over 14 dagen kan die wel worden weggestemdquote:Op maandag 13 januari 2025 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, nee ..eeeh, ik zal het ....eeeeh proberen he, huhuhuh!
Troost je, de streamkijkers ook nietquote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb ze nog geen spel zien spelen
Het is ook weinig, ja.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga TV kijken om te zien wat voor games ze spelen, scheelt ook weer een hoop tijd als ze die daar ook niet laten zienquote:Op maandag 13 januari 2025 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Troost je, de streamkijkers ook niet
Ik vind Jolien en Jeffrey eigenlijk helemaal niet bij elkaar passen. OP het eerste gezicht, tenminste.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:15 schreef wolffie het volgende:
Het wordt pas leuker als alle bewoners er zijn. En dat die fakebewoners ook zichzelf mogen zijn. Dan kan het echt beginnen. Tot nu toe best saai. Gelukkig kijk ik geen streams. Volgens mij niks aan. Ben wel benieuwd hoe het met Jolien en Jeffrey zal gaan.
Op het tweede gezicht ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind Jolien en Jeffrey eigenlijk helemaal niet bij elkaar passen. OP het eerste gezicht, tenminste.
Ik heb zo een idee dat Jolien echt veel volwassener is dan Jeffrey.quote:
Nou en. De spellen vind ik het minst boeiende aan BBquote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Dat klopt toch niet, alles draait om wat ze verdienen me de games, geld, rechten en tokens.. op de streams zie we alleen gelul ,en dan in de uitzedingen ook alleen gelulquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou en. De spellen vind ik het minst boeiende aan BB
Mensen die live kijken lopen paar dagen voor en mogen hier niets verklappen van de livequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik stel hem toch;
Wat kan je hier eigenlijk spoileren als iedereen gelijk loopt?
Oooooohhhhhhhquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die live kijken lopen paar dagen voor en mogen hier niets verklappen van de live
Ik heb het gevoel dat Jolien veel meer behoefte heeft aan een 'relatie' binnen het huis dan Jeffrey.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat Jolien echt veel volwassener is dan Jeffrey.
hij heeft wel geluk met zo'n model heequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Jolien veel meer behoefte heeft aan een 'relatie' binnen het huis dan Jeffrey.
Ja, vind je haar bijzonder aantrekkelijk? Ik zie het eerlijk gezegd niet, maar mijn zoon vond haar ook direct knap. Ik vind Lennie op zich veel leuker om te zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Paul het volgende:
[..]
hij heeft wel geluk met zo'n model hee
vind dr sowieso de knapste meid van het huis jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vind je haar bijzonder aantrekkelijk? Ik zie het eerlijk gezegd niet, maar mijn zoon vond haar ook direct knap. Ik vind Lennie op zich veel leuker om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |