Staat op zn shirtquote:
ik kijk rtl 5 op videolandquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, je loopt 5 minuten voor bij mij. Dat is best veel
Dan kan je hier niet mee typen, dan spoiler je voor de tv kijkersquote:
ben nu ook op 10 min, jullie ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je hier niet mee typen, dan spoiler je voor de tv kijkers
Als je het geluid geheel uitzet ga je achterlopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, je loopt 5 minuten voor bij mij. Dat is best veel
Heb het geluid gewoon aanstaan, maar Paul keek via videoland, dan kan je voorlopenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je het geluid geheel uitzet ga je achterlopen.
Miss belgiequote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:41 schreef Paul het volgende:
waarom nou weer een miss nederland en weer niet een normale Belg/NL-er
3 uur waardeloze streamsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
Tussen die papegaai en de deur, zat zeker 3 uur
Je hebt gelijk, we zitten hier voor de tv uitzending, en bedoel de streams.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het geluid gewoon aanstaan, maar Paul keek via videoland, dan kan je voorlopen
Niet dat ik het erg vind, want heb de streams gelezen en de COS gelezen.
Maar er zijn mensen die echt alleen tv kijken.
ik kijk nu ook de tv uitzending, even ver als jullie, weet niet wat dotteke bedoeltquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we zitten hier voor de tv uitzending, en bedoel de streams.
Peter de presentator van 2 jaar geleden?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:42 schreef kater1 het volgende:
wie heeft nou bedacht de papegaai Peter te noemen?
De bewoners zelfquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:42 schreef kater1 het volgende:
wie heeft nou bedacht de papegaai Peter te noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |