sneu hoor dat huilen drama tvquote:
mag ik toch hopen van nietquote:
zie er nog niet echt een winnaar bij, voor de hand ligt de man die omgebouwd is tot vrouwquote:
Hey leuk jij ook hierquote:
Ja ik volg het nu voor het eerst.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey leuk jij ook hierJa, hij m oet nog een tijdje mee als het goed is
Nee, 2 die mogen beslissen welke 3, naast Jordy en Keanu, ook een nominatietarget gaan krijgen en dan later moet men uit die 5 gaan beslissen wie er genomineerd gaan worden. Dus geen target, kan je niet genomineerd worden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
Dit is waardeloos.
2 die mogen beslissen wie er genomineerd is.
Noujaquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah het is echt de twee backstabbers het recht geven 3 sukkels te "nep te nomineren"
ja zoiets als Conchita bij Songfestivalquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:47 schreef Paul het volgende:
[..]
zie er nog niet echt een winnaar bij, voor de hand ligt de man die omgebouwd is tot vrouw
O leuk. Kan je gezellig mee beppen hierquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik volg het nu voor het eerst.
Ja. Ik moet er even inkomen, maar na 3 dagen is er al een boel gaande.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Kan je gezellig mee beppen hier
Lennie grootste kans om bb te winnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:50 schreef Gert het volgende:
Ik mag Lennie wel. Heel empathisch, daarbij van het goede in mensen uitgaand.
Maar da's nu hè. Misschien blijkt het later toch een vals serpent.
Het is een vrolijke aanwezigheid.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:50 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat elsa en fleur (?) Iig n target krijgen
Ik vind hem ook leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |