanspreken?
Is wel heeeeeeeeel lang geledenquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja ik denk aan Kelly vd Veer.. BB winnares.. ook "heel lief"geweest
Nee ze is een trans-vrouw dus gewoon met zijquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Het sentiment en bewondering speelt idd een grote rol op één of andere manier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een Lief Meiske, daar houdt ik het even opquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Alopeciadinges of zoiets. Haarziekte.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:02 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft die ene eigenlijk een pruik
Nee, volgens mij is dit niet spoileren, je zegt niet iets wat al op de stream t e zien wasquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ze 4 uur aangehad en opgenomen.. leverde ook nix op .. oehh is dat al spoileren
Alopeciaquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:02 schreef Paul het volgende:
Die heeft een haarziekte waarbij haar haren uitvallenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:02 schreef Paul het volgende:
Ja. Maar wat je zegt, dit is een mooie samenvatting.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik als je werkt, alleen in de avond en in het weekend zou je kunnen kijken
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar wat je zegt, dit is een mooie samenvatting.
En hierbij heb je nog ondertiteling, zou op de streams ook handig zijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar wat je zegt, dit is een mooie samenvatting.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
En hierbij heb je nog ondertiteling, zou op de streams ook handig zijn
Ja, was te verwachten, vorig jaar zagen we al weinig, nu nog minderquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 van de redenen, maar ook omdat ze veel niet op de streams brengen, en dat zijn de momenten die we zagen, en de spelletjes die ze moeten spelen.
Op de streams hoofdzakelijk een stelletje bankhangers.
Er komt vast nog wel een opdracht waarbij ze iets moeten bouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was te verwachten, vorig jaar zagen we al weinig, nu nog minder
Waar zou je je aan ergeren?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het leuk.
Ik zou dit zelf absoluut kunnen spelen. In no time zou ik me kapot ergeren en zou als een van de eersten naar huis gestuurd worden.
Is ook niets voor mij hoor. Zou mijn kinderen en kleinkinderen niet achter kunnen laten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het leuk.
Ik zou dit zelf absoluut niet kunnen spelen. In no time zou ik me kapot ergeren en zou als een van de eersten naar huis gestuurd worden.
Al die speechen zijn bagger, ik vraag me af hoe die twee de keuze gemaakt hebben... iets persoonlijks , wat niet zou mogen natuurlijkquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef spapaars het volgende:
Het is echt een beetje slijmen naar 2 medebewoners.
Geef mij maar de oude manier van nomineren.
2 die een tactische beslissing kunnen nemen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Al die speechen zijn bagger, ik vraag me af hoe die twee de keuze gemaakt hebben... iets persoonlijks , wat niet zou mogen natuurlijk
Ik voelde eerst ook meteen wantrouwen. Ik denk instinctief, omdat ze 'onnatuurlijk' overkomt. Maar dat vooroordeel heeft bij mij inmiddels plaats gemaakt voor waardering en respect.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte eigenlijk.
Ja precies, ze zullen lachen Achter . nee je mag vooral niet zeggen dat BB 2 backstabbers heeft opgedragenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 die een tactische beslissing kunnen nemen.
Ik welquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat janken ben ik niet gevoelig voor.
Ze vervelen zich volgens mij ook te pletter, niets te doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah dat vind jij ook al.
Ik dacht al, na 3 dagen.....
Dat met die targets vind ik niet zo'n ramp, voorheen had je Power of Nomination. Nu Decision Makers.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef spapaars het volgende:
Het is echt een beetje slijmen naar 2 medebewoners.
Geef mij maar de oude manier van nomineren.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vervelen zich volgens mij ook te pletter, niets te doen
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wel. Bwegh.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee preciesquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat met die targets vind ik niet zo'n ramp, voorheen had je Power of Nomination. Nu Decision Makers.
Hoop inderdaad alleen niet dat dat speechen steeds weer nodig is en dat ze het nu bij de eerste keer doen omdat ze elkaar net pas kennen. Onzinnig gedoe
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Die van de zakdoekjes, of dat team van die 'twee geweldige dagen'?
Ik ben allang blij dat ik gesprekken die ik half gehoord heb op stream, nu ook kan "lezen"quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
ik vindt de aflevering tot nu toe weinig brengen
En ik ben blij dat het gezwam in de DBK hetzelfde is als daarbuitenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik gesprekken die ik half gehoord heb op stream, nu ook kan "lezen"
Ze moeten niet nomineren. Ze moeten aanwijzen uit wie gekozen mag worden bij de nominaties.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:30 schreef kater1 het volgende:
Ok, ze moeten nomineren en gaan eerst even sporten?
Klopt, als de Wereld buiten BB niet op een LegerTante zit te wachten. gezien de recente ontwikkelingen.. is ze de lulquote:
ja ik vind dat ook wel een meerwaarde eigenlijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik gesprekken die ik half gehoord heb op stream, nu ook kan "lezen"
die staat nu al op nr 1 als minst geliefde bewonerquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
wat denkt die MIlena nou eigenlijk met der gezeik tegen Jeffrey
Ja dacht ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Alle DBK bezoekers kiezen Els Jordie Fleur
Raar ik hoorde 'tig keer Elsquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dacht ik
Maar ze kozen dus voor milena
wie gaat hahahaquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
Morgen de tv uitzending 15 min korter, maar wel direct daarna nog 15 min live
Komt overeen met de live van vorige jaar, was ook een meer een herhaling van wat we al gezien hadden en de laatstte 10 minuten de exitquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
Morgen de tv uitzending 15 min korter, maar wel direct daarna nog 15 min live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |