Het sentiment en bewondering speelt idd een grote rol op één of andere manier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch niet omdat ze "anders" is? waar het elke keer weer om draait.. "ze" zijn zo lief en hebben het zo moeilijk...
Het is een Lief Meiske, daar houdt ik het even opquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Moeten we Lennie met 'het' aanspreken?
Zijquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Moeten we Lennie met 'het' aanspreken?
Alopeciadinges of zoiets. Haarziekte.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:02 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft die ene eigenlijk een pruik
Nee, volgens mij is dit niet spoileren, je zegt niet iets wat al op de stream t e zien wasquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ze 4 uur aangehad en opgenomen.. leverde ook nix op .. oehh is dat al spoileren
Alopeciaquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:02 schreef Paul het volgende:
Die heeft een haarziekte waarbij haar haren uitvallenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:02 schreef Paul het volgende:
Ja. Maar wat je zegt, dit is een mooie samenvatting.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik als je werkt, alleen in de avond en in het weekend zou je kunnen kijken
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar wat je zegt, dit is een mooie samenvatting.
En hierbij heb je nog ondertiteling, zou op de streams ook handig zijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar wat je zegt, dit is een mooie samenvatting.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
En hierbij heb je nog ondertiteling, zou op de streams ook handig zijn
Ja, was te verwachten, vorig jaar zagen we al weinig, nu nog minderquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 van de redenen, maar ook omdat ze veel niet op de streams brengen, en dat zijn de momenten die we zagen, en de spelletjes die ze moeten spelen.
Op de streams hoofdzakelijk een stelletje bankhangers.
Er komt vast nog wel een opdracht waarbij ze iets moeten bouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was te verwachten, vorig jaar zagen we al weinig, nu nog minder
Waar zou je je aan ergeren?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het leuk.
Ik zou dit zelf absoluut kunnen spelen. In no time zou ik me kapot ergeren en zou als een van de eersten naar huis gestuurd worden.
Is ook niets voor mij hoor. Zou mijn kinderen en kleinkinderen niet achter kunnen laten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het leuk.
Ik zou dit zelf absoluut niet kunnen spelen. In no time zou ik me kapot ergeren en zou als een van de eersten naar huis gestuurd worden.
Al die speechen zijn bagger, ik vraag me af hoe die twee de keuze gemaakt hebben... iets persoonlijks , wat niet zou mogen natuurlijkquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef spapaars het volgende:
Het is echt een beetje slijmen naar 2 medebewoners.
Geef mij maar de oude manier van nomineren.
2 die een tactische beslissing kunnen nemen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Al die speechen zijn bagger, ik vraag me af hoe die twee de keuze gemaakt hebben... iets persoonlijks , wat niet zou mogen natuurlijk
Ik voelde eerst ook meteen wantrouwen. Ik denk instinctief, omdat ze 'onnatuurlijk' overkomt. Maar dat vooroordeel heeft bij mij inmiddels plaats gemaakt voor waardering en respect.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte eigenlijk.
Ja precies, ze zullen lachen Achter . nee je mag vooral niet zeggen dat BB 2 backstabbers heeft opgedragenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 die een tactische beslissing kunnen nemen.
Ik welquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat janken ben ik niet gevoelig voor.
Ah dat vind jij ook al.quote:
Ze vervelen zich volgens mij ook te pletter, niets te doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah dat vind jij ook al.
Ik dacht al, na 3 dagen.....
Dat met die targets vind ik niet zo'n ramp, voorheen had je Power of Nomination. Nu Decision Makers.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef spapaars het volgende:
Het is echt een beetje slijmen naar 2 medebewoners.
Geef mij maar de oude manier van nomineren.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vervelen zich volgens mij ook te pletter, niets te doen
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wel. Bwegh.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |