abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216209942
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik vind het stoer dat hij zich er eerlijk over uitlaat, dat haalt de angel er bij de Russen uit. Macron dringt ook aan op realisme. Je zou kunnen zeggen dat Macron draait, maar ik vind het juist hartstikke dapper dat hij voor een ander pad kiest. Dat is echt leiderschap.
Trump brult graag dingen om zijn fragiele ego op te krikken. Net als 'ik zorg binnen 24 uur voor vrede'.....

Totaal niet serieus te nemen.
pi_216209972
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:24 schreef havanagila het volgende:

[..]
Trump brult graag dingen om zijn fragiele ego op te krikken. Net als 'ik zorg binnen 24 uur voor vrede'.....

Totaal niet serieus te nemen.
Ja, dit was ook meer een biden dis, dan een uitspraak over de situatie daar. Als trump morgen voor een groep mensen staat waar die denkt te kunnen scoren door anti-rus te zijn, dan doet hij dat.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_216210049
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 21:00 schreef Discombobulate het volgende:
We trekken hier effe een blik open, daar effe een blik,
Ja, en die blikken noemen we woestijnen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 23:41:38 #179
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216210078
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Poetin is behoorlijk soft in vergelijking met zijn opvolgers. Zijn opvolgers pikken onze streken helemaal niet. We zouden blij moeten zijn met zo'n 'softie' als Poetin.

We leven echt in een droomwereld in het westen. Heel ver van de echte rauwe realiteit.
Net als dat we echt denken dat als de VS zich uit de NAVO terugtrekt, onze Europese legers wel Rusland kunnen binnentrekken.
Trek nog een blik ongedisciplineerde soldaten open die pang pang roepen vanwege een tekort aan munitie zou ik zeggen. Dat schrikt de Russen vast wel af. c_/

Bekijk deze YouTube-video
Wanneer men bedenkt dat sommigen van zijn ''club'' en het Kremlin wellicht 'n stukje fanatieker zijn qua uitdragen van russische belangen ten overstaan van het westen, ingevolge mogelijke wederzijdse escalatie, mag men zéker wel blij zijn met een 'softe' leider als Vladimir Poetin.

En er zijn heuse veranderingen op komst in het Witte huis. Snelle onderhandelingen tussen huidig president-elect Donald Trump, Zelenski (die deze onderhandelingen met als gevolg eventuele bevriezing van deze oorlog positief tegemoet ziet) en de Russische Federatie - Poetin, worden vooral nu zeer welkom geheten.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216210176
twitter
pi_216210186
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Wanneer men bedenkt dat sommigen van zijn ''club'' en het Kremlin wellicht 'n stukje fanatieker zijn qua uitdragen van russische belangen ten overstaan van het westen, ingevolge mogelijke wederzijdse escalatie, mag men zéker wel blij zijn met een 'softe' leider als Vladimir Poetin.

En er zijn heuse veranderingen op komst in het Witte huis. Snelle onderhandelingen tussen huidig president-elect Donald Trump, Zelenski (die deze onderhandelingen met als gevolg eventuele bevriezing van deze oorlog positief tegemoet ziet) en de Russische Federatie - Poetin, worden vooral nu zeer welkom geheten.
Hoe kom je er bij dat hij een bevriezing van het conflict positief tegemoet ziet?
Dat wilt hij of de Oekrainers niet, tenzij daar keiharde veiligheidsgaranties van de NAVO tegenover staan (wat er ook niet komt).
Dus als zo'n bevriezing er komt dan bereiden alle partijen zich voor op een (mogelijke) vervolg.
Ook zullen veel Oekrainers het land ontvluchten.
  woensdag 8 januari 2025 @ 00:10:44 #182
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216210255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:57 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Hoe kom je er bij dat hij een bevriezing van het conflict positief tegemoet ziet?
Dat wilt hij of de Oekrainers niet, tenzij daar keiharde veiligheidsgaranties van de NAVO tegenover staan (wat er ook niet komt).
Dus als zo'n bevriezing er komt dan bereiden alle partijen zich voor op een (mogelijke) vervolg.
Ook zullen veel Oekrainers het land ontvluchten.
Positief is idd nu nog wat teveel van het goede, maar laten we zeggen dat Zelensky goede hoop heeft.
Allereerst besprekingen, wat daar wel/niet uitkomt is gewoon afwachten.

Zelensky vestigt opnieuw hoop op Trump voor vredesplan Rusland
https://www.nporadio1.nl/(...)-bestand-met-rusland
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  woensdag 8 januari 2025 @ 00:23:52 #183
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216210318
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik vind het stoer dat hij zich er eerlijk over uitlaat, dat haalt de angel er bij de Russen uit. Macron dringt ook aan op realisme. Je zou kunnen zeggen dat Macron draait, maar ik vind het juist hartstikke dapper dat hij voor een ander pad kiest. Dat is echt leiderschap.
Ze lokken Putin weer in de val. Hij moet nu wel aan onderhandelingen beginnen, maar kan nergens mee akkoord gaan en ze gaan net zo lang rekken totdat Rusland in elkaar klapt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_216210325
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ze lokken Putin weer in de val. Hij moet nu wel aan onderhandelingen beginnen, maar kan nergens mee akkoord gaan en ze gaan net zo lang rekken totdat Rusland in elkaar klapt.
Yup, dat icm met dikke wapenleveringen. Al dan niet betaald van de 300 MLD die we hebben.
  woensdag 8 januari 2025 @ 02:02:23 #185
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216210468
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Invasie van Panama-kanaal en Groenland ben ik net zo zeer op tegen.
Ik ben voor soevereiniteit van landen.
  woensdag 8 januari 2025 @ 02:47:01 #186
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216210514
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 02:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Maar niet van Ukraine.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_216210534
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 02:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Maar historisch was de Panamakanaalzone Amerikaans. Jimmy Carter maakte een historische vergissing door het terug te geven aan dat land. Daar moet je wel rekening mee houden.
pi_216210701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 03:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar historisch was de Panamakanaalzone Amerikaans. Jimmy Carter maakte een historische vergissing door het terug te geven aan dat land. Daar moet je wel rekening mee houden.
Net zoals Chroesjtsjov de historische vergissing maakte om De Krim aan Oekraïne te geven?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 8 januari 2025 @ 07:17:19 #190
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216210792
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat denk ik ook wel.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216210801
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 21:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
In dat artikel probeer ik vooral de nuance te laten zien. Maar laat ik ook maar eerlijk zijn: ik kan weinig heldere formele passages in verdragen vinden die gesloten zijn in die tijd die zeer expliciet uitsluiten dat landen zich aansluiten bij Westerse mogendheden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt in 2022, nadat Rusland de belofte voor de tweede maal had gebroken om de territoriale integriteit van Oekraine te respecteren (Boedapest memorandum). Dankzij Poetin is alles nu dus in de prullenbak.
pi_216210959
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
https://x.com/bricsinfo/status/1876682690998530432?s=46

Trump nu eindelijk duidelijk dat oekrainein de navo een provocatie was.

Snel meer geopolitiek realisme.
Als Trump de verkiezingen voor z'n 2e termijn had gewonnen was dit topic er niet geweest.
  woensdag 8 januari 2025 @ 08:19:18 #193
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216211074
Ik vind het wel dapper van Macron dat hij Rusland er nu alvast op attendeert dat ze waarschijnlijk territorium op zullen moeten geven bij een toekomstig vredesverdrag. Als Rusland verstandig is dan sluiten ze nu vrede zodat ze alleen maar Kursk kwijt zijn.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_216211155
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 03:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zouden die Russobots vroeger ook kinderen geweest die cadeautjes probeerden terug te stelen als ze na de gift ruzie met hun vriendjes kregen?
pi_216211253
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Poetin is behoorlijk soft in vergelijking met zijn opvolgers. Zijn opvolgers pikken onze streken helemaal niet. We zouden blij moeten zijn met zo'n 'softie' als Poetin.

We leven echt in een droomwereld in het westen. Heel ver van de echte rauwe realiteit.
Net als dat we echt denken dat als de VS zich uit de NAVO terugtrekt, onze Europese legers wel Rusland kunnen binnentrekken.
Trek nog een blik ongedisciplineerde soldaten open die pang pang roepen vanwege een tekort aan munitie zou ik zeggen. Dat schrikt de Russen vast wel af. c_/

Bekijk deze YouTube-video
Lang geleden dat ik een babylon bee filmpje heb gekeken. Nog steeds net zo boomer cringe als altijd.
pi_216211330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 08:02 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als Trump de verkiezingen voor z'n 2e termijn had gewonnen was dit topic er niet geweest.
Dan had Trump nukes op Moskou gegooid?
Of was Oekraïne dan inmiddels een Russische Oblast geworden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216211362
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 08:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan had Trump nukes op Moskou gegooid?
Of was Oekraïne dan inmiddels een Russische Oblast geworden.
Dan was er niks gebeurd.

Onbetrouwbare gekken zijn huiverig van nog grotere onbetrouwbare gekken die tevens beschikking hebben over de grootste legers die de mensheid ooit heeft gekend.
pi_216211402
Nice.

twitter
pi_216211462
quote:
So debris. Much what air defense doin. Wow.
twitter
pi_216211621
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 08:59 schreef ExTec het volgende:
Nice.

[ x ]
Minecrafttank 🤔
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')