Ik denk dat zowel de Oekrainse als Russische luchtmacht niet over de frontlinie wilt vliegen. Vliegtuigen en piloten vervang je tegenwoordig niet zomaar en als 1 F-16 6 kruisraketten in een missie neerhaalt verlies je ze liever niet tijdens het gooien van een bom op een tank.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die durven niet meer in de buurt van Oekraïne te komen volgens mij. Er staan tenslotte ook SAMP-T, PATRIOT, NASAMS, HAWK en IRIS-T systemen opgesteld. En nog wat S300s en ander oud oostblok spul.
Helemaal niet als je die tank ook met een drone of vanuit een IFV kunt uitschakelen. Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:50 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel de Oekrainse als Russische luchtmacht niet over de frontlinie wilt vliegen. Vliegtuigen en piloten vervang je tegenwoordig niet zomaar en als 1 F-16 6 kruisraketten in een missie neerhaalt verlies je ze liever niet tijdens het gooien van een bom op een tank.
quote:⚡️13 people killed, 18 more injured in Zaporizhzhia after a Russian missile strike on the city.
The video shows the moment of the Russian strike. Turn the sound on if you can.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfajlpfkus2j
Bah.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minstens 13 doden en 18 gewonde burgers bij een aanval op een flatgebouw en tram in zaporizha stad.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minstens 13 doden en 18 gewonde burgers bij een aanval op een flatgebouw en tram in zaporizha stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 08-01-2025 17:31:47 ]Yea, she's on crack.
Nah, de ene onbetrouwbare gek gaat niet de andere aanvallen omwille van Oekraïne.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan was er niks gebeurd.
Onbetrouwbare gekken zijn huiverig van nog grotere onbetrouwbare gekken die tevens beschikking hebben over de grootste legers die de mensheid ooit heeft gekend.
Op basis van hun historie zal het dat laatste gaan worden; "oorloghitsende dictatuur" is namelijk al eeuwenlang de favoriete staatsvorm van de Russen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:37 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik doel meer op als ze dat momentum krijgen; of ze dan wel in staat zijn de juiste keuzes te maken of gewoon weer gaan voor de volgende populist.
Ah, de Russen voeren weer eens zogenaamd geen Kremlinbeleid uit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minstens 13 doden en 18 gewonde burgers bij een aanval op een fabriek en tram in zaporizha stad.
https://www.nytimes.com/i(...)o-replace-biden.htmlquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:18 schreef luxerobots het volgende:
Sanders was de enige democraat die kans gemaakt had tegen Trump. Goed, achteraf kijk je een koe in zijn kont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dodental is opgelopen naar 32.
Het zijn heel nare fotos, maar het is goed dat bepaalde lieden die dit topic frequenteren hier niet van wegkijken als ze hier weer komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was Sanders in 2016 niet al snel klaar? Hij zou het dus ook niet geworden zijn want die willen ze helemaal niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/i(...)o-replace-biden.html
Sanders is in het Amerikaanse stelsel een radicaal en dus kansloos.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:15 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Was Sanders in 2016 niet al snel klaar? Hij zou het dus ook niet geworden zijn want die willen ze helemaal niet.
Dat zeiden ze over Trump ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Sanders is in het Amerikaanse stelsel een radicaal en dus kansloos.
Zijn visie over bijvoorbeeld een collectieve ziektekostenverzekering is helemaal niet populair en word zelfs gezien als communistisch dus ik acht de kans zeer klein.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over Trump ook.
Ik denk dat Sanders de enige is die in kan breken bij de witte onderklasse waarin Trump populair is.
Dat vind ik nogal voorbarig om te stellen. Laten we een kenner van het Kremlinbeleid consulteren. @phpmystyle hoe plaats je deze aanval, is dit Kremlinbeleid of is het voor de zoveelste keer pure pech?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:38 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ah, de Russen voeren weer eens zogenaamd geen Kremlinbeleid uit.
Bij de niet-succesvolle Amerikanen die grote bedragen moeten betalen aan zorgkosten lijkt het me wel populair.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:29 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zijn visie over bijvoorbeeld een collectieve ziektekostenverzekering is helemaal niet populair en word zelfs gezien als communistisch dus ik acht de kans zeer klein.
Die word gewoon kapot gemaakt als hij zich nog eens verkiesbaar zou stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |