Leuke 2e aflevering, goed in elkaar gedraaid. Vind ik toch wel een aanvulling op de streams omdat nu ook nog niet alles duidelijk is en je er in de streams moeilijk in kunt komen door alle gesprekken die er gevoerd worden. Daarom ben ik altijd voor dat de streams gelijk beginnen voordat de TV uitzending nog moet beginnen, zoals vroeger ook het geval was. Zo leer je de bewoners beter kennen en de situaties. Dingetje voor volgend jaar dus omdat gewoon eens te doen, streams eerder starten dan de TV uitzending wanneer de bewoners het huis daadwerkelijk betreden en niet 4 dagen erna pas aan zetten.
Ik dacht dat die Decision Room eerst de echte badkamer was die vrijgespeeld zou moeten worden, maar het is dus een soort badhuis/zwembad uitstraling dus blijkbaar is de douche echt buiten en dat gaat ook niet meer veranderen gedurende dit seizoen. Voor wat betreft de aanschaf van artikelen in die DR vond ik het allemaal wel wat schapen, net als vorig jaar. Maar goed, dat veranderd misschien nog wel.
Allemaal cabaretteketet!