quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier betekent het een boer laten, of als iets je opstoot.. omhoog komt van eten.
De helft van de meubels zitten nog op slot, de kasten idem ,.. Het is net begonnenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had hoge verwachtingen van die papegaai, tot nu toe is het een dood vogeltje ....
mjah als ze niet roddelen kan dat ding ook niet veel doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had hoge verwachtingen van die papegaai, tot nu toe is het een dood vogeltje ....
Hoe minder luxe, des te meer kans op conflicten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:54 schreef ben34567 het volgende:
Al het budget ging dit jaar naar de papegaai
ook wel FEBO genoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
ook wel FEBO genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pik gewoon één van die gasten een oog uit ....![]()
Geen ideequote:Op donderdag 9 januari 2025 00:00 schreef Krambo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met de nominaties bekendmaken. In de uitzendingen zitten ze pas op maandag. Hoe gaan ze dat inpassen ?
Dat kan rap gaan als ze twee dagen geen zak hebben gedaan, de melding voor het stemmen zal ook in de tv uitzending moeten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:00 schreef Krambo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met de nominaties bekendmaken. In de uitzendingen zitten ze pas op maandag. Hoe gaan ze dat inpassen ?
Uppers?quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:06 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Milena iets van febo gekregen ?
Geen BH in ieder geval .....quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:06 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Milena iets van febo gekregen ?
Het is iig een krab die vaak langzaam aan zijn einde komtquote:
dacht al dat het aan mijn koptelefoon lag.. al paar keer aan en uitgezet.quote:
Vis in een zakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is iig een krab die vaak langzaam aan zijn einde komt
quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vis in een zakdat heeft zij gekregt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen vliegtuigen meer pleaseeequote:Op donderdag 9 januari 2025 00:19 schreef ben34567 het volgende:
Ik betaal een vliegtuig voor degene die de papegaai per ongeluk omstoot
Ze heeft best wel haar, het niet dramatisch ofzo. Dan lijkt me zo'n vacht op je kop ook geen goed plan voor je haarquote:
dit doet Milena om jou niet te triggeren, 1x raden waar het over gaat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:30 schreef Puzzie het volgende:
Twee verwende tieners aan het fluisteren
Wat aardig van haarquote:Op donderdag 9 januari 2025 00:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
dit doet Milena om jou niet te triggeren, 1x raden waar het over gaat.
En nu weer met geluid ....quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:30 schreef Puzzie het volgende:
Twee verwende tieners aan het fluisteren
quote:Op donderdag 9 januari 2025 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 2400 uur staat online ...
Ja van die slobzooi.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is inmiddels al een half uurtje leven in het huis. Elsa is de eerste die wakker is. Is nu een soort beslag aan het maken.
Appelmoes?quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is inmiddels al een half uurtje leven in het huis. Elsa is de eerste die wakker is. Is nu een soort beslag aan het maken.
Ze is al lekker op tijd bezig in de keuken.quote:
Ze probeert er wel iets van te maken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij het van die slob komt me maag al omhoog. Brrr zo smerig
Dat is het fijne van die kamer die hun nu hebben, kan je eerder naar bed is het rustig en vroeg eruit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:56 schreef Hunter het volgende:
Slim om vroeg op te staan. Even een moment voor je zelf. Even rust om je heen.
slob slob slob, met geraspte appel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:58 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is dat in dat kommetje waar ze net wat vanaf schraapte en weer weglegt.
Sop sop sop
Bij haar denk ik ook. waarom sta je anders zo in die bak te starenquote:
Toekomst voorspellenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij haar denk ik ook. waarom sta je anders zo in die bak te staren
Stiekem mastruberenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toekomst voorspellen
Openbaring
Kan wel wat bedenken![]()
In haar t-shirtje ... bij 1 gradenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:24 schreef Kissingbird het volgende:
Ze gaat de afwas doen.
Vlijtig in de ochtend al.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen BH in ieder geval .....
Een wat?quote:
Op beide geluid hierquote:
Weer iets geleerd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
[..]
https://anw.ivdnt.org/article/aarsgewei
Inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:48 schreef Hunter het volgende:
Er is iets op rood en weer op groen gegaan. Een van de kasten?
Of vrijwillig streams luisteren met hem eropquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Je zal maar naast remi wakker worden
Niet alleen in de ochtendquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:51 schreef Hunter het volgende:
Jolien is wel prettig om te zien in de ochtend
Denk vooral verdeling zaaien. Al lukt dat momenteel nog niet zoquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap de toegevoegde waarde van de suite niet zo
Volume vast beetje omlaagquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi gaat koud douchen. gil streams incoming.
Ja dat zalquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa legt even uit dat de camera niet draaien als je aan het omkleden bent
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Wishful thinkingquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:54 schreef Kodiak100 het volgende:
hij verdenkt Jolien van een secret mission of ook Remi?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Lennie denkt dat Remi liegt omdat hij zegt niet gekeken te hebben
Ze verdenken ze van een secret mission
Allebei .. ze geloven ook Remi niet, dat hij niks gekeken heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij verdenkt Jolien van een secret mission of ook Remi?
Volgens mij beide maar ik luister halfquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij verdenkt Jolien van een secret mission of ook Remi?
Remi heeft zich 2 x versproken gister. Klopt ook niet dat hij niks gezien heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Allebei .. ze geloven ook Remi niet, dat hij niks gekeken heeft.
Is op zich beter voor je tanden. Iets met zuren in eten en drinken en je glazuur.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
Staan ze weer de tanden te poetsen voor het eten.
Preciesquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Elsa bedoelt het goed maar het komt wel controlerend over
Je hoort de gevanenisbewaarder in haarquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind haar steeds vervelender worden met dat dominante gedragquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Klopt. Wat dat betreft is ze goed met instructies.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je hoort de gevanenisbewaarder in haar
Het is wel les in koud douchen he!quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:08 schreef 5thencounter het volgende:
Kleuter douche les? het zijn toch volwassen mensen, nog nooit een douche gezien?
Ze hebben nu warm waterquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het is wel les in koud douchen he!
Ohh natuulijk, dan zijn het heeel andere douches, snap ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het is wel les in koud douchen he!
Ik denk dat het water 15graden warmer is dan de lucht ( nul graden)quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
Water lijkt toch warm. Ik zie damp.
Ik denk ook dat ze goed is in haar werk. Maar het is ook wel goed om te weten wanneer je deze skills inzet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben fan van Elsa![]()
Ik denk dat ze goed is in haar werk
Waarvoor dankquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:11 schreef Jockari het volgende:
Remi deed het wel goed onder de koude douche. Begon niet te gillen.
[ afbeelding ]
Op het potje plassenquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien: ''zonder jou hadden we het wel echt niet gekund''
Ik ben ook niet van het koud douchen, maar met Elsa haar sturing had ik het ook wel gedaan denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien: ''zonder jou hadden we het wel echt niet gekund''
Ze speelt teveel de leider van de groep. Gister zei niels ook al dat hij zich ergert eraanquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Soms heb je gewoon een beetje aanmoediging nodigquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van het koud douchen, maar met Elsa haar sturing had ik het ook wel gedaan denk ik.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van het koud douchen, maar met Elsa haar sturing had ik het ook wel gedaan denk ik.
Niels voelt zich vaak gepasseerd. Ook met jeffreyquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze speelt teveel de leider van de groep. Gister zei niels ook al dat hij zich ergert eraan
Ik denk dat Elsa het vanuit werk ook gewoon gewend is om de leiding te nemenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze speelt teveel de leider van de groep. Gister zei niels ook al dat hij zich ergert eraan
Ja sommigen zullen het leuk vinden iemand die de leiding neemt, anderen totaal niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mensen die zich ergeren aan de sturing van zo'n zachtaardig persoon als Lisa Elsa wil zelf gewoon de baas kunnen spelen...quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wordt nog wat als ze decision maker is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja sommigen zullen het leuk vinden iemand die de leiding neemt, anderen totaal niet.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon een beetje aanmoediging nodig
Ze schreeuwt wel hoor, ik had natuurlijk weer de verkeerde stream aan voor het geluid. IWat zitten die twee op stream 2 er onverschillig bij lijken niet veel zin te hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je hoort de gevanenisbewaarder in haar
Ja, erg he. Ik deed het geluid maar niet aan daar want het ziet er uit dat Niels en Jeffrey aan het zagen en miepen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze schreeuwt wel hoor, ik had natuurlijk weer de verkeerde stream aan voor het geluid. IWat zitten die twee op stream 2 er onverschillig bij lijken niet veel zin te hebben
Denk ik ook. Haar huidige werk, haar leger-verleden. Dat vormt je en dat zie je nu.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik denk dat Elsa het vanuit werk ook gewoon gewend is om de leiding te nemen
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur ziet er leuk uit met dat haar achter vastgebonden
Maar niet iedereen heeft een spiegeltje en ze mogen niet delenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Dat ze geen spiegels hebben slaat ook als een tang op een varken... ze zitten nu met kleine spiegels te klooien dus dat make- uppen gaat toch wel door...
Slaat ook nergens op dat ze de eigen spiegels mogen hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Dat ze geen spiegels hebben slaat ook als een tang op een varken... ze zitten nu met kleine spiegels te klooien dus dat make- uppen gaat toch wel door...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ze mogen niet delen?? Ik heb gezien dat Matheus een spiegel leende van Lenny om zijn lenzen in te doen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft een spiegeltje en ze mogen niet delen
Ooh oké dat wist ik niet..quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft een spiegeltje en ze mogen niet delen
Toen kreeg hij zendercheck, toch?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze mogen niet delen?? Ik heb gezien dat Matheus een spiegel leende van Lenny om zijn lenzen in te doen.
Officieel mogen ze niet delen. Misschien uitzondering voor lenzen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze mogen niet delen?? Ik heb gezien dat Matheus een spiegel leende van Lenny om zijn lenzen in te doen.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen kreeg hij zendercheck, toch?
Eens, ik vind het een raar iets van BB, ook met die spiegelsquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
Klopt delen mag niet maar dan nog..
Ik vind dat raarquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Lenny en Fleur zitten dus nu uitgebreid zich op te maken en de andere dames moeten het doen met een blote billen gezicht...
Lenzen zal misschien uitzondering zijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
Mattie (zoals ze hem zelf noemen) mag nu wel een spiegeltje gebruiken voor de lenzen.
Die andere dames kunnen toch elkaar opmaken? Of mag dat ook niet?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Lenny en Fleur zitten dus nu uitgebreid zich op te maken en de andere dames moeten het doen met een blote billen gezicht...
Vond dat gister wat ver gaan dat hij daarop aangesproken werd door BB.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Lenzen zal misschien uitzondering zijn
Ja dat klopt wel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vond dat gister wat ver gaan dat hij daarop aangesproken werd door BB.
Lenzen heeft hij nodig, die vrouwen hebben geen make up nodig.
Nee, ze mogen ook niet delen en die andere dames hebben geen eigen spullen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Die andere dames kunnen toch elkaar opmaken? Of mag dat ook niet?
Gekke vraag van een man, kan een andere dame niet gezellig de make up van een ander op doen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Mag nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gekke vraag van een man, kan een andere dame niet gezellig de make up van een ander op doen.
Alleen Fleur en Lennie hebben hun (make up) spullen. Van de rest nog achter slot en grendelquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gekke vraag van een man, kan een andere dame niet gezellig de make up van een ander op doen.
oh ja, die andere hebben ook geen spullen natuurlijk, was ik even vergetenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ze mogen ook niet delen en die andere dames hebben geen eigen spullen.
Ja ik ook. En ze maken zich niet een beetje op. Ze zitten een uur lang te tekenen en te smerenquote:
Ze hebben ook niet veel anders te doen...quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook. En ze maken zich niet een beetje op. Ze zitten een uur lang te tekenen en smeren
Dat was mij ook al opgevallenquote:
Ja dat zou ook kunnen maar ik weet niet of dat goedgekeurd wordt door BBquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |