quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon een beetje aanmoediging nodig
Ze schreeuwt wel hoor, ik had natuurlijk weer de verkeerde stream aan voor het geluid. IWat zitten die twee op stream 2 er onverschillig bij lijken niet veel zin te hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je hoort de gevanenisbewaarder in haar
Ja, erg he. Ik deed het geluid maar niet aan daar want het ziet er uit dat Niels en Jeffrey aan het zagen en miepen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze schreeuwt wel hoor, ik had natuurlijk weer de verkeerde stream aan voor het geluid. IWat zitten die twee op stream 2 er onverschillig bij lijken niet veel zin te hebben
Denk ik ook. Haar huidige werk, haar leger-verleden. Dat vormt je en dat zie je nu.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik denk dat Elsa het vanuit werk ook gewoon gewend is om de leiding te nemen
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur ziet er leuk uit met dat haar achter vastgebonden
Maar niet iedereen heeft een spiegeltje en ze mogen niet delenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Dat ze geen spiegels hebben slaat ook als een tang op een varken... ze zitten nu met kleine spiegels te klooien dus dat make- uppen gaat toch wel door...
Slaat ook nergens op dat ze de eigen spiegels mogen hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Dat ze geen spiegels hebben slaat ook als een tang op een varken... ze zitten nu met kleine spiegels te klooien dus dat make- uppen gaat toch wel door...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ze mogen niet delen?? Ik heb gezien dat Matheus een spiegel leende van Lenny om zijn lenzen in te doen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft een spiegeltje en ze mogen niet delen
Ooh oké dat wist ik niet..quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft een spiegeltje en ze mogen niet delen
Toen kreeg hij zendercheck, toch?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze mogen niet delen?? Ik heb gezien dat Matheus een spiegel leende van Lenny om zijn lenzen in te doen.
Officieel mogen ze niet delen. Misschien uitzondering voor lenzen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze mogen niet delen?? Ik heb gezien dat Matheus een spiegel leende van Lenny om zijn lenzen in te doen.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen kreeg hij zendercheck, toch?
Eens, ik vind het een raar iets van BB, ook met die spiegelsquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
Klopt delen mag niet maar dan nog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |