Geen vliegtuigen meer pleaseeequote:Op donderdag 9 januari 2025 00:19 schreef ben34567 het volgende:
Ik betaal een vliegtuig voor degene die de papegaai per ongeluk omstoot
Ze heeft best wel haar, het niet dramatisch ofzo. Dan lijkt me zo'n vacht op je kop ook geen goed plan voor je haarquote:
dit doet Milena om jou niet te triggeren, 1x raden waar het over gaat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:30 schreef Puzzie het volgende:
Twee verwende tieners aan het fluisteren
Wat aardig van haarquote:Op donderdag 9 januari 2025 00:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
dit doet Milena om jou niet te triggeren, 1x raden waar het over gaat.
En nu weer met geluid ....quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:30 schreef Puzzie het volgende:
Twee verwende tieners aan het fluisteren
quote:Op donderdag 9 januari 2025 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 2400 uur staat online ...
Ja van die slobzooi.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is inmiddels al een half uurtje leven in het huis. Elsa is de eerste die wakker is. Is nu een soort beslag aan het maken.
Appelmoes?quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is inmiddels al een half uurtje leven in het huis. Elsa is de eerste die wakker is. Is nu een soort beslag aan het maken.
Ze is al lekker op tijd bezig in de keuken.quote:
Ze probeert er wel iets van te maken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij het van die slob komt me maag al omhoog. Brrr zo smerig
Dat is het fijne van die kamer die hun nu hebben, kan je eerder naar bed is het rustig en vroeg eruit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:56 schreef Hunter het volgende:
Slim om vroeg op te staan. Even een moment voor je zelf. Even rust om je heen.
slob slob slob, met geraspte appel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 07:58 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is dat in dat kommetje waar ze net wat vanaf schraapte en weer weglegt.
Sop sop sop
Bij haar denk ik ook. waarom sta je anders zo in die bak te starenquote:
Toekomst voorspellenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij haar denk ik ook. waarom sta je anders zo in die bak te staren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |