Alleen praten? Of krijgen we zo 16+ TV?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
O, hetzelfde was ook afgelopen nacht.
ja dat zeg ik, je kan het nieuwe soort geld systeem goed uitbuiten voor jezelf ( maar je zal gezeik op de koop toe moeten nemen)quote:Op maandag 13 januari 2025 20:41 schreef spapaars het volgende:
Dan zou ik meteen de rijkste nomineren.
Daar mogen we niets over zeggen.. het is de TV topicquote:Op maandag 13 januari 2025 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen praten? Of krijgen we zo 16+ TV?![]()
Voor ons een weet. Voor jou een vraag 🤣quote:Op maandag 13 januari 2025 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen praten? Of krijgen we zo 16+ TV?![]()
ze moet nog even wennen hahahaquote:Op maandag 13 januari 2025 20:57 schreef Ireth het volgende:
Mijn DNA komt naar beneden, hoort 2 minuten de uitzending aan..
"Wat een zielig bij elkaar geraapt zooitje..."
Geloof niet dat ze fan is
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:57 schreef Ireth het volgende:
Mijn DNA komt naar beneden, hoort 2 minuten de uitzending aan..
"Wat een zielig bij elkaar geraapt zooitje..."
Geloof niet dat ze fan is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
Nele...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
Nele...OeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
eeeeeh maak je niet drukquote:Op maandag 13 januari 2025 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ax-eeeeh-l
Hoop dat het nog de zenuwen zijn, maar dat overmatig ge-eeeeeh steeds tussen enkele woorden in een zin gaat anders snel storen
Op streams niet echt gemerkt, maar in de aflevering des te meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |