Je zei je kijkt via videoland? Via videoland is niet via tv en loop je voor. Ook omdat daar geen reclames tussen zittenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk nu ook de tv uitzending, even ver als jullie, weet niet wat dotteke bedoelt
Je maakt nu aannames, ik kijk namelijk live rtl 5 op videolandquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zei je kijkt via videoland? Via videoland is niet via tv en loop je voor. Ook omdat daar geen reclames tussen zitten
Wie mag er van jou naar huis Gert, zelf heb ik echt geen idee, wie ik weg zou willenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef Gert het volgende:
Eerste impressie.
Jolien: wel interessant.![]()
Remi: irritant.
Dan bied ik u mijn nederige excuses aan. Ik begreep je verkeerdquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Je maakt nu aannames, ik kijk namelijk live rtl 5 op videoland
Ik weet niet wat je wil zeggen, maar hier mag je alleen zeggen wat er al op tv is geweestquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
Geen wonder dat hij overal.. wacht dat is zeker info die hier niet mag @:Dotteke .
Iets over Remi's gedragquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wil zeggen, maar hier mag je alleen zeggen wat er al op tv is geweest
kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan bied ik u mijn nederige excuses aan. Ik begreep je verkeerdDus je hebt nu ook reclame?
Aflevering staat er alquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan bied ik u mijn nederige excuses aan. Ik begreep je verkeerdDus je hebt nu ook reclame?
Neem aan dat hij dat hoorde voor hij het huis binnentradquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
A Remi heeft dus een opdracht gekregen Krijg een andere identeit heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |