Op het potje plassenquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien: ''zonder jou hadden we het wel echt niet gekund''
Ik ben ook niet van het koud douchen, maar met Elsa haar sturing had ik het ook wel gedaan denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien: ''zonder jou hadden we het wel echt niet gekund''
Ze speelt teveel de leider van de groep. Gister zei niels ook al dat hij zich ergert eraanquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Elsa bedoelt het goed maar het komt wel controlerend over
Soms heb je gewoon een beetje aanmoediging nodigquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van het koud douchen, maar met Elsa haar sturing had ik het ook wel gedaan denk ik.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van het koud douchen, maar met Elsa haar sturing had ik het ook wel gedaan denk ik.
Niels voelt zich vaak gepasseerd. Ook met jeffreyquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze speelt teveel de leider van de groep. Gister zei niels ook al dat hij zich ergert eraan
Ik denk dat Elsa het vanuit werk ook gewoon gewend is om de leiding te nemenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze speelt teveel de leider van de groep. Gister zei niels ook al dat hij zich ergert eraan
Ja sommigen zullen het leuk vinden iemand die de leiding neemt, anderen totaal niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mensen die zich ergeren aan de sturing van zo'n zachtaardig persoon als Lisa Elsa wil zelf gewoon de baas kunnen spelen...quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wordt nog wat als ze decision maker is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja sommigen zullen het leuk vinden iemand die de leiding neemt, anderen totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |