abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216233878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 21:39 schreef Eightyone het volgende:
Achter de schermen van de supermarkt (paar decennia terug) schoffelden mensen elkaar ook onderuit. Gekloot met uren, eten van collega's stelen en erger dan dat.

Veel mensen zijn gewoon zo.
Op zondag kreeg ik niets extras als ik bestellingen reed, want horeca. Behalve als het nacht was, dan moest ik om klokken want dan werd het transport :')

Ik weet niet hoe ze het allemaal deden ik weet alleen dat ik super naïef en "bang" was voor de baas. Zo deed iedereen het dus ik deed het maar mee.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_216234372
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 08:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
Er zijn heel veel mensen die geen drol betalen voor wonen, door de lage hypotheekrente betaal ik minder dan 10% van mijn inkomen aan mijn hypotheek, daarnaast YOLO'en een heleboel jongeren hun geld over de balk omdat sparen voor een huis toch geen zin heeft.
Als je gewoon geen avocado toast meer koopt heb je die woning zo te pakken. Maar sparen is inderdaad weinig zinvol met een 7% inflatie en woningen die ieder jaar minstens een jaarloon duurder worden.
pi_216234529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als je gewoon geen avocado toast meer koopt heb je die woning zo te pakken. Maar sparen is inderdaad weinig zinvol met een 7% inflatie en woningen die ieder jaar minstens een jaarloon duurder worden.
En je bent altijd onderdeel van de ook zoekende poule die net even wat meer voordeel heeft door iets meer geldelijke ondersteuning van de ouders en grootouders.

Al met al een gigantische fuck up en race to the bottom. Als het sentiment weer down gaat, wat het gaat dan zitten al die recente kopers met een gigantische schuld met een onderpand wat geen drol meer waard is.

We leren nooit, ik zeg NOOIT van het verleden. Punt is wel dat je echt mee moet in de gekte als je op jezelf cq samen wilt wonen. Niet benijdenswaardig allemaal voor onze jeugd. Ze zijn zwaar fucked in deze tijd.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 9 januari 2025 @ 22:30:12 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216234548
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 17:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Is het verschil zo groot dat een glas wijn 5 keer goedkoper kan? Ik betwijfel het.
In Nederland zit een hoge marge op drank vaak, om lagere marges elders te compenseren. Misschien is dat in Spanje anders.

Maar sowieso, in Spaanse dorpjes kost vastgoed weinig. En de lonen en sociale zekerheid zijn er flink lager. Dus dat maakt het ook goedkoper.
  donderdag 9 januari 2025 @ 22:31:27 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216234583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 17:49 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dat denk ik wel. Als je hier een redelijk goede fles wijn bij het eten wil, bijvoorbeeld een primitivo, betaal je zo ¤ 35 of meer. Terwijl je in Italië voor dezelfde fles wijn ¤ 14 betaalt in een restaurant.

Hier zijn de genoemde kosten voor een horeca-ondernemer (bij degene die ik heb berekend dan) sinds corona, ook met 35 % gestegen. Door genoemde factoren.
Italie is juist een schijtduur land qua horeca. In ieder geval in het noorden. Misschien is het zuiden wel goedkoper, daar ben ik nog nooit geweest.
  donderdag 9 januari 2025 @ 22:44:35 #86
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_216234734
Nederlandse horeca is vaak overdone: A1 locatie, '"Grand Café", overbodige toeters en bellen en ga zo maar door.
In Spanje kun je voor een habbekrats een prima maaltijd met dito wijn genieten in een plaatijzeren hut onder de tl-balken.
pi_216234929
We gaan heel snel naar een lichte recessie nu met oplopende werkloosheid
Vakman pur sang
pi_216234957
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 22:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
In Nederland zit een hoge marge op drank vaak, om lagere marges elders te compenseren. Misschien is dat in Spanje anders.

Maar sowieso, in Spaanse dorpjes kost vastgoed weinig. En de lonen en sociale zekerheid zijn er flink lager. Dus dat maakt het ook goedkoper.
De informele (lees: zwarte) economie is in die zuidelijke landen ook een stuk groter, lijkt me dat veel personeel ook gewoon zwart betaald wordt.
  donderdag 9 januari 2025 @ 23:06:39 #89
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216234969
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 23:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
De informele (lees: zwarte) economie is in die zuidelijke landen ook een stuk groter, lijkt me dat veel personeel ook gewoon zwart betaald wordt.
Dat gebeurd in NL natuurlijk noooooit, zwart werken in de horeca, dat is gewoon absurd.
pi_216235082
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 23:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat gebeurd in NL natuurlijk noooooit, zwart werken in de horeca, dat is gewoon absurd.
Daar wordt nooit cash betaald dus dat zal niet gebeuren daar.
Vakman pur sang
  donderdag 9 januari 2025 @ 23:17:03 #91
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216235087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 22:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Italie is juist een schijtduur land qua horeca. In ieder geval in het noorden. Misschien is het zuiden wel goedkoper, daar ben ik nog nooit geweest.
Als Noord Italie een zelfstandig land was, zou het een van de rijkste landen ter wereld zijn.
  donderdag 9 januari 2025 @ 23:25:04 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216235159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 23:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als Noord Italie een zelfstandig land was, zou het een van de rijkste landen ter wereld zijn.
Klopt, maar ik weet dus niet of de prijzen in het arme zuiden ook zoveel lager zijn.
  donderdag 9 januari 2025 @ 23:27:28 #93
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216235178
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 23:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Klopt, maar ik weet dus niet of de prijzen in het arme zuiden ook zoveel lager zijn.
Buiten de toeristische gebieden, ja, absoluut, maar dat is in Spanje, Frankrijk, of Kroatië ook
pi_216235412
Cafes zijn sowieso wel ten dode opgeschreven. Al jaren zie je de trend dat jongeren steeds meer bij elkaar in drinken. Tel daarbij op dat je tegenwoordig met 18 pas mag drinken, een jeugd die 2,5 jaar gewend is geweest om elkaar thuis op te zoeken, het feit dat alcohol wel flink aan imago inboet en niet te vergeten dat een pilsje godverdomme ¤3,5 moet kosten.

Maar het onderliggende probleem is natuurlijk dat mede door corona het hele systeem scheef is gaan lopen.
pi_216235786
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 23:57 schreef Vliegbaard het volgende:
Cafes zijn sowieso wel ten dode opgeschreven. Al jaren zie je de trend dat jongeren steeds meer bij elkaar in drinken. Tel daarbij op dat je tegenwoordig met 18 pas mag drinken, een jeugd die 2,5 jaar gewend is geweest om elkaar thuis op te zoeken, het feit dat alcohol wel flink aan imago inboet en niet te vergeten dat een pilsje godverdomme ¤3,5 moet kosten.

Maar het onderliggende probleem is natuurlijk dat mede door corona het hele systeem scheef is gaan lopen.
Heb je die thuiscafe’s al eens van binnen gezien? Dat zijn gewoon bruine kroegen, compleet met djsets en een bar. Alleen zonder gemeente en Woke gezeur.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 03:58:21 #96
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216235854
quote:

Voor het 'privileged' deel van de bevolking is er tegenwoordig wel de zogenaamde lichtbruine variant. Gelikte concepten, vaak ergens in Amsterdam.

Het heeft iets van cosplay, met de hoogopgeleide, van huis uit welgestelde eigenaren die een semi-ouderwetse kroegsfeer proberen te creëren.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 05:03:18 #97
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216235908
quote:
Het probleem zit niet aan de vraagkant.' De omzetcijfers zijn goed en ook blijven de klanten komen.
quote:
Mensen hebben moeite om de prijsstijging te accepteren, wat ervoor zorgt dat het voor horecaondernemers moeilijk is om die prijsstijging door te vertalen aan de consument
Gras is groen, slechte ondernemers gaan failliet. Niets mis mee.

Ze kiezen er zelf voor om prijsstijgingen niet door te berekenen en steeds meer marge in te leveren.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_216236248
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 03:58 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Voor het 'privileged' deel van de bevolking is er tegenwoordig wel de zogenaamde lichtbruine variant. Gelikte concepten, vaak ergens in Amsterdam.

Het heeft iets van cosplay, met de hoogopgeleide, van huis uit welgestelde eigenaren die een semi-ouderwetse kroegsfeer proberen te creëren.
Of sommige hardcore hipsters die naar een echte kroeg gaan, ik kom daar ook nog wel eens, en dan kun je bijzondere gesprekken volgen tussen een millennial/gen-z en een arbeiders. Jan een vriend van mij, was in gesprek met een gen-z meisje dat sociologie studeerde, Jan in zijn Schiphol kloffie nog onder het stof. Vraagt dat meisje heel naïef: Heeft u dan nooit gestudeerd? Een goede baan is toch wel fijn? Dat Jan 3 ton per jaar verdient als zzp belading deskundige op Schiphol kwam niet bij haar op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216236258
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 23:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Zwart komt nauwelijks meer voor, grijs des te meer, dat was ook wel ironisch tijdens Covid, aangezien steun gebaseerd was op de witte loonuren tjah daar sneden ze zich flink mee in de vingers.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 08:21:12 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216236378
quote:

Cafe's voor de iets oudere doelgroep zitten wel afgeladen vol. Eindhoven heeft meerdere speciaalbiercafe's en overal hang je op vrijdag en zaterdag in al die tenten met de benen buiten.

Het is ook deels cultuurverandering. Clubs en discotheken waren 20 tot 40 jaar geleden helemaal het ding onder die doelgroep, maar dat is marginaal geworden.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 08:24:04 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216236387
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 05:03 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
[..]
Gras is groen, slechte ondernemers gaan failliet. Niets mis mee.

Ze kiezen er zelf voor om prijsstijgingen niet door te berekenen en steeds meer marge in te leveren.
Los daarvan is horeca zeer cultuurgevoelig en is uitgaanscultuur zeer veranderlijk.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 08:43:26 #102
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216236499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is ook deels cultuurverandering. Clubs en discotheken waren 20 tot 40 jaar geleden helemaal het ding onder die doelgroep, maar dat is marginaal geworden.
De multizalencomplexen in *onbeduidend dorp X* waar de discobus elke zaterdagavond heen ging.

Daar mocht je destijds meestal vanaf je zestiende in, en je mocht er op die leeftijd ook gewoon drinken. Dat scheelde.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 08:50:34 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216236544
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:43 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De multizalencomplexen in *onbeduidend dorp X* waar de discobus elke zaterdagavond heen ging.

Daar mocht je destijds meestal vanaf je zestiende in, en je mocht er op die leeftijd ook gewoon drinken. Dat scheelde.
Maar ook de op twintigers gerichte clubs in de steden zijn echt een marginaal verschijnsel geworden. Dat publiek doet tegenwoordig iets heel anders, zoals speciaalbiercafe's bezoeken.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 08:56:18 #104
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216236585
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar ook de op twintigers gerichte clubs in de steden zijn echt een marginaal verschijnsel geworden. Dat publiek doet tegenwoordig iets heel anders, zoals speciaalbiercafe's bezoeken.
In Amsterdam lijken er nog best wat te zijn. Van die zaken die ergens in een oude garage in Noord weggestopt zitten, of een ander vaag pand in een al even vage uithoek, maar waar ondertussen hetzelfde publiek komt als in eerdergenoemde lichtbruine café's.

Maar idd - hier in 'de provincie' (en ook in provinciesteden) zijn ze zo goed als weg.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 09:04:20 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216236643
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:56 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In Amsterdam lijken er nog best wat te zijn. Van die zaken die ergens in een oude garage in Noord weggestopt zitten, of een ander vaag pand in een al even vage uithoek, maar waar ondertussen hetzelfde publiek komt als in eerdergenoemde lichtbruine café's.

Maar idd - hier in 'de provincie' (en ook in provinciesteden) zijn ze zo goed als weg.
Ik vermoed dat dat deels te maken zal hebben met dat Amsterdam veel expats/toeristen zijn uit landen waar clubs/discotheken nog wel populair zijn.

Je hebt in Eindhoven ook wel dat soort dingen, Tot voor kort het stroomhuis (wat nu afgefikt is) maar ook had je wat tijdelijke initiatieven. Veelal waren de bezoekers voor het merendeel expats.
pi_216236933
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 22:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hahaha, nee. Italië is echt goedkoop qua horeca. Ook het noorden. Behalve misschien de tourist traps.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 09:50:41 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216237058
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 09:36 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hahaha, nee. Italië is echt goedkoop qua horeca. Ook het noorden. Behalve misschien de tourist traps.
Buiten het voorspelbaar dure Rome en Venetie vond ik het gebied rondom het Comomeer en ook Sardinie ook allemaal erg duur. Wel lijkt vooral drank erg duur en eten valt wel mee.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 11:17:40 #108
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_216238289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 07:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Of sommige hardcore hipsters die naar een echte kroeg gaan, ik kom daar ook nog wel eens, en dan kun je bijzondere gesprekken volgen tussen een millennial/gen-z en een arbeiders. Jan een vriend van mij, was in gesprek met een gen-z meisje dat sociologie studeerde, Jan in zijn Schiphol kloffie nog onder het stof. Vraagt dat meisje heel naïef: Heeft u dan nooit gestudeerd? Een goede baan is toch wel fijn? Dat Jan 3 ton per jaar verdient als zzp belading deskundige op Schiphol kwam niet bij haar op.
Zo herkenbaar. Die kinderen hebben geen benul dat hun 'werk' weinig productief is. Daar komen ze pas achter bij economische tegenwind.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_216241196
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 11:17 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Zo herkenbaar. Die kinderen hebben geen benul dat hun 'werk' weinig productief is. Daar komen ze pas achter bij economische tegenwind.
Die tegenwind gaat de komende jaren heel guur zijn, die lui vonden het al unfair dat er rente werd berekend over studieschuld een drama, Ik wil geen drama boomer zijn maar begin jaren 90 was ik al blij als ik via uitzendbureau een weekje extra kon werken als inpakker, en dat was met een vrij hoge kwalificatie, en nee ik gun niemand dat kut werk.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 18:15:56 #110
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216243047
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 15:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Die tegenwind gaat de komende jaren heel guur zijn, die lui vonden het al unfair dat er rente werd berekend over studieschuld een drama, Ik wil geen drama boomer zijn maar begin jaren 90 was ik al blij als ik via uitzendbureau een weekje extra kon werken als inpakker, en dat was met een vrij hoge kwalificatie, en nee ik gun niemand dat kut werk.
Jij bent geen Boomer, Jij bent Gen X
De aanpak generatie
pi_216243066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Cafe's voor de iets oudere doelgroep zitten wel afgeladen vol. Eindhoven heeft meerdere speciaalbiercafe's en overal hang je op vrijdag en zaterdag in al die tenten met de benen buiten.

Het probleem is een beetje dat die kroegen voor de iets oudere doelgroep langzaam verdwijnt. Althans ik kijk even naar mijn omgeving, een dorp op 4 km afstand. In het centrum zitten nog maar 3 bruine kroegen. Daar is vooral op vrijdag wat te beleven. Vroeger ging iedereen met de bus naar de stad 20km verderop en reed er een UITbus die je om 4 uur terug naar het centrum bracht. Die UITbus rijdt niet meer en inmiddels is er hier in het centrum op vrijdag ook wat te beleven. De andere 5 bruine kroegen zijn opgekocht door 1 en dezelfde eigenaar die er allemaal tenten van maakt met een concept. Allemaal leuk en aardig maar daar betaal je 10% meer voor een biertje en het loopt voor geen meter.

Ik heb het idee dat de jeugd <25 tegenwoordig gewoon veel te druk bezig is met hele andere zaken en vooral zelf vinden dat ze nergens geen tijd meer voor hebben. Toen ik 20 jaar geleden 16 was had ik 2 bijbaantjes en ging ik de vrijdag én zaterdag weg. Mijn zoon van 16 gaat naar de bios en zit thuis niks te doen.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 18:28:43 #112
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216243228
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 18:17 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het probleem is een beetje dat die kroegen voor de iets oudere doelgroep langzaam verdwijnt. Althans ik kijk even naar mijn omgeving, een dorp op 4 km afstand. In het centrum zitten nog maar 3 bruine kroegen. Daar is vooral op vrijdag wat te beleven. Vroeger ging iedereen met de bus naar de stad 20km verderop en reed er een UITbus die je om 4 uur terug naar het centrum bracht. Die UITbus rijdt niet meer en inmiddels is er hier in het centrum op vrijdag ook wat te beleven. De andere 5 bruine kroegen zijn opgekocht door 1 en dezelfde eigenaar die er allemaal tenten van maakt met een concept. Allemaal leuk en aardig maar daar betaal je 10% meer voor een biertje en het loopt voor geen meter.

Ik heb het idee dat de jeugd <25 tegenwoordig gewoon veel te druk bezig is met hele andere zaken en vooral zelf vinden dat ze nergens geen tijd meer voor hebben. Toen ik 20 jaar geleden 16 was had ik 2 bijbaantjes en ging ik de vrijdag én zaterdag weg. Mijn zoon van 16 gaat naar de bios en zit thuis niks te doen.
IRL Contacten zijn eng.
* Jan_Onderwater blaims social media
  vrijdag 10 januari 2025 @ 18:51:35 #113
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_216243504
Veel vrouwen die eerst in de Horeca zaten zitten nu op OnlyFans daar is gewoon meer te verdienen.
pi_216243560
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 18:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Jij bent geen Boomer, Jij bent Gen X
De aanpak generatie
De inpak generatie, lezen
  vrijdag 10 januari 2025 @ 19:22:37 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216243977
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 18:17 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

In de steden die ik een beetje ken, daar zitten veel cafe's vaak afgeladen vol met twintigers en dertigers die er met vrienden afspreken. Het zijn doorgaans speciaalbiercafe's. In Eindhoven zijn er een aantal waar als je niet reserveert, het kansloos is om een tafeltje te krijgen. In schat dat in de dorpen weinig twintigers en dertigers wonen die nog niet huis boompje beestje zijn.

Wat wel invloed heeft op de uitgaanscultuur is denk ik de opkomst van online daten. Minder jeugd zal op stap gaan om een relatie te scoren, dus dat zal wel flinke gevolgen hebben gehad. Zo bestaan er bijna geen homobarren meer.

En mensen die voor dansen en muziek gaan, die gaan tegenwoordig meer naar festivals of poppodia, waar de kwaliteit van de muziek beter is, dan in de standaard bar-dancing waar het alleen maar suffe top 40 hits zijn en iedere avond Paradise by the dashboard light.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 10-01-2025 19:29:53 ]
  vrijdag 10 januari 2025 @ 20:28:20 #116
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216244957
Paradise by the dashboard light zal voor dertigminners onderhand wel voorbij zijn.

Toen ik jong was, was het idd een standaard-dingetje op veel commercieel draaiende plekken.

En reserveren voor een café-bezoek? Van restaurants wist ik het, maar bij café's had ik altijd een vrije inloop-idee. Maar dat beeld kan best gedateerd zijn.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 20:43:40 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216245158
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 20:28 schreef Eightyone het volgende:
Paradise by the dashboard light zal voor dertigminners onderhand wel voorbij zijn.

Toen ik jong was, was het idd een standaard-dingetje op veel commercieel draaiende plekken.

En reserveren voor een café-bezoek? Van restaurants wist ik het, maar bij café's had ik altijd een vrije inloop-idee. Maar dat beeld kan best gedateerd zijn.
Ja, in principe vrije inloop. Maar bijvoorbeeld bij bij de Stadsbrouwerij of het Taphuys (oude pand van de Danssalon) is dat op vrijdag en zaterdag echt een kansloze missie om ergens een tafeltje te krijgen.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 20:51:18 #118
22565 asco
Los in deze tent
pi_216245302
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 20:28 schreef Eightyone het volgende:
WAT? -O-
Kut generatie. Sterph maar met je asociale media en kansloos galg en rad-bestaan, hufters.

*OPGEZET *O*
  vrijdag 10 januari 2025 @ 20:54:27 #119
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216245357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 20:51 schreef asco het volgende:

[..]
WAT? -O-
Kut generatie. Sterph maar met je asociale media en kansloos galg en rad-bestaan, hufters.

*OPGEZET *O*
Ik heb ook niks tegen het nummer op zich, en ook hier staat het weleens op.

Het heeft wel een verrotte reputatie van debiel tegen elkaar schreeuwende mensen op twijfelachtige feestjes, die maakt dat je je zowat moet verontschuldigen als je het leuk vindt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eightyone op 10-01-2025 21:08:40 ]
  vrijdag 10 januari 2025 @ 20:58:09 #120
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_216245422
Beter kunnen de mensen in de horeca aan de slag in sectoren die wat bijdragen aan NL.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')